1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

top spin

Discussie in 'Algemeen' gestart door boessie3, 31 mrt 2003.

  1. MasterChief_007

    MasterChief_007 Hellas Power ^_^

    Berichten:
    1.825
    Leuk Bevonden:
    6
    Bij Virtua Tennis 1 en 2 moest je erg veel uren erin stoppen om een hoge klassering te krijgen. De tegenstanders waren erg moeilijk.

    Je kan aan Top Spin zien dat het vooral de bedoeling ervan is dat je snel alles hebt (skills, sterren) zodat je online kan gaan spelen.
     
  2. Gambit^1

    Gambit^1 RGO

    Berichten:
    141
    Leuk Bevonden:
    0
    yup, beetje jammer dus voor de mensen die geen Live hebben. Net als ik dus. |:-
     
  3. krot

    krot Hip

    Berichten:
    121
    Leuk Bevonden:
    0
    dat is waar maar wat bij virtua tennis (van deel 2 weet ik het niet) wel jammer was, is dat je geen toernooien had en maar gewoon 1 wedstrijd van maar 2 (!) games speelde, en als je iets verloor bleef je ranking gewoon hetzelfde, wat wel veel beter was aan de carrer mode waren die mini games, die waren veel beter dan die van topspin
     
  4. ChandleR

    ChandleR jag älskar Göteborg

    Berichten:
    729
    Leuk Bevonden:
    2
    Ik vond het VT systeem juist beter! Ik werd helemaal ziek van die toernooien in Topspin! Minimaal drie kwartier ben je bezig om t eindelijk af te ronden, zonder dat je kunt saven... zeer frusterend. Ik heb heel vaak tegen mn zin in gespeeld, omdat ik maar die ene skill of ranking wilde hebben!
     
  5. Gambit^1

    Gambit^1 RGO

    Berichten:
    141
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb net een xbox shirt voor 1.000.000 gekocht in de sportshop in Zuid-Amerika. Das dan wel weer cool. :)
     
  6. MasterChief_007

    MasterChief_007 Hellas Power ^_^

    Berichten:
    1.825
    Leuk Bevonden:
    6
    Ja, heb ik ook gedaan. In een shop kan je een bijpassende broek kopen.
     
  7. x-box player

    x-box player Just because

    Berichten:
    1.138
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik speelde laats offline een geweldige partij met hewitt tegen Grosjean. 3 sets van 6 Games. 1e set 7-6(10-9) 2e 3-6 3e 6-3 duurde meer dan 1 uur maar was echt geweldig. Wat ik heb gedaan om het spannender te maken: Niet met je eigen poppetje spelen met super skills, geen riskshots slaan, en niet veel topspin ballen slaan en verder natuurlijk mooi spelen met afwisseling.
    Met mijn eigen gozer en met riskshots of topspin ballen kan ik ook met 6-0 6-0 van hem winnen maar dat is niet leuk.
     
  8. Gambit^1

    Gambit^1 RGO

    Berichten:
    141
    Leuk Bevonden:
    0
    Welke shop?
     
  9. Bazzie

    Bazzie Street Triple RRRR

    Berichten:
    385
    Leuk Bevonden:
    3
    Is het nog aan te raden nu nog te halen? Is hij nog steeds druk op live enzo?
     
  10. Renegades NL

    Renegades NL Active Member

    Berichten:
    1.019
    Leuk Bevonden:
    2
    Ja hoor, en ik denk dat deze game nog wel een tijdje blijft.
    Jammer dan doe scrathkaarten er nog niet zijn, dan was het nog drukker.
     
  11. Bazzie

    Bazzie Street Triple RRRR

    Berichten:
    385
    Leuk Bevonden:
    3
    Eey mede bosschenaar:D

    Voeg me toe op Live:
    Bazzie

    :D
     
  12. MasterChief_007

    MasterChief_007 Hellas Power ^_^

    Berichten:
    1.825
    Leuk Bevonden:
    6
    Weet ik niet precies, ga ik nog uitzoeken.
    Het is een zwarte broek met een groene rand aan zijkant van buitenkant zeg maar. Past heel mooi bij die Xbox Shirt, vandaar dat ik dat dus een 'Xbox' broek noem.

    @Bazzie: Top Spin is enorm druk op Xbox Live. Niet twijfelen, dus kopen! :)
     
  13. krot

    krot Hip

    Berichten:
    121
    Leuk Bevonden:
    0
    ik vind die sponsorshirts van k-swiis echt enorm mooi, ook die van wilson, btw, wat voor een racket hebben jullie? ik heb een wilson hyper hammer 6.2, mede omdat ik in het echt een 5.2 heb
     
  14. MasterChief_007

    MasterChief_007 Hellas Power ^_^

    Berichten:
    1.825
    Leuk Bevonden:
    6
    Zitten er tussen die rackets verschil in de game?
     
  15. Renegades NL

    Renegades NL Active Member

    Berichten:
    1.019
    Leuk Bevonden:
    2
    Doe ik Bazzie :)
    Ik zie je live.

    Laatste tij dook veel aan het dubbelen met zijn vieren. Echt leuk is dat, je moet alleen wel goed afspreken wie aanwelke kant blijft staan ;)
     
  16. Gambit^1

    Gambit^1 RGO

    Berichten:
    141
    Leuk Bevonden:
    0
    Zou ik ook weleens willen weten, bij sommige rackets (en kleding) staat er tech voor, wil dat zeggen dat dat beter past bij een technician of zit ik nu onzin uit te kramen? *)
     
  17. JLuke

    JLuke D&D Rules Edgemaster

    Berichten:
    44
    Leuk Bevonden:
    0
    Heey hoelang ben je ongeveer met die carreer mode bezig en is hij ook leuk genoeg om te kopen zonder xbox live
     
  18. Sharpshooter

    Sharpshooter Active Member

    Berichten:
    52
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat zou ik ook wel willen weten aangezien ik ook van plan ben het spel te kopen en Xbox LIVE! zit er voor mij niet in... Is het spel dan het kopen waard??
     
  19. JLuke

    JLuke D&D Rules Edgemaster

    Berichten:
    44
    Leuk Bevonden:
    0
    En graag voor morgne wnat waar ik mijn games haal is er tot morgne 10% korting op alles!!!
     
  20. Danger

    Danger XBW Groentje

    Berichten:
    2.146
    Leuk Bevonden:
    0
    Hier is de Review van Top spin Klik Dan moet je toch echt zelf kijken of je het de moeite waard vind, of je het leuk genoeg blijft vinden elke keer weer tennissen. Ik zou het zelf eentonig gaan vinden. Als je live hebt heb je meer variatie dat is dan wel wat leuker. Dat is ook 1 van de redenen waarom Top Spin zo gehyped is. Maar je moet dus zelf kijken of de single player voor jouw leuk blijft of een lange tijd leuk is.
     
    Laatst bewerkt: 4 dec 2003

Deel Deze Pagina