1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

top spin

Discussie in 'Algemeen' gestart door boessie3, 31 mrt 2003.

1. nielsracing

nielsracing My vinyl

Leuk Bevonden:
    1
    Jaja, ik heb Kraijcek opgevolgd door Wimbledon te winnen;)

Maar ik heb een vraag. Mijn verdeling van sterren is
    Serve: ***
    Forehand: ****
    Backhand: ****
    Volley: ***

Return Serve
    Angle
    Ace
    ---------

Powerfull

Maar die 4e skill, wanneer krijg je die, moet je daar speciale toernooien voor halen ofzo???

2. jensss

jensss ^^

Leuk Bevonden:
    2
    als je nr 1 van de wereld staat, een legend bent en een grand slam hebt gewonnen

3. Cole Trickle

Cole Trickle Active Member

Leuk Bevonden:
    6
    Absoluut! Doet ie bij mij ook! Krijg een testbeeld alsof het regent in Parijs en de door jou gemelde boodschap.

4. Rinus

Rinus XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4
    Vet irritant!

Ik had het tijdens een finale, netjes al mijn wedstrijden gespeeld, sla ik in de finale gelijk een let-serve.

Kon ik helemaal overnieuw beginnen!

5. The Warrior

The Warrior Dutch Destroyer

Leuk Bevonden:
    0
    Ohjah...nog één ding... Ik was gisteravond aan het singelen tegen een vriend van me. We hebben allebei dezelfde sterrenopstelling

3-4-4-3

Maar wat me opvalt, is dat zijn Volleys echt drie keer zo hard zijn als die van mij!! We hebben evenveel sterren bij de Volley, maar ik kan gewoon geen harde volley slaanl, hoe lang ik de A knop ook ingedrukt houd!!!

Kan iemand mij misschien helpen....hoe ik een harde volley kan slaan?!?! Tijdens dubbelen is het namelijk helemaal frustrerend als het halve veld open ligt, en jij met je pisvolley de bal niet kan afmaken!!!

6. Fusion

Fusion Someone unfreeze me!

Leuk Bevonden:
    0
    Dat ligt misschien aan het talent dat hij
    gekozen heeft (powerfull) en aan de skills die hij gekozen heeft..
    Een vriend van mij kan bijvoorbeeld
    superstrak langs de lijn slaan omdat hij
    als talent 'Technician' gekozen heeft (precision +1)
    en als skill ook precision gekozen heeft.
    Ik kan lang niet zo strak slaan, omdat ik iets anders
    gekozen heb. Ik sla bijvoorbeeld weer harder omdat
    ik als talent 'powerfull' gekozen heb (precision -1)

7. salva

salva Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    man o man zeg net een toernooi zitten spelen win ik loopt ie vast bij het loaden!.
    nou ikke checken en ja hoor kan weer opnieuw beginnen met het toernooi.
    Wat een zooi zeg moet je voorstellen als je je hele poppetje kwijtraakt!.

8. RogerRoger

RogerRoger Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Het valt mij wel op dat iedereen tegen wie ik tot nu toe op live heb gespeeld zwaar mijn aars kickt.

Ik heb 14 sterren verdeeld maar wordt vierkant ingemaakt, iemand een oplossing buiten meer oefenen om???

9. gamer2003

gamer2003 xbox

Leuk Bevonden:
    0
    Ik denk dat jij zelf het beste kan zien wat er mis gaat. Als je helemaal tegen het net aan staat, is het logisch dat je een lob over je heen krijgt. Als je steeds op dezelfde manier punten tegen krijgt, moet je daar op letten. Als het niet aan iets speciaals ligt, is het gewoon meer oefenen.

10. dendemen

dendemen wasted'nwounded

Leuk Bevonden:
    0
    Je moet meerdere taktieken gebruiken op live.Met steeds hetzelfde patroon herhalen redt je het niet.Probeer te letten op fouten die je telkens weer maakt.

11. nielsracing

nielsracing My vinyl

Leuk Bevonden:
    1
    Ik denk dat mensen die zelf op tennissen zitten (of zaten) wel een voordeeldje hebben met dit spel, zeker in tactisch opzicht.
    Of niet??

12. inflatable

inflatable Who's your daddy?

Leuk Bevonden:
    0
    Ik tennis(de) zelf ook (B2 of cat 4), en ik moet zeggen de gameplay in Topspin komt aardig overeen met het echte werk, al is het allemaal wel een beetje 'over the top' als je begrijpt wat ik bedoel, maar dat allemaal maakt het juist ook zo leuk.. Maar je kan dus idd je eigen tennisinzicht goed gebruiken in Topspin, zeker een voordeel denk ik.. :p

Laatst bewerkt: 19 nov 2003
  13. pierre

pierre TokTok

Leuk Bevonden:
    0
    Toen ik net wilde spelen moest hij eerst wat updaten. Weet iemand misschien waarvoor dat was?

14. MasterChief_007

MasterChief_007 Hellas Power ^_^

Leuk Bevonden:
    6
    Kwam die update toen je op Live wou? Misschien zijn er wat kleine "bugs" ofzo gepatched...

15. iverson

iverson Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Toen ik gisteren Topspin wilde spelen, ging hij inderdaad eerst iets downloaden. Vervolgens startte hij het spel opnieuw op met de 'update'.

Vol verwachting ging ik spelen. Eindelijk geen laadtijden meer? Weg met die irritante replay's? Optimatch werkt?

Helaas. Helemaal geen verschil, niks, noppes, nada:mad:

Heeft iemand wel iets gemerkt van de update. Zal wel iets met XSN te maken hebben of zo...

16. Nol

Nol Pulp Fiction

Leuk Bevonden:
    369
    Ik zag na de update volgens mij bij de opties wel een andere camera instelling. Ik dacht dat je alleen zoom en far kon instellen, nu staat er nog een optie bij. Ik heb h'm alleen nog niet geprobeerd.

17. CosmicFire

CosmicFire Fable

Leuk Bevonden:
    1
    Ja, tennis zelf ook en moet zeggen dat je snel een bepaalde situatie ziet aankomen en al beter in positie staat dan je tegenstander :)

18. nielsracing

nielsracing My vinyl

Leuk Bevonden:
    1
    Ja, ik heb zelf ook getennisd, en in sommige situaties kan je best wel wat inzicht gebruiken, zeker weten, 't komt zeker dicht in de buurt van het echte werk, alhoewel sommige acties inderdaad een beetje over the top zijn:)

_O_

19. CosmicFire

CosmicFire Fable

Leuk Bevonden:
    1
    Tis soms zelfs zo erg dat ik dezelfde spanning die ik tijdens een wedstrijd heb, ook online voel... 8)

20. BFalcon

BFalcon Cupra power

Leuk Bevonden:
    4
    :confused: Wow als dat zo is dan ga ik dadelijk ook meteen ff op live met top spin, ben benieuwd!

Deel Deze Pagina