Jaja, ik heb Kraijcek opgevolgd door Wimbledon te winnen Maar ik heb een vraag. Mijn verdeling van sterren is Serve: *** Forehand: **** Backhand: **** Volley: *** Return Serve Angle Ace --------- Powerfull Maar die 4e skill, wanneer krijg je die, moet je daar speciale toernooien voor halen ofzo???
Absoluut! Doet ie bij mij ook! Krijg een testbeeld alsof het regent in Parijs en de door jou gemelde boodschap.
Vet irritant! Ik had het tijdens een finale, netjes al mijn wedstrijden gespeeld, sla ik in de finale gelijk een let-serve. Kon ik helemaal overnieuw beginnen!
Ohjah...nog één ding... Ik was gisteravond aan het singelen tegen een vriend van me. We hebben allebei dezelfde sterrenopstelling 3-4-4-3 Maar wat me opvalt, is dat zijn Volleys echt drie keer zo hard zijn als die van mij!! We hebben evenveel sterren bij de Volley, maar ik kan gewoon geen harde volley slaanl, hoe lang ik de A knop ook ingedrukt houd!!! Kan iemand mij misschien helpen....hoe ik een harde volley kan slaan?!?! Tijdens dubbelen is het namelijk helemaal frustrerend als het halve veld open ligt, en jij met je pisvolley de bal niet kan afmaken!!!
Dat ligt misschien aan het talent dat hij gekozen heeft (powerfull) en aan de skills die hij gekozen heeft.. Een vriend van mij kan bijvoorbeeld superstrak langs de lijn slaan omdat hij als talent 'Technician' gekozen heeft (precision +1) en als skill ook precision gekozen heeft. Ik kan lang niet zo strak slaan, omdat ik iets anders gekozen heb. Ik sla bijvoorbeeld weer harder omdat ik als talent 'powerfull' gekozen heb (precision -1)
man o man zeg net een toernooi zitten spelen win ik loopt ie vast bij het loaden!. nou ikke checken en ja hoor kan weer opnieuw beginnen met het toernooi. Wat een zooi zeg moet je voorstellen als je je hele poppetje kwijtraakt!.
Het valt mij wel op dat iedereen tegen wie ik tot nu toe op live heb gespeeld zwaar mijn aars kickt. Ik heb 14 sterren verdeeld maar wordt vierkant ingemaakt, iemand een oplossing buiten meer oefenen om???
Ik denk dat jij zelf het beste kan zien wat er mis gaat. Als je helemaal tegen het net aan staat, is het logisch dat je een lob over je heen krijgt. Als je steeds op dezelfde manier punten tegen krijgt, moet je daar op letten. Als het niet aan iets speciaals ligt, is het gewoon meer oefenen.
Je moet meerdere taktieken gebruiken op live.Met steeds hetzelfde patroon herhalen redt je het niet.Probeer te letten op fouten die je telkens weer maakt.
Ik denk dat mensen die zelf op tennissen zitten (of zaten) wel een voordeeldje hebben met dit spel, zeker in tactisch opzicht. Of niet??
Ik tennis(de) zelf ook (B2 of cat 4), en ik moet zeggen de gameplay in Topspin komt aardig overeen met het echte werk, al is het allemaal wel een beetje 'over the top' als je begrijpt wat ik bedoel, maar dat allemaal maakt het juist ook zo leuk.. Maar je kan dus idd je eigen tennisinzicht goed gebruiken in Topspin, zeker een voordeel denk ik..
Toen ik gisteren Topspin wilde spelen, ging hij inderdaad eerst iets downloaden. Vervolgens startte hij het spel opnieuw op met de 'update'. Vol verwachting ging ik spelen. Eindelijk geen laadtijden meer? Weg met die irritante replay's? Optimatch werkt? Helaas. Helemaal geen verschil, niks, noppes, nada Heeft iemand wel iets gemerkt van de update. Zal wel iets met XSN te maken hebben of zo...
Ik zag na de update volgens mij bij de opties wel een andere camera instelling. Ik dacht dat je alleen zoom en far kon instellen, nu staat er nog een optie bij. Ik heb h'm alleen nog niet geprobeerd.
Ja, tennis zelf ook en moet zeggen dat je snel een bepaalde situatie ziet aankomen en al beter in positie staat dan je tegenstander
Ja, ik heb zelf ook getennisd, en in sommige situaties kan je best wel wat inzicht gebruiken, zeker weten, 't komt zeker dicht in de buurt van het echte werk, alhoewel sommige acties inderdaad een beetje over the top zijn