1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

top spin

Discussie in 'Algemeen' gestart door boessie3, 31 mrt 2003.

  1. MasterChief_007

    MasterChief_007 Hellas Power ^_^

    Berichten:
    1.825
    Leuk Bevonden:
    6
    Ik heb 'm al paar keer heel lang op pauze gehad omdat ik moest eten dan of wat anders en pas een half uur later doorging, niet vastgelopen.

    Enigste keer dat ie vast liep was toen ik het voor eerste keer speelde en in de opties bezig was, deed ie opeens niets meer. :{


    Ik heb het ook bij een finale van de Grand Slam... kan ik gewoon niet winnen, wat ik ook doe. De kwart- en halve finale zijn makkelijk maar dan... echt vaag... |:-
    Lijkt wel op Virtua Tennis 2, daar was het als jij de eerste set won, dat je dan de 2e gewoon helemaal weg werd gespeeld, is bij Top Spin ook valt me op. :eek:

    Over dat online gedoe... jammer dat sommige mensen PUUR voor een hoge notering gaan door maar 1 set te doen. Ik heb tegen een paar online gespeeld en mijn laatste potje online (afg. vrijdagavond...) was erg gaaf omdat we aan elkaar gewaagd waren, geen riskshots maar wel lange rallies en dus een 3 setter die aan het einde met een tie-break werd beslist. Dat noem je pas een wedstrijd!

    Al met al toch een topgame hoor O-)
     
  2. The Hammerman

    The Hammerman The Hammerman

    Berichten:
    1.342
    Leuk Bevonden:
    0
    Nou... echt in het verleden ligt Chang ook weer niet... Hij is pas dit jaar gestopt dacht ik, of eind vorig jaar... Echt een wereldtopper was hij niet nee, maar blijkbaar was hij toch belangrijk genoeg, hij hebt zelfs een keer een eigen game gehad,niet dat dat goed was...
     
  3. Super Cooper

    Super Cooper My set of wheels

    Berichten:
    56
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja de laatste jaren van zijn carrierre heeft Chang alleen maar laag geklasseerde toernooien gespeeld.Zijn ranking was te slecht om rechtstreeks tot de grotere toernooien te worden toegelaten. Maar dit is niet het punt, ik was gewoon gefrustreerd om te verliezen van zo'n zoef zoef kabouter plop
     
  4. MaNiAc E

    MaNiAc E The Supreme Necrotic

    Berichten:
    251
    Leuk Bevonden:
    0
    maakt het uit dat ze mensen erin stoppen die niet meer spelen maakt toch niks uit?
     
  5. Scotch

    Scotch Magic Tape

    Berichten:
    467
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat hele generatieverschil is wel een beetje vreemd... sta je daar met Hewitt ofzo en dan wordt je geownd door zo'n bejaarde Chang. Bij wijze van.
     
  6. Go Ahead Eagles

    Go Ahead Eagles Go Ahead Deventer!!!

    Berichten:
    1.775
    Leuk Bevonden:
    34
    Yes ik ben nu 1e van de wereld in single player, heb 14 sterren en 4 skills :p _O_
     
  7. MaNiAc E

    MaNiAc E The Supreme Necrotic

    Berichten:
    251
    Leuk Bevonden:
    0
    ja maar er wordt niet gekeken naar hoe oud iemand is chang had vroeger de skills wel en die worden gewoon zo weggezet misschien hadden ze de oude spelers als secret characters beter kunnen doen.
    maar ja wat wil je dan de hele tijd winnen tegen iemand die ouder is?
     
  8. Super Cooper

    Super Cooper My set of wheels

    Berichten:
    56
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind wel dat dit uitmaakt, het doel is toch om een realistische game te maken. Natuurlijk naar mate de game vordert komen er verschuivingen in de ranking en dat is ook logisch, maar het is een beetje maf dat je dik wint van Hewitt en Kuerten (die in het echt supergoed zijn) en dat je verliest van grootvader Chang (die nu zijn dagen slijt met het wokken van vleesgerechten).

    Maar goed dat vind ik en meningen kunnen verschillen.
     
  9. Ropus

    Ropus Active Member

    Berichten:
    2
    Leuk Bevonden:
    0
    Cool SPEL!!!!!!!!!
     
  10. XguidoX

    XguidoX Guido Almighty

    Berichten:
    120
    Leuk Bevonden:
    0
    Niet spotten met Micheal Chang, hij rules
     
  11. Heeft iemand een idee wat ik moet doen om de training van de serve coach te halen? (hij kost 25000 en is in middle east).

    Ik kan er twee raken (heel makkelijk) maar dan blijft het laatste rondje over die een beetje aan de linkerkant ligt halverwege.
    Heb al 4 keer gedaan maar lukt voor geen ene meter:mad:
     
  12. Dark-C

    Dark-C Darxhadow

    Berichten:
    210
    Leuk Bevonden:
    0
    Jipper! Hij was vandaag eindelijk in de winkel! meteen ff gehaalt :) echt Superrrr!!_O_
     
  13. alroo8

    alroo8 Lexus

    Berichten:
    44
    Leuk Bevonden:
    1
    Top Spin is echt helemaal geweldig.

    Alleen kan iemand mij uitleggen waarom serveren op live anders gaat dan in singleplayer? Elke keer als ik met een risk serve serveer gaat dat op live fout omdat dat metertje dan anders beweegt. De singleplayer ben ik gewend, dus op live gaat dat een stuk minder. Hoe kan dit?

    Ook kan ik nooit een optimatch vinden, dus maak ik em zelf aan met enige criteria "ranking around me". Maar als ik dan een potje speel zie ik dat mijn tegenstander soms rond de 100ste plek staat terwijl ik 1200 sta ofzo. Hoe kan dit?
     
  14. Biscuitje

    Biscuitje Chili Peppers!

    Berichten:
    1.971
    Leuk Bevonden:
    5
    Als hij na een tijdje nog niemand heeft gevonden met een ranking rond die van jou begint hij maar gewoon een potje met een willekeurig iemand. Had net zo goed #5000 kunnen zijn.
     
  15. Fusion

    Fusion Someone unfreeze me!

    Berichten:
    169
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind het echt jammer dat ze het verschil tussen mannen en vrouwen aangehouden hebben,
    als je achter je xboxje zit doet lichamelijke sterkte er toch niets toe?
    Dan kan een 11-jarige van een 30-jarige winnen, een meisje van een man, een bejaarde van een puber enz....

    Bovendien zitten er altijd nog veel meer mannen op live! dan vrouwen.
    Dat zou betekenen dat ik bijna verplicht met een mannelijk poppetje zou moeten spelen :mad:

    Ik las ook van iemand dat de vrouwen ook werkelijk minder hard slaan en zo..
    Echt jammer dat ze dat zo gedaan hebben en dat je nooit gemengd kan spelen.

    Zo, keb m'n hart gelucht...........carry on :p
     
  16. Washand

    Washand Active Member

    Berichten:
    48
    Leuk Bevonden:
    0
    Gewoon risk button een halve seconde tappen, dan lukt het ook op multiplayer.
     
  17. BATI NL

    BATI NL Active Member

    Berichten:
    21
    Leuk Bevonden:
    0
     
  18. BATI NL

    BATI NL Active Member

    Berichten:
    21
    Leuk Bevonden:
    0


    Speelbaar zonder live ???
    ik heb bijna alleen nog maar off-line gespeelt omdat ik dat al zo kick vind :D
     
  19. DutchBastard

    DutchBastard 360 addict

    Berichten:
    623
    Leuk Bevonden:
    2
    Vanavond met mijn vrouwtje tegen jouw vrouwtje? :+

    Ik vind het eigenlijk wel kloppen dat er verschil inzit. De speelstijl van vrouwen is gewoon anders. Het iswel jammer dat er door de gemiddelde heer niet met een vrouw wordt gespeeld... ik kijk liever naar de achterkant van een vrouw...

    Maar de uitnodiging staat, voeg me maar toe
     
  20. DutchBastard

    DutchBastard 360 addict

    Berichten:
    623
    Leuk Bevonden:
    2
    Je moet niet alleen naar recht (of links) drukken maar ook ietsjes naar beneden. Zeg maar net niet naar "de hoek". Het zal in het begin zeker een paar keer missen, maar oefening baart kunst.

    Je kan ook een beetje naar de andere kant van het veld lopen (voordat je serveert...). Succes ermee!
     

Deel Deze Pagina