Weet je wat deze game nodig heeft? ....een drastische update!Spel is gaaf maar heeft gewoon te veel last van irri foutjes.Er is wel over nagedacht maar niet lang genoeg.Microsoft werk aan de winkel, een hoop werk.En snel een beetje!
Yes, de prijsvraag gewonnen , jammer dat ik top spin al had maar nu ruil ik em maar tegen een andere game
wat ik vandaag voor de tweede keer meemaakte was heel grappig . ik sta aan het net en krijg een volley, die volley neem ik met slice. maar die bal gaat niet over het net maar komt keihard boven op de netband en springt met een curve omhoog, waarna het vervolgens op de kant van de tegenstander stuitert, waar ook weer ontzettende curve aanzit. heb flink zitten lachen om deze actie .
Wat ik steeds vaker speel is dubbel met de computer tegen de computer...wel geinig...samen met hewitt tegen sampras en blake/chang....heel tof...
Win ik vandaag Wimbledon, Cincianatti, Bogota en Indian Wells sta ik nog geen 1ste op de ranking. Sta al 2 toernooien 2de
Had ik ook hoor... gewoon nog wat kleine winnen en je staat vast wel 1e. 2 Grand Slams winnen helpt ook.
had ik ook 2 grand slams gewonnen 1x 2e bij grand slam 1x major pro gewonnen en daarna nog 1x major pro en ik had em
Ik heb geprobeerd mijn poppetje op mij te laten lijken maar het is gewoon onmogelijk... Ik vind het jammer dat je de ogen helemaal niet van vorm kan veranderen en die bovenlip is ook een beetje erg vaag soms... Oh well....zo belangrijk is het ook weer niet maar ik vind het toch een beetje tegenvallen, die poppetjes maken
Weten jullie misschien dit: ik heb nu alle toernooien gewonnen en sta dus ook nummer 1 maar er komt niet iets te staan van dat je het hebt uitgespeeld ofso moet je dan ook alle sponsers gehaald hebben???
Volgens mij heb ik een bug in het spel gevonden. Het is mij al een aantal keer voorgekomen dat ik, als ik de eerste service in een wedstrijd een "let-ball" sla, krijg ik het blauwe scherm gevolgd door de melding "Please turn your Xbox off and then turn it back on" Hebben jullie dit ook al meegemaakt?
@jenss Ook alle toernooien gewonnen, had zelfs lichte hoop op nog een sterretje, maar niks! Teleurstellend. Wel is het aantal tegenstanders drastisch afgenomen en zijn er nog 25 actief. @Rinus Nee geen last van. Bij mij herhaalt die de stand en mag ik nogmaals serveren.
@cole: Normaal doet hij dat bij mij tijdens een match ook. Maar het is heel specifiek de eerste serve van een toernooi of wedstrijd.
Eens kijken vanavond. Wel heb ik een andere puntje van irritatie. Als je (single en multiplayer) sommige hoeken slaat, is het voor de tegenstander godsgans onmogelijk ooit de bal te retourneren. Bijvoorbeeld bij een sliceservice cross de bal terugslaan, waarbij de bal vlak achter het net stuitert. Dan kan je eventueel de bal raken, maar telt de game het punt al voor de andere partij (denk zelf dat er een limiet zit op hoever je buiten de baan ballen kan retourneren).
Wow man, ik en mijn broer zijn nu erg veel met deze game bezig. Dus vooral op live. Net zoals gisteren tegen 2 engelsen (dus dubbelen). De wedstrijd duurde serieus 1,5 uur, was superspannend en we waren echt heel erg aan elkaar gewaagd. Echt die gaste nwaren sportief en complimenteerden als ik weer eens een goede drop-shot plaatste die ze op het nippertje niet haalde. Ook rally's van 2 minuten geen uitzondering. Wij hadden op het randje verloren (4-2,1-3,3-3 en tiebreak verloren) maar o o o wat was dat potje vet zeg! Gewoon geen woorden voor! De spanning was te snijden en de tegenstanders waren ook gewoon sportief en dat is altijd heel erg mooi meegenomen...