1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

top spin

Discussie in 'Algemeen' gestart door boessie3, 31 mrt 2003.

  1. MasterChief_007

    MasterChief_007 Hellas Power ^_^

    Berichten:
    1.825
    Leuk Bevonden:
    6
    Zoek en gij zult vinden... is al zovaak nu besproken joh. Ja een cc nodig.
     
  2. Washand

    Washand Active Member

    Berichten:
    48
    Leuk Bevonden:
    0
    Milo wat is je speelstijl?
     
  3. Biscuitje

    Biscuitje Chili Peppers!

    Berichten:
    1.971
    Leuk Bevonden:
    5
  4. nielsracing

    nielsracing My vinyl

    Berichten:
    391
    Leuk Bevonden:
    1
    Stom, my fault, ik had 't kunnen lezen in de FAQ|:-
     
  5. Yerewn

    Yerewn Zo lekker gewoon gebleven

    Berichten:
    2.864
    Leuk Bevonden:
    9.249
    sampras is in het spel eigenlijk een lachertje heb m nu 3 keer ingemaakt op een grand slam, kuerten en grosjean die zijn echt irri met respectievelijk topspin en backspin ballen. gewoon bijna niet leuk... Ik sta nu derde (in het spel)
     
  6. The Hammerman

    The Hammerman The Hammerman

    Berichten:
    1.342
    Leuk Bevonden:
    0
    Grosjean heb ik helemaal geen problemen mee gehad... zo van de baan geveegd die gast... Sampras ook... veel te makkelijk allemaal
     
  7. Craven

    Craven Active Member

    Berichten:
    58
    Leuk Bevonden:
    0
    Hmm zo te zien is Top Spin wel een wannahave want iedereen heeft em lijkt et:p

    istie goed?:)
     
  8. MasterChief_007

    MasterChief_007 Hellas Power ^_^

    Berichten:
    1.825
    Leuk Bevonden:
    6
    Heb je 'm nog niet?! NOU KOPEN DAN O-)
     
  9. Craven

    Craven Active Member

    Berichten:
    58
    Leuk Bevonden:
    0
    hehe eerst zien :p
     
  10. MasterChief_007

    MasterChief_007 Hellas Power ^_^

    Berichten:
    1.825
    Leuk Bevonden:
    6
    Is dat je ver woont, anders had je het wel mogen uitproberen. :cool:
     
  11. ferrari4ever80

    ferrari4ever80 Ferrari Fer @Topspin

    Berichten:
    63
    Leuk Bevonden:
    0
    topspin vraag

    Wat is denken jullie beter?

    een 2,4,4,4 mannetje technician/powerful/defender

    of

    een 2.5.5.2 mannetje technician/powerful/defender

    wie kan me hieruit helpen, want ik wil zometeen een nieuw mannetje gaan bouwen
     
  12. Jerhui

    Jerhui <font color="orange"><b>XBW.nl VIP</b></font> XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.081
    Leuk Bevonden:
    0
  13. mister_tank

    mister_tank Supes

    Berichten:
    39
    Leuk Bevonden:
    0
    Ten eerste denk ik dat er geen super combo bestaat, dus dat één specifiek mannetje zo is samengesteld dat hij het beste is van allemaal. Elke stijl heeft z'n voor- en nadelen.

    Maar goed, welke speelstijl prefeer je?, Powerful, def, etc.
    Hoe denk je te willen gaan spelen? Alles op je forehand of vertrouwend op een harde service, etc.

    Het is maar net hoe jij wilt dat je mannetje gaat functioneren, meer niet.
     
  14. Go Ahead Eagles

    Go Ahead Eagles Go Ahead Deventer!!!

    Berichten:
    1.775
    Leuk Bevonden:
    34

    Ik heb gister nog gekeken naar jou scores. Je hebt dacht ik 14 punten maar op welke plaats je staat weet ik niet omdat die friends scores zo vaag in elkaar zitten. Dan staat er voor je naam 3 terwijl je ergens 1200 staat of zo.

    Ook erg vaag vindt ik dat ik maar 5 friends zie en dan speel ik een wedstrijd en kijk ik weer zie ik in 1 keer andere friends scores er staan ( van andere lui uit mijn friends list ) echt vaag |:-
     
  15. Biscuitje

    Biscuitje Chili Peppers!

    Berichten:
    1.971
    Leuk Bevonden:
    5
    Re: topspin vraag

    Ligt eraan wat je speelstijl is. Ik heb toevallig de eerste. Maar ik ga dan ook in principe altijd naar het net. Vind jij dat niks, doe die eerste dan niet!
    Maar die 2e is ook een beetje lullig. Als je een harde slag hebt, maar een butty service kom je ook niet zo heel ver. Het is juist de truuk om te zorgen dat je tegenstander de service gemakkelijk terugslaat en dat jij het dan afmaakt.
    Dus dan zou ik eerder 4,4,4,2 doen, of 4,5,5,0 (die laatste alleen als je echt nooit naar het net gaat :p).
     
  16. HellHound

    HellHound Active Member

    Berichten:
    1.452
    Leuk Bevonden:
    16
    Ik moet zeggen dat ik met games als Top Spin en Crimson Skies er nu toch ook aan zit te denken om Xbox Live te nemen, maar hoe zit het nu eigenlijk met de online tegenstand? Zelf zou ik het liefst een zo technisch mogelijke speler creeeren, maar zijn er nu veel van die gasten op Live met van die zogenaamde service kanonnen die het net als in het echt een beetje verpesten?
     
  17. Dark-C

    Dark-C Darxhadow

    Berichten:
    210
    Leuk Bevonden:
    0
    Jah dat vraag ik me ook af :confused: Ik heb wel live maar ben nog bezig met mijn character te maken :)
     
  18. Biscuitje

    Biscuitje Chili Peppers!

    Berichten:
    1.971
    Leuk Bevonden:
    5
    Mwah, wat betreft dat serveren valt het wel mee. In principe kun je elke bal halen. Het is wel belangrijk wat je dan met de bal doet, als je hem terugspeelt naar het midden maakt ie het natuurlijk af.

    Dus deel de punten gewoon in naar je speelstijl (ik doe bijvoorbeeld service-volley, mijn volley heeft 4 sterren). En ik heb ook technisch en sta nu 52e. Dus dat hoeft geen probleem te zijn.
     
  19. Maas

    Maas besjoh!

    Berichten:
    401
    Leuk Bevonden:
    1
    en hoe zit het met de vrouwtjes? ben ik dan de enige (met MasterChief_007;)) die een vrouwtje aan het opleiden is :cool:?
     
  20. BFalcon

    BFalcon Cupra power

    Berichten:
    1.041
    Leuk Bevonden:
    4
    Ik zal vanmiddag dan ook maar eens online gaan dan... Wat ik alleen nog wel heel vreemd vind is dat er geen goede manier bestaat in de singleplayer om je tournooi te onderbreken en te saven zodat je de keer daarna verder kan gaan waar je gebleven was. Je kan alleen stoppen maar dan heb je meteen tournooi verloren.

    Eigenlijk best wazig want ik heb niet continu de tijd om een tournooi zonder pauze meteen te voltooien
     

Deel Deze Pagina