1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

top spin

Discussie in 'Algemeen' gestart door boessie3, 31 mrt 2003.

  1. Zhin

    Zhin Active Member

    Berichten:
    51
    Leuk Bevonden:
    0
    Zijn jullie 't met me eens dat je Top Spin redelijk snel "uitgespeeld" hebt wanneer je geen mogelijkheid hebt om online te spelen....:{

    Ik heb het spel nu een aantal weken, speel wel iedere dag maximaal een uurtje (in het begin natuurlijk meer), en ik heb nu alle toernooien gewonnen (sommige Grandslams al meerdere malen), sta al lang #1 en heb zojuist ALLE items (shirts etc.) gekocht en heb nog 6,5 miljoen coins over.
    Als je wat vaker gespeeld heb win je heel gemakkelijk (had net nog ff een grandslam gewonnen met 3 x 3-0). Het enige wat dan nog over blijft is multiplayer (kut view) en online... :'-(
     
  2. x-box player

    x-box player Just because

    Berichten:
    1.138
    Leuk Bevonden:
    1
    Weet je wat je eens moet proberen: dubbelen. Jij + 1 computertegenstanders tegen de andere. Dit voegt echt diepgang toe met taktieken en lange rally's. Ook gewoon tegen vrienden,familie spelen is leuk. Nodig eens wat vrienden uit om 1 potje te doen.
     
  3. Zhin

    Zhin Active Member

    Berichten:
    51
    Leuk Bevonden:
    0
    Kheb vaker een potje gedubbeld, maar dan heb je die andere view en dat doet toch veel afbreuk aan het spel plezier IMO.
    Ik vind dat je TS met 1 persoon op 'n Xbox moet spelen, dan is het 't leukst.

    Ik heb zelf wel de mogelijkheid om online te spelen (via XBC en Xlink). Deed ik ook vaker toen ik net TS had. Maar ik heb geen zin om steeds de box naar beneden te slepen (daar staat de PC) 8).... m'n vorige post was meer een opmerking...
     
    Laatst bewerkt: 19 nov 2003
  4. Renegades NL

    Renegades NL Active Member

    Berichten:
    1.019
    Leuk Bevonden:
    2
    Mensen, ik heb de game via gamerelease ofzo. Ik kom er pas echter dat ik niemand een invite kan sturen. Hebben meer mensen hier last van??? Ik kan alleen een friend muten of removen.

    Please Help.
     
  5. Maradona10

    Maradona10 Addict

    Berichten:
    826
    Leuk Bevonden:
    0
    Je kunt volgens mij alleen maar inviten als die friend ook online is.
     
  6. x-box player

    x-box player Just because

    Berichten:
    1.138
    Leuk Bevonden:
    1
    En je kan alleen inviten in exhibition mode. In official kan dat niet
     
  7. Renegades NL

    Renegades NL Active Member

    Berichten:
    1.019
    Leuk Bevonden:
    2
    bedankt mensen ik ben er achter.
     
  8. MasterChief_007

    MasterChief_007 Hellas Power ^_^

    Berichten:
    1.825
    Leuk Bevonden:
    6
    Kan wel zijn dat iemand anders in je friendslist snel bij jou komt terwijl je misschien op iemand anders in je friendslist wacht. Heb ik al paar keer meegemaakt.
     
  9. Tronky

    Tronky Active Member

    Berichten:
    1.740
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik ook al een keer :)
    Wat wel irritant is als je bijvoorbeeld een invite stuurt naar iemand die aan het spelen is dan zal die niet stoppen om met jou te spelen.
    Vanzelfsprekend want dan heeft die die match zowieso verloren(denk ik toch) en kan het dus lang duren eer iemand met je speelt uit je friendslist.
     
  10. Biscuitje

    Biscuitje Chili Peppers!

    Berichten:
    1.971
    Leuk Bevonden:
    5
    Vandaag tegen iemand gespeelt die constant, maar dan ook echt constant met riskshots speelde. Daar kun je gewoon echt niks tegen doen. Huppa, riskshot links, die haal ik dan net, en dan risk shot rechts, hoppa punt. Meestal love-games.
    En dan bij mijn service game precies hetzelfde. Op een of andere manier kreeg hij mij service altijd terug met een risk shot; en hard!

    En daarna nog tegen iemand die wanneer hij een dropshot deed, dan tikte die bal net het net aan waardoor hij er écht net achterviel. Dan haal je hem nooit meer.
    Maar dat dus echt 20x achter elkaar. Misschien een truukje ofzo

    Dit soort dingen maken het echt zo saai...
     
  11. Tronky

    Tronky Active Member

    Berichten:
    1.740
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik heb ook al eens gespeeld tg iemand die al m'n services in risk shot terugsloeg. Eigenlijk wel vreemd want bij mij lukt dit bijna nooit.
    Wat je dan kan doen is zo'n curved serve doet.
     
  12. Spaanie

    Spaanie GAMERS UNITED

    Berichten:
    1
    Leuk Bevonden:
    0
    super gaaf spel,heb het nog maar twee dagen,speel voorlopig alleen dit TOP spel
     
  13. Renegades NL

    Renegades NL Active Member

    Berichten:
    1.019
    Leuk Bevonden:
    2
    Daar ligt het volgens mij ook niet aan. Ik dacht dus dat ik er achter was maar ik krijg het nog niet voor mekaar.
     
  14. ghost14

    ghost14 Active Member

    Berichten:
    486
    Leuk Bevonden:
    0
    die riskshot is niet zo moeilijk, ik kijk niet eens naar dat pijltje je moet gewoon weten hoe hard en snel je op de rechter trigger moet drukken.
    Ik vind het een zwaar vet spel , dubbelen via link is echt vet , op live is ie al helemaal tha bomb vooral als je tegen iemand speeld die ongeveer net zo goed is als jou.
     
  15. Tronky

    Tronky Active Member

    Berichten:
    1.740
    Leuk Bevonden:
    1
    Nog geen last gehad van lag?
     
  16. ghost14

    ghost14 Active Member

    Berichten:
    486
    Leuk Bevonden:
    0
    ja 1 keer een happering maar dat was het dan wel loopt echt super, heb alleen nog neit zo veel op live gespeeld, de carreermode is echt heel erg leuk in het begin wel wat makkelijk maar dat verandert ook naar mate je verder komt.
     
  17. The Warrior

    The Warrior Dutch Destroyer

    Berichten:
    82
    Leuk Bevonden:
    0
    Weet je wat ik gister had: Een bug op Live :)

    Ik was samen met een vriend aan het dubbelen, en we verloren een spannende eerste set met 7-6. De tweede set kwamen we met 3-0 voor en toen gebeurde er iets vreemds:

    De tegenstander sloeg een risk-shot in het net. De bal rolt op de grond en blijft gewoon stil liggen ( niets geks zou je zeggen ) maar het spel ging niet meer verder!!! We konden nog gewoon rondrennen en springen en slaan en tikkertje spelen, maar wat je ook bij die bal deed, het spel ging niet meer verder. Gelukkig kwam er een leuke film op de tv, die gingen we dan maar kijken

    Uiteindelijk hebben de tegenstanders dus toch maar opgegeven ( dat was dus weer mooi voor onze puntjes (6) hehehehe (6) evil )
     
  18. MasterChief_007

    MasterChief_007 Hellas Power ^_^

    Berichten:
    1.825
    Leuk Bevonden:
    6
    Hahaha, dat is een coole bug :+
     
  19. inflatable

    inflatable Who's your daddy?

    Berichten:
    751
    Leuk Bevonden:
    0
    Klopt, die bug heb ik ook een keertje gehad, toevallig ook in een dubbel die ik met een vriend speelde tegen 2 AI's.. Was trouwens offline, dus het is gewoon een bug in het spel, heeft niks met Live te maken.. :p
     
  20. ChandleR

    ChandleR jag älskar Göteborg

    Berichten:
    729
    Leuk Bevonden:
    2
    Je hebt toch wel eerst een game aangemaakt voordat je die vriend invite?
     

Deel Deze Pagina