1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

top spin

Discussie in 'Algemeen' gestart door boessie3, 31 mrt 2003.

  1. MasterChief_007

    MasterChief_007 Hellas Power ^_^

    Berichten:
    1.825
    Leuk Bevonden:
    6
    Ik heb dat gelukkig nog niet gehad ... maar wat nog niet is kan altijd komen... :{
     
  2. mister_tank

    mister_tank Supes

    Berichten:
    39
    Leuk Bevonden:
    0
    Mensen wat is jullie snelste service? Mijn snelste is 240 km/pu.

    Zijn er daarnaast ook nog verschillen met de diverse rackets die je kunt kopen of is dat alleen maar puur cosmetisch?
     
  3. Don Juan

    Don Juan Do The Moonwalk

    Berichten:
    3.475
    Leuk Bevonden:
    32
    Ik heb een beetje een onbevredigend gevoel over dit spel. Ik mis het commentaar in het spel. Wat ik ook jammer vind is dat je maar 1 naam kan invullen en niet je voor en achternaam. Toernooi is veel te kort en te makkelijk. Je zit sowieso in de kwartfinale!!! Alleen tegen kuerten spelen is lastig. Lijkt wel alsof hij weet waar je de bal heenslaat. En als je dan je pookje de andere kant opduwt gaat hij daar heen!!! Waar is de scheids voor het net trouwens?? Ik heb een beetje het idee dat de game eigenlijk puur voor live gemaakt is en dat vind ik best jammer. Het is eigenlijk ff snel je mannetje upgraden en dan online spelen. Oja en waar is mixeddubbel?? Kan het nergens vinden. En ik had nog een paar dingen maar ik ben ze nu ff kwijt.
     
  4. KiLLerKnight

    KiLLerKnight Active Member

    Berichten:
    143
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb ook het gevoel dat dit spel nog veel beter had kunnen zijn. De gameplay is goed, maar de career-mode is gewoon teleurstellend. Ik heb het gevoel dat sommige Xbox-developers (en Microsoft) nu een beetje beginnen te overdrijven, het LIVE-gedeelte lijkt belangrijker te worden dan de single-player. Ik vraag me dan af hoeveel mensen LIVE hebben, en dat is procentueel niet veel, dat weet ik wel zeker. Prima een goede online-gameplay, maar dit moet niet ten koste gaan van het single-player gedeelte.
     
  5. C()Rr0$!oN

    C()Rr0$!oN [BiEr] AlfA

    Berichten:
    713
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja ik ben het met je eens, vooral op het punt wat je zegt over Keurten, maar ik vind dat dit bij alle Echt bestaande spelers zo is. Het lijkt alsof je met je mikknuppeltje ook de tegenstander bestuurd want hij weet precies wat je doet :confused: Ook begint je eigen poppetje allerlei vage dingen te doen, bijvoorbeeld als de bal op een smash komt doet hij ineens zo'n zacht balletje dat van z'n rakket stuitert terwijl de bal anders gewoon gesmashed wordt. Ook laat ie sommige ballen gewoon doorrollen terwijl hij die eigenlijk makkelijk kon returneren :confused: Zo zijn er nog een paar slordigheids foutjes in de career (Laadtijden enzow). Valt me tog best wel tege :confused:

    EDIT : misgien een idee voor moderators: Top Spin in Wisselforum, der zijn nou een hoop kleine threads over dus misgien een idee om er over te denke........
     
    Laatst bewerkt: 13 nov 2003
  6. Jerhui

    Jerhui <font color="orange"><b>XBW.nl VIP</b></font> XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.081
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb een vraagje. Mijn mannetje duikt te pas en te onpas naar iedere bal. Zover ik weet doe ik niets raars, maar het erg vervelend, aangezien hij na die sprong eerst weer moet opstaan waardoor de tegenstander eenvoudig kan scoren.

    Heeft iemand een idee waar dit door komt?? :confused: (het lijkt te verschillen per ondergrond)
     
  7. Renegades NL

    Renegades NL Active Member

    Berichten:
    1.019
    Leuk Bevonden:
    2
    Heb ik soms ook last van, heb het gevoel dat ie bij slicen niet(bijna) meer duikt
     
  8. Super Cooper

    Super Cooper My set of wheels

    Berichten:
    56
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik zet gister mijn box aan en ga lekker top spinnen, is mijn hele mannetje pleite. Heb dus gister de hele avond gedaan over het maken van een nieuw poppetje, lekker #&% dus.
    Zijn er andere met deze ervaring en waar ligt dit dan aan, mijn xbox of de disc????
     
  9. boessie3

    boessie3 Milo NL

    Berichten:
    672
    Leuk Bevonden:
    0
    He jerhui iedereen heeft hier last van met niet goed hard terug slaan of je loop een kant op maar dan gaat die de andere kant op wat je helemaal niet wilt.
    Ik vind dit toch zo'n grote bug in het spel.
     
  10. MasterChief_007

    MasterChief_007 Hellas Power ^_^

    Berichten:
    1.825
    Leuk Bevonden:
    6
    Erg vervelend :{
    Misschien maar een memory card kopen om daar wat belangrijke saves op te zetten? Ik ben dat wel van plan voordat ook opeens mijn poppetjes weg zijn...
     
  11. mister_tank

    mister_tank Supes

    Berichten:
    39
    Leuk Bevonden:
    0
    Een onbevredigend gevoel over dit spel? Mja, niet helemaal, maar ik kan je standpunt wel volgen.

    Tuurlijk de laadtijden zijn niet goed, het invullen van je naam kan ook niet echt helemaal lekker, missen van commentaar, missen van mixed dubbel en zo zijn er nog wel wat dingetjes. En dat je al in de kwartfinale staat klopt wel, dat is immers het arcade-aspect in dit spel. Career-mode, ook die had beter kunnen zijn en misschien wel moeten zijn voor de single player value, want heleboel mensen hebben zeer zekers nog geen Live.

    Maar om nou te zeggen dat dit spel te snel in elkaar gezet is om puur even op Live te scoren, no way. Het vervolg, als we daar van kunnen spreken (waarom niet, more money for the big M), gaat dit soort puntjes zeker op de spreekwoordelijke i zetten.

    In the meantime is dit nog steeds een spel wat ondanks wat kleine beperkingen echt roeleert en een must buy is voor elke X-bezitter.


    Nee heb ik geen last van................
     
  12. apoc

    apoc the unstoppable

    Berichten:
    717
    Leuk Bevonden:
    69
    god god milo wat heb jij toch een last van die bug he.
    Sommige mensen hebben recht van spreken maar jij nu gewoon zeer zeker niet.
    Jij staat gewoon #&$&^*( nr.1 van de wereld bij official!!!!!!!!
    Maar je hebt wel gelijk hoor ik heb daar ook last van net als van die vreselijk vaag operende live-opties.
     
  13. boessie3

    boessie3 Milo NL

    Berichten:
    672
    Leuk Bevonden:
    0
    Apoc doe is niet zo rot tegen me JOh:)
     
  14. MasterChief_007

    MasterChief_007 Hellas Power ^_^

    Berichten:
    1.825
    Leuk Bevonden:
    6
    Hou je die Nummer 1 vast door nu HELE dag online te spelen? ;)
     
  15. CosmicFire

    CosmicFire Fable

    Berichten:
    57
    Leuk Bevonden:
    1
    Boessie, wanneer komen we te weten hoe jouw mannetje in elkaar zit? of is dat het geheim van de kok :)
     
  16. apoc

    apoc the unstoppable

    Berichten:
    717
    Leuk Bevonden:
    69
    milo nl en apocalypse nl

    powerfull

    service 3
    forehand 4
    backhand 4
    volley 3

    return serve
    speed (milo) angle (apocalypse)
    ace
    topspin

    ranking milo nr1
    ranking apocalypse nr35
    apoc versloeg milo gister met exibition met 7-5 6-4 6-4!!! haha mooi!
     
  17. Sonic 87

    Sonic 87 Punk Rock

    Berichten:
    493
    Leuk Bevonden:
    2
    Nummer 1 v/d wereld ??


    factuurnr. 03113375
    datum 02/11/2003
    status Het verschuldigde bedrag is overgemaakt. Bestelling wordt in behandeling genomen.


    A..Ha..binnenkort nummer 2 geloof ik 8)
     
  18. MasterChief_007

    MasterChief_007 Hellas Power ^_^

    Berichten:
    1.825
    Leuk Bevonden:
    6
    Droom verder :+
     
  19. boessie3

    boessie3 Milo NL

    Berichten:
    672
    Leuk Bevonden:
    0
    He Diablo ik ben niet heel de dag aan het Top Spinnen hoor:)
    Je moet gewoon 2x tegen de nummer 2 winnen en
    de punten komen naar je toe.
     
  20. Sonic 87

    Sonic 87 Punk Rock

    Berichten:
    493
    Leuk Bevonden:
    2
    Nog 1 nacht dromen, overmorgen realiseren :+

    Hoeveelste sta jij dan, Masterchief James Bond ?
     

Deel Deze Pagina