1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

top spin

Discussie in 'Algemeen' gestart door boessie3, 31 mrt 2003.

  1. Yerewn

    Yerewn Zo lekker gewoon gebleven

    Berichten:
    2.864
    Leuk Bevonden:
    9.249
    dat komt doordat mensen liever joinen dan hosten
     
  2. Tronky

    Tronky Active Member

    Berichten:
    1.740
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik vind er ook niet zo heel veel bij optimatch maar als ik zelf create komt er binnen de 5-10sec toch meestal iemand opdagen.
     
  3. Don Juan

    Don Juan Do The Moonwalk

    Berichten:
    3.475
    Leuk Bevonden:
    32
    Gek sta jij gewoon eerste boessie?? eerste van de wereld??!! Hoe heb jij dat voor elkaar gekregen dan?? Heel veel gespeeld??
     
  4. Go Ahead Eagles

    Go Ahead Eagles Go Ahead Deventer!!!

    Berichten:
    1.775
    Leuk Bevonden:
    34
    Eey Tuur was een mooie wedstrijd. Moeten we vaker doen. We zijn aan elkaar gewaagd dus dat is altijd leuk _O_
     
  5. Biscuitje

    Biscuitje Chili Peppers!

    Berichten:
    1.971
    Leuk Bevonden:
    5
    lama :p
     
    Laatst bewerkt: 13 nov 2003
  6. RoBu

    RoBu Active Member

    Berichten:
    388
    Leuk Bevonden:
    0
    YEAH, gisteren us open gewonnen...
    Had een gunstige loting...
    Eerste ronde s. ito
    2e ronde hewitt
    3e ronde grosjean...
    3-1 1-3 en 4-2... PFEW...dat was echt....kantje boord....

    Elke keer als die grosjean die itz meter vol had sloeg die die ballen haarscherp..zodra die meter niet vol was gingen diezelfde ballen uit.

    Ik sta nu 2e nog ff een paar andere tournooien winnen en ik heb mijn laatste skill.
     
  7. MasterChief_007

    MasterChief_007 Hellas Power ^_^

    Berichten:
    1.825
    Leuk Bevonden:
    6
    Ja, die Grosjean is echt irritant moeilijk als zijn meter volzit. Moest er tegen in de finale, gelukkig van gewonnen maar was ook in de laatste set met een tie break.

    Sta nu eerste dus heb mijn 4e skill. Nu nog mijn poppetje wat andere kleding geven enzo :D

    Vanmiddag is beginnen met een nieuw meisje omdat ik daar wat fout mee gedaan had kwa sterren en skills.
     
  8. RoBu

    RoBu Active Member

    Berichten:
    388
    Leuk Bevonden:
    0
    Heeft iemand die gala match al gespeeld?
    (De laatste unlock van je sponsor)

    Zoja is het wat?
    Tegen wie moet je?
    Moeilijk?

    Als ik dat heb gedaan, ga ik denk ik alle sponsors af....wel geinig...lijkt mij...
     
  9. MaScH

    MaScH Active Member

    Berichten:
    40
    Leuk Bevonden:
    0
    Mijn mannetje is nu zo;

    Serve ****
    Forehand ****
    Backhand ****
    Volley **

    Skills

    Precision
    Speed
    Passing Shot
    4e heb ik nog niet (waaruit kun je dan kiezen en wanneer krijg je die??)

    Single Player sta ik nu 3e, maar wel alles gewonnen :) 27-0, waaronder een grandslam met moeite (Wimbledon). Online sta ik iets van 1000e. Het is heel raar online, soms win ik een paar keer heel makkelijk en stijg ik bijna niet, maar als ik dan een verlies zak ik gelijk 1000 plaatsen (niet dat ik eerste stond ofzo ;), een keer in de top 1000, iets van 700 nogwat). Ik ben inmiddels helemaal verslaafd aan dit spel geworden.

    Is er trouwens al eens iets afgesproken qua een toernooitje via XSN ofsow??
     
  10. lekkerbek312

    lekkerbek312 Wicked

    Berichten:
    711
    Leuk Bevonden:
    0
    jij hebt het over arrogantie van Milo NL (2 pagina's terug ofzo), maar ik kan jou ook niet op bescheidenheid betrappen.
     
  11. MasterChief_007

    MasterChief_007 Hellas Power ^_^

    Berichten:
    1.825
    Leuk Bevonden:
    6
    Nou, ik heb het gister gespeeld, stelt niets voor. Je gaat dan op een afgelegen veldje zonder toeschouwers tegen een andere tennissen die makkelijk te verslaan is met 6-0 6-0 . Dan heb je het gewonnen en krijg je weer wat spulletjes in je sporttas en geld en dan ben je daarmee ook klaar.

    Je moet tegen een onbekende tennissen. Een fictieve dus.

    Ik had natuurlijk een grote wedstrijd verwacht in groot sjiek stadion maar nee, gewoon in een wijkje. 8)
     
    Laatst bewerkt: 14 nov 2003
  12. Super Cooper

    Super Cooper My set of wheels

    Berichten:
    56
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik verloor gister van Grosjean op gras (Zuid-Amerika) met 3-0 en 3-0 echt niet normaal, die $@#! sloeg alles op de lijn. Hij is echt mijn zogenaamde angstgegner
    Dat was mijn eerste verliespartij in 7 toernooien en nog sta ik 4. Zelfs na 2 grandslams, 3 masters en 1 pro, ik bedoel hoe veel moet je winnen???

    Maar goed, heeft iemand een oplossing tegen die beurse duim die ik nu heb?? :'-(
     
  13. lekkerbek312

    lekkerbek312 Wicked

    Berichten:
    711
    Leuk Bevonden:
    0
    keihard in de hoek serveren (risk shot) en de return keihard in de andere hoek (ook risk shot).

    makkie.
     
  14. Super Cooper

    Super Cooper My set of wheels

    Berichten:
    56
    Leuk Bevonden:
    0
    En op zijn servicegame dan?
     
  15. Cole Trickle

    Cole Trickle Active Member

    Berichten:
    1.954
    Leuk Bevonden:
    6
    speel eigenlijk enkel met riskshots. Heb er nu 850+ in single mode tot winner gepromoveerd. Vind dit wel 1 van de mindere aspecten in de game. Een stuk tactisch vernuft wordt gewoon overpowered door die riskshots...
     
  16. lekkerbek312

    lekkerbek312 Wicked

    Berichten:
    711
    Leuk Bevonden:
    0
    riskshot en veel topspin scherp in de hoeken.
     
  17. Super Cooper

    Super Cooper My set of wheels

    Berichten:
    56
    Leuk Bevonden:
    0
    Waarom, jij beslist toch of je met riskshots wil spelen. Je kan ook kiezen voor tactisch tennis, dat maakt het wellicht een stuk spannender.

    Is het ook niet zo dat je tegenstander zich gaat instellen op jou speltype en dat je daarom minder gaat scoren met riskshots???
     
  18. MasterChief_007

    MasterChief_007 Hellas Power ^_^

    Berichten:
    1.825
    Leuk Bevonden:
    6
    Ik speel niet met risk shot want dat is niet realistisch. Ik doe liever rallies tegen de tegenstander, stuk leuker.

    @SuperCooper: Als je zorgt dat zijn metertje laag blijft staan dan is ie makkelijker te verslaan. Als het volzit slaat ie alles goed en kan je er niet veel tegen doen. Ik doe vaak slice shots en top spins met overslaan.

    Succes. :)
     
  19. Cole Trickle

    Cole Trickle Active Member

    Berichten:
    1.954
    Leuk Bevonden:
    6
    Ja, als ik links blijf slaan gaat ie op een gegeven moment wel naar links, maar dan sla ik daar dus niet meer. Nee, de riskshots zijn mi te makkelijk. Dit geldt ook voor de service. Mis nooit 2x achter elkaar de maximale service, waardoor de ontvangende partij direkt problemen heeft.

    Uiteraard kan je de riskshots niet gebruiken, maar zoek toch wel uitdaging in games. Is dan ook een beetje absurd als ik de AI de hoek in stuur om vervolgens een makkelijk balletje te geven.

    Bijvoorbeeld bij jouw Grosjean, als ie met zijn slice een lullig balletje geeft overpower ik hem direkt met 2/3 riskshots. Enige kans die die dan heeft is een riskshot terug (die hij 3 vd 4 X uitslaat). Zou ik dan toch ook moeten doen? Lijkt wel of het voor een mens makkelijker is de ballen in te slaan dan voor de AI (al zovaak gezien dat als ik dan eindelijk ben uitgespeeld en alle hoeken heb gezien dat de AI pardoes uitslaat :confused:.
     
  20. RoBu

    RoBu Active Member

    Berichten:
    388
    Leuk Bevonden:
    0
    IDD veel slice...en zorgen dat die meter niet vol komt.
    Bij mij had grosjean hem 1 set vol en die verloor ik meteen met 3-1.
     

Deel Deze Pagina