Ne hoor jullie zijn niet de enige. Ik hoop vanavond mijn laatste grand slam te winnen en dan kom ik online met mijn lady.
Ik ga er niet eens aan beginnen om hier tegein te gaan.... De gameplay is gewoon anders (veel technischer) en ik denk niet dat het gedrag van de speler echt uitmaakt. Dan kom je trouwens ook maar weinig vrouwen tegen.
Ben ook een vrouwtje genaamd HORNYKOVA aan het trainen.De heetste chick allertijden oftewel de oerslet.beware!
Ik vind het anders nog knap lastig een geile chick te bouwen.. Ze hebben altijd zo'n misvormde smoel ofzo.
NOUNOU jij hebt ook geen respect voor het vrouwelijke geslacht volgens mij Ik behandel mijne (Elena ) heel goed. Ze ziet er lief en mooi uit en kan ook nog is tennissen!
Ik heb niet te klagen Elke dag heerlijke massages... met z'n drietjes ontbijten... xbox liven... plezier maken
Iemand hier nog antwoord op? Ik heb tot 6 pagina's terug gekeken maar niks over gevonden... Voor de rest echt een ruig spel hoor! Alleen wat is die training voor de services pittig. Ik kom denk ik vanavond ook maar eens online om ingemaakt te worden
Ik had gisteren op live iets raars. Ik wilde met mijn eigen poppetje spelen, maar die had toen ineens zijn sterren anders verdeeld. heeft iemand weleens hetzelfde gehad?
Kan iemand me uitleggen wat ik nu percies aan top spin heb??? merk eigenlijk niet veel verschil met gewoon slaan. en aan slicen heb je toch ook niet veel behalve dat je meer tijd krijgt voordat hij de bal terug slaat toch???
slicen klopt, met topspin kan je crosser slaan vooral, dus als je de bal de baan uit wilt slaan, maar de bal stuitert wel iets hoger op waardoor de tegenstander iets meer tijd heeft
Ik heb dat ook gehad, dat zijn gewoon de sterren van de laatste speler waar je langs bent gegaan. Dus als je eerst Hewitt had geselecteerd en daarna naar je eigen ventje gaat staan daar de sterren van Hewitt, maar in het spel laat ie gwn jouw sterren..
Ja bij mijn karakter zijn de sterren ook anders verdeeld als ik online ga. Erg vreemd. Ik ben nu maar met een nieuw karakter begonnen.
Er zit nx anders op dan een tornooi helemaal uit te spelen. Wel spijtig vind ik maarja... Misschien heeft dit ook wel z'n positieve kanten. Dat met die sterren heb ik ook al gehad.