1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

top spin

Discussie in 'Algemeen' gestart door boessie3, 31 mrt 2003.

  1. cap0wner

    cap0wner Active Member

    Berichten:
    22
    Leuk Bevonden:
    0
    kep topspin nu in huis, geweldige gameplay, maar ik zie overal dat ie graphisch zo enorm goed is. Ik vind 't wel tegenvallen zoals bijv. hoe die spelers eruit zien en hoe die kleren vallen om het lichaam, maar goed... wat is er graphisch nu zo sterk aan het spel?
     
  2. Gambit^1

    Gambit^1 RGO

    Berichten:
    141
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind van niet, ik ga de mijne dan ook weer verkopen. 8)
     
  3. Gambit^1

    Gambit^1 RGO

    Berichten:
    141
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb ook maar ff een X-box sweatshirt gekocht die ik ergens tegenkwam. ;)
     
  4. gaizka

    gaizka Ajax Kampioenen !!!

    Berichten:
    1.648
    Leuk Bevonden:
    10
    ik vind het een hele goede game, heb alleen een vraagje

    hoe bestrijden jullie mensen die veel aan het net spelen op live? een lob wordt meestal afgemaakt en er langs slaan is enorm moeilijk...
     
  5. Tr@m$

    Tr@m$ inactieve gebruiker

    Berichten:
    2.205
    Leuk Bevonden:
    1
    Heel belangrijk is afwisseling, hij moet niet kunnen raden of je links of rechts gaat slaan, soms tegendraads, een passeerbal kan je het best slaan met B en dan zoveel mogelijk naar buiten drukken: in mijn geval kan ik de bal niet eens uitslaan.
     
  6. krot

    krot Hip

    Berichten:
    121
    Leuk Bevonden:
    0
    je kunt ook een skill geven aan passeerslagen, en bij lobben zou ik op de backhand mikken, en zoals Tr@m$ al zegt: afwisseling is zeer belangrijk dus af en toe veel topspin en soms ook een riskshot tussendoor
     
  7. martez

    martez New Member

    Berichten:
    301
    Leuk Bevonden:
    1
    Riskshot is best simpel, als je die skill hebt. Maar ook zonder want je moet de "right trigger'' gewoon steeds even lang inhouden.
     
  8. martez

    martez New Member

    Berichten:
    301
    Leuk Bevonden:
    1
    O-) dubbelpost O-)
     
  9. Shadow89

    Shadow89 Shadow

    Berichten:
    319
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoe krijg ik een punt in mijn naam?
    Ik heb een speler in elkaar gezet en nu heeft hij natuurlijk een naam nodig.
    Omdat me naam te lang is om voluit te schrijven, heb ik een punt nodig na de eerste letter van mijn voornaam.
    Maar ik kan die punt nergens vinden.
    Wie weet of dit misschien helemaal niet kan, of als het wel kan, hoe???
     
  10. MasterChief_007

    MasterChief_007 Hellas Power ^_^

    Berichten:
    1.825
    Leuk Bevonden:
    6
    Is dom dat je geen punt kan gebruiken. De computer kan dat namelijk wel :eek:
    Wat je wel kan doen is zo'n streepje ( - ) achter voorletter doen en dan de achternaam erachter. :)
     
  11. FreekX

    FreekX Hardcoro

    Berichten:
    12
    Leuk Bevonden:
    0
    ik zit zelf op tennis en je moet gewoon hard ragge:p, je service is het belangerijkst:p , daarna forehand
     
  12. ChandleR

    ChandleR jag älskar Göteborg

    Berichten:
    729
    Leuk Bevonden:
    2
    Ik weet wel hoe ik dat streepje in t rood krijg, maar tis meer russisch roulette of die bal invalt of nie.... Hoe weet ik nu zeker dat ie altijd in is??
     
  13. Shadow89

    Shadow89 Shadow

    Berichten:
    319
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoe kan je nou die derde service ster halen? Ik vind het best wel irritant. Wie weet hoe ik dit het beste kan doen? Wie heeft goede tips?
     
  14. krot

    krot Hip

    Berichten:
    121
    Leuk Bevonden:
    0
    als je met een riskshot niet een richting geeft aan de bal en het streepje zit in het midden gaat hij altijd in, als je publieksmeter(itz ofzo) helemaal vol is en je mikt scherp gaat die ook bijna altijd wel in, maar als je balkje niet vol is kun je beter niet al te veel naar 1 kant mikken
     
  15. ChandleR

    ChandleR jag älskar Göteborg

    Berichten:
    729
    Leuk Bevonden:
    2
    DIe is toch nie zo moeilijk? Je moet 4x drie targets raken. Ik neem aan dat je moeite hebt met die targets vlak over het net? DIe sla je met topspin (B) en stuur je naar je toe en naar buiten (of binnen, net waar die target is)... Moet lukken hoor! Succes!
     
  16. Gambit^1

    Gambit^1 RGO

    Berichten:
    141
    Leuk Bevonden:
    0
    die derde volley ster vind ik anders moeilijker
     
  17. martez

    martez New Member

    Berichten:
    301
    Leuk Bevonden:
    1
    Moeilijk?, ik deed gewoon hele tijd risk shot , precies in het midden, als je het lang achter elkaar doet kan je makkelijk een risk shot precies goed raken ;)
     
  18. Gambit^1

    Gambit^1 RGO

    Berichten:
    141
    Leuk Bevonden:
    0
    bij de 3de volley ster moet je alleen maar smashen hoor. :9
     
  19. Renegades NL

    Renegades NL Active Member

    Berichten:
    1.019
    Leuk Bevonden:
    2
    Gisteren weer ff een middag top spin gedaan. Eindelijk eerste !!!, toch wel jammer dat het zo snel gaat, gelukkig heb ik xboxlive nog :)
     
  20. ChandleR

    ChandleR jag älskar Göteborg

    Berichten:
    729
    Leuk Bevonden:
    2
    Risk shot met volleren? Ik denk dat je verkeerd gelezen hebt, want met het riskshot krijg je die derde volleyster niet!
     

Deel Deze Pagina