1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

top spin

Discussie in 'Algemeen' gestart door boessie3, 31 mrt 2003.

  1. X BelieveR

    X BelieveR Im the X priest

    Berichten:
    415
    Leuk Bevonden:
    0
    Naja tis natuurlijk wel hhandig dat Fable, Sudeki enz. uitgesteld worden. Nu kan ik wat xtra's kopen (boxsetje bijv)
     
  2. flipkop1984

    flipkop1984 I Love Techno

    Berichten:
    181
    Leuk Bevonden:
    0
    Volgens mij word dit een van de toppers voor de xbox en xbox live !!
    Maar het wordt een dure periode van al eind september veel top games :D

    [off topic]Wisten jullie trouwens dat rainbow 6 ook op de 7 november uitkomt dat word een zware keuze voor mij om te maken als ik de 7 de in de winkel sta [off topic]
     
  3. Perfect_Shit

    Perfect_Shit Chimairist

    Berichten:
    765
    Leuk Bevonden:
    2
    Top Spin??

    kan iemand mij uitleggen wat er dan zo speciaal wordt aan deze game?? ik heb er nog nooit van gehoord?? ik heb meerdere tennisspellen gespeeld, maar ze waren allemaal ongelofelijk bout... dus waarom zou deze beter zijn?
     
  4. Tronky

    Tronky Active Member

    Berichten:
    1.740
    Leuk Bevonden:
    1
    Wel, je maakt je eigen ventje & traint er mee in singleplayer. Dan kan je er ook mee op multiplayer spelen & er is een heel systeem van ranking waardoor je tg echte mensen moet spelen & kan stijgen in rang. (denk ik).
    En grafisch is het ook niet slecht.
    Vooral het live gedeelte moet goed worden.
     
  5. ChandleR

    ChandleR jag älskar Göteborg

    Berichten:
    729
    Leuk Bevonden:
    2
    :confused: Wat zit je nou een maandenoude quote naar voren te halen?? Toen hij dit schreef was er nog nauwelijks iets bekend wie er in het spel zouden zitten. Nu is het idd aangekondigd om wie het gaat, maar dat zou je verderop in de thread ook kunnen lezen...
     
  6. Don Juan

    Don Juan Do The Moonwalk

    Berichten:
    3.475
    Leuk Bevonden:
    32
    Eind oktober ff een adsl aansluiting leggen live kitje erbij. En dan Top Spin halen!!!!!
     
  7. jeroen18

    jeroen18 boks ouwe

    Berichten:
    153
    Leuk Bevonden:
    0
    oeioeioeioei hij staat al in het intertoys krantje voor begin november :D ik ben begin er nu echt zin in te krijgen deze titel te spelen!
     
  8. Quas

    Quas "Hang 'm high!"

    Berichten:
    96
    Leuk Bevonden:
    0
    hebbuh hebbuh
     
  9. tompie

    tompie his royal dumbo

    Berichten:
    49
    Leuk Bevonden:
    0
    wat ik me afvraag is of dit spel ook de moeite gaat zijn voor mensen die (nog) geen live hebben, zoals ik. ik ben wel van plan om over een jaartje ofzo live te halen, maar wil eerst en vooral een paar spellen binnenhalen en met een beperkt budget zoals het mijne betekent dat dat live maar ff moet wachten.
     
  10. jeroen18

    jeroen18 boks ouwe

    Berichten:
    153
    Leuk Bevonden:
    0
    hmm kan je niet beter gewoon live halen en 1 spel minder?

    de lol van dat ene spel minder haal je er volgens mij dik uit met live..
     
  11. ChandleR

    ChandleR jag älskar Göteborg

    Berichten:
    729
    Leuk Bevonden:
    2
    Ook offline wordt Topspin ongelofelijk vet hoor... Denk je in om met 3 vrienden lekker te gaan dubbelen, telkens in andere combinaties, en dan elk punt aanvechten bij de scheids :p . Plus de SP waarbij je je eigen speler moet ontwikkelen...
     
  12. tompie

    tompie his royal dumbo

    Berichten:
    49
    Leuk Bevonden:
    0
    is makkelijker gezegd dan gedaan, even het lijstje met de spellen die ik perse wil hebben: fifa 2004, top spin, halo 2, XIII, voodoo vince, en dan komen er waarschijnlijk nog wel een paar spellen bij, en ik ben nu eenmaal zo arm dat een spel per maand het maximum is, maar genoeg off topic gezwam van mijnentwege. het idee om een toernooi te organiseren bij mij thuis met een paar vrienden (al dan niet dubbelen) is idd wel goed, alleen ben ik zo ongeveer de enige die een xbox heeft waardoor ik waarschijnlijk wel altijd zal winnen.
    toch nog ff offtopic (sorry) ik zou ook nog een router moeten kopen voor live, en ik vrees dat dat wel wat kost?
    anyway, bedankt voor de antwoorden en nogmaals mijn excuses voor het offtopic gedeelte
     
  13. Tronky

    Tronky Active Member

    Berichten:
    1.740
    Leuk Bevonden:
    1
    Wie dit spel al gespeeld heeft: Is het beter dan Virtua Tennis 2???
     
  14. satan21

    satan21 New Member

    Berichten:
    497
    Leuk Bevonden:
    1
    of iermand het spel al heeft het spel komt pas 14 oktober in america
     
  15. Sonic 87

    Sonic 87 Punk Rock

    Berichten:
    493
    Leuk Bevonden:
    2
    7 November bij ons..
     
  16. TheFlood

    TheFlood Active Member

    Berichten:
    1.867
    Leuk Bevonden:
    9
    Ja ik heb virtua tennis nooit gespeeld dus kan het niet vergelijken maar moet zeggen dat het echt heel goed speelde. alleen ik hoop wel dat er iets meer snelheid in de game komt.
     
  17. Tronky

    Tronky Active Member

    Berichten:
    1.740
    Leuk Bevonden:
    1
    Ok misschien als je je eigen ventje tot het max traint dat hij harder slaat/sneller beweegt? In virtua tennis 2 was dit wel het geval.
     
  18. Koenjo89

    Koenjo89 Active Member

    Berichten:
    225
    Leuk Bevonden:
    8
    hebbe hebbe hebbe!!! aaaaaaaaaaaaarg mrja laat ze er maar lekker lang over doen en veel uitstellen dan krijgen wij wel het beste tennispel wat er is!
     
  19. Tronky

    Tronky Active Member

    Berichten:
    1.740
    Leuk Bevonden:
    1
    Dat kunnen we enkel hopen...
     
  20. Demolition-Man

    Demolition-Man X360 / PS4 / Vita

    Berichten:
    667
    Leuk Bevonden:
    2
    vreemd genoeg kijk ik ook uit naar deze game. Ik ben helemaal geen tennisfanaat... maar als de gameplay zo goed is als gezegd word, haal ik em wel ff :)
     

Deel Deze Pagina