1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

top spin

Discussie in 'Algemeen' gestart door boessie3, 31 mrt 2003.

1. dendemen

dendemen wasted'nwounded

Leuk Bevonden:
    0
    Weet je wat deze game nodig heeft? ....een drastische update!Spel is gaaf maar heeft gewoon te veel last van irri foutjes.Er is wel over nagedacht maar niet lang genoeg.Microsoft werk aan de winkel, een hoop werk.En snel een beetje!

2. Razor

Razor Online enabled

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb hem gespeeld maar geen één keer last gehad van foutjes :confused:

3. dendemen

dendemen wasted'nwounded

Leuk Bevonden:
    0
    Waarschijnlijk ben je de enige.Geloof mij nou maar, deze game heeft fouten.

4. Razor

Razor Online enabled

Leuk Bevonden:
    0
    Ja ik heb hem zo'n 5 uurtjes gespeelt....
    Ja, één keer was er een foutje maar dat was het dan ook!

5. dendemen

dendemen wasted'nwounded

Leuk Bevonden:
    0
    Ooh toch een foutje.Wat wil je nou zeggen, wel of niet?En vijf uurtjes,...laat me niet lachen man.

6. XguidoX

XguidoX Guido Almighty

Leuk Bevonden:
    0
    Yes, de prijsvraag gewonnen :p , jammer dat ik top spin al had :eek: maar nu ruil ik em maar tegen een andere game }:]

7. Maas

Maas besjoh!

Leuk Bevonden:
    1
    wat ik vandaag voor de tweede keer meemaakte was heel grappig :p. ik sta aan het net en krijg een volley, die volley neem ik met slice. maar die bal gaat niet over het net maar komt keihard boven op de netband en springt met een curve omhoog, waarna het vervolgens op de kant van de tegenstander stuitert, waar ook weer ontzettende curve aanzit. heb flink zitten lachen om deze actie :cool:.

8. RoBu

RoBu Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Wat ik steeds vaker speel is dubbel met de computer tegen de computer...wel geinig...samen met hewitt tegen sampras en blake/chang....heel tof...

9. Bombermania

Bombermania New Member

Leuk Bevonden:
    0
    Win ik vandaag Wimbledon, Cincianatti, Bogota en Indian Wells sta ik nog geen 1ste op de ranking. Sta al 2 toernooien 2de :mad:

10. MasterChief_007

MasterChief_007 Hellas Power ^_^

Leuk Bevonden:
    6
    Had ik ook hoor... gewoon nog wat kleine winnen en je staat vast wel 1e.
    2 Grand Slams winnen helpt ook.

Laatst bewerkt: 16 nov 2003
  11. XguidoX

XguidoX Guido Almighty

Leuk Bevonden:
    0
    had ik ook 2 grand slams gewonnen 1x 2e bij grand slam 1x major pro gewonnen en daarna nog 1x major pro en ik had em

12. Sonic 87

Sonic 87 Punk Rock

Leuk Bevonden:
    2
    Wat vinden jullie van jullie spelers look?
    Lijkt ie op je of heb je zomaar wat gedaan?

13. Fusion

Fusion Someone unfreeze me!

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb geprobeerd mijn poppetje op mij te laten lijken
    maar het is gewoon onmogelijk...
    Ik vind het jammer dat je de ogen helemaal
    niet van vorm kan veranderen en die
    bovenlip is ook een beetje erg vaag soms...
    Oh well....zo belangrijk is het ook weer niet
    maar ik vind het toch een beetje tegenvallen,
    die poppetjes maken 8)

14. jensss

jensss ^^

Leuk Bevonden:
    2
    Weten jullie misschien dit: ik heb nu alle toernooien gewonnen en sta dus ook nummer 1 maar er komt niet iets te staan van dat je het hebt uitgespeeld ofso moet je dan ook alle sponsers gehaald hebben???

15. Rinus

Rinus XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4
    Volgens mij heb ik een bug in het spel gevonden.

Het is mij al een aantal keer voorgekomen dat ik, als ik de eerste service in een wedstrijd een "let-ball" sla, krijg ik het blauwe scherm gevolgd door de melding "Please turn your Xbox off and then turn it back on"

Hebben jullie dit ook al meegemaakt?

16. Cole Trickle

Cole Trickle Active Member

Leuk Bevonden:
    6
    @jenss Ook alle toernooien gewonnen, had zelfs lichte hoop op nog een sterretje, maar niks! Teleurstellend. Wel is het aantal tegenstanders drastisch afgenomen en zijn er nog 25 actief.

@Rinus Nee geen last van. Bij mij herhaalt die de stand en mag ik nogmaals serveren.

17. Rinus

Rinus XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4
    @cole: Normaal doet hij dat bij mij tijdens een match ook.

Maar het is heel specifiek de eerste serve van een toernooi of wedstrijd.

18. Cole Trickle

Cole Trickle Active Member

Leuk Bevonden:
    6
    Eens kijken vanavond.

Wel heb ik een andere puntje van irritatie. Als je (single en multiplayer) sommige hoeken slaat, is het voor de tegenstander godsgans onmogelijk ooit de bal te retourneren. Bijvoorbeeld bij een sliceservice cross de bal terugslaan, waarbij de bal vlak achter het net stuitert. Dan kan je eventueel de bal raken, maar telt de game het punt al voor de andere partij (denk zelf dat er een limiet zit op hoever je buiten de baan ballen kan retourneren).

19. Gerbo

Gerbo Active Member

Leuk Bevonden:
    6
    Dan is het misschien een programmeerfoutje dat de game geen 0-0 stand kan doorgeven :)

20. BFalcon

BFalcon Cupra power

Leuk Bevonden:
    4
    Wow man, ik en mijn broer zijn nu erg veel met deze game bezig. Dus vooral op live. Net zoals gisteren tegen 2 engelsen (dus dubbelen).

De wedstrijd duurde serieus 1,5 uur, was superspannend en we waren echt heel erg aan elkaar gewaagd. Echt die gaste nwaren sportief en complimenteerden als ik weer eens een goede drop-shot plaatste die ze op het nippertje niet haalde. Ook rally's van 2 minuten geen uitzondering.

Wij hadden op het randje verloren (4-2,1-3,3-3 en tiebreak verloren) maar o o o wat was dat potje vet zeg! :9 :cool: Gewoon geen woorden voor! De spanning was te snijden en de tegenstanders waren ook gewoon sportief en dat is altijd heel erg mooi meegenomen...

Laatst bewerkt: 17 nov 2003

Deel Deze Pagina