1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

top spin

Discussie in 'Algemeen' gestart door boessie3, 31 mrt 2003.

  1. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Dat vond ik in het begin ook, dat de SP te makkelijk was. Maar ik speelde net een PRO toernooi, en moest in de finale tegen Robredo. En verloor met 3-0 3-0...

    Dus het word echt wel moeilijker! :)

    Maar de Minor en Major Pro wedstrijden en de Exhibition Matches op Easy zijn inderdaad makkelijk na een tijdje.
     
  2. thiersie

    thiersie Active Member

    Berichten:
    36
    Leuk Bevonden:
    0
    maar voor de career mode bestaat ertoch geen moeilijkheidsgraad?
    tenzij de tornooien die moeilijker worden!
    Maar de grand slams zijn al wat moeilijker, mr toch ben ik iedere keer zeker dat ik zal winnen dusja...
     
  3. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Je kunt geen moeilijkheidsgraad instellen...maar ik neem aan dat de Minor Pro en Major Pro hetzelfde is als Easy en Pro hetzelfde als Normal en Grand Slam hetzelfde is als Hard.

    Tenminste, dat denk ik, ik zou anders ook niet weten hoe ze de moeilijkheidsgraad in de Careermode hebben gedaan.
     
  4. thiersie

    thiersie Active Member

    Berichten:
    36
    Leuk Bevonden:
    0
    ja inderdaad zal wel zoiets zijn!
    maar ik garandeer u wanneer je het spel nog meer onder de knie hebt dat je de grand slams ook een makkie zal vinden!
     
  5. apoc

    apoc the unstoppable

    Berichten:
    717
    Leuk Bevonden:
    69
    idd ik krijg op hard geen game tegen.
    Online ook zelden trouwens ;)
     
  6. Biscuitje

    Biscuitje Chili Peppers!

    Berichten:
    1.971
    Leuk Bevonden:
    5
    Damn, ik heb dit spel al lang niet meer gespeelt :D PGR2 en de MM3 Challenge kwamen er tussen. En nu heb ik er niet echt zin meer in :p
     
  7. <:.oRoBBeRTo.:>

    <:.oRoBBeRTo.:> .

    Berichten:
    430
    Leuk Bevonden:
    1
    Hoe hard kan je overig serveren (op zijn hardst)?

    Mijn record is 233 geloof ik
     
  8. Jeruzame

    Jeruzame www.JeroenWesten.nl

    Berichten:
    482
    Leuk Bevonden:
    4
    Begin 220 meen ik.

    Krijg je nog een extra'tje als je alle toernooien hebt gewonnen, alle sponsordeals hebt gedaan en alle kledingwinkels hebt leeggekocht? Ik ben namelijk erg dichtbij...
     
  9. GUnit 020

    GUnit 020 Coochie Crook

    Berichten:
    463
    Leuk Bevonden:
    0
    Volgens mij geen ene moer.
     
  10. Tobihasj

    Tobihasj Liquid Elimination

    Berichten:
    35
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik wil hem ooooook
     
  11. Lennard

    Lennard Active Member

    Berichten:
    11
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb een vraagje over Topspin. Ik ben nu bezig met een carreer. Ik heb al mijn sterren verdeeld en ik heb 3 van de 4 sterke punten ingevuld. Nu is mijn vraag: Wanneer kan ik mijn laatste sterke punt uitzoeken? Als je nummer 1 van de wereld bent?
     
  12. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    kort maar krachtig : Ja!

    Iets langer: Ja, de vierde skill krijg je pas als je nr1 van de wereld bent geworden (daarvoor moet je een of meer Grandslams winnen)

    En verder: een search had je waarschijnlijk hetzelfde antwoord opgeleverd!
     
  13. Lennard

    Lennard Active Member

    Berichten:
    11
    Leuk Bevonden:
    0
    Thanx voor je antwoord. Ik heb eerst gezocht, maar wist niet goed waar ik op moest zoeken en je kan niet alleen in dit topic zoeken toch?
     
  14. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    Mja, geef toe dat op dit forum het soms moeilijk zoeken is in de zeer lange threads. Maar ff googlen had je waarschijnlijk ook wel het antwoord gegeven :)

    Anyway, die 4e skill heb je hard nodig als je online wil gaan spelen, dusse snel halen die skill :D

    Have phun!
     
  15. boessie3

    boessie3 Milo NL

    Berichten:
    672
    Leuk Bevonden:
    0
    4de skill is idd hard nodig want als je bijv.een top spin bal slaat
    dan wil die weleens uit gaan zonder die 4de skill en das zonde natuurlijk.:)
     
  16. Marius

    Marius XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.125
    Leuk Bevonden:
    11
    ik had top spin al zo'n beetje 2 maanden niet aangeraakt. Was nooit tot de 4de skill gekomen (zelfs nooit verder dan ranking 4 geloof ik), maar ook nooit heel erg veel gespeeld.

    zaterdag heb ik s'ochtends een nieuw mannetje gemaakt en halverwege de middag had ik al 3 grand slams gewonnen en de #1 plek (dus ook 4de skill > top spin) te pakken. Het vreemde is dat ik hoor dat de grand slam finales zo moeilijk zouden moeten zijn in verhouding tot de halve finales en eerste ronde. Maar de halve finales waren in mijn geval pittige partijen en de finales won ik elke keer 3-0, 3-0. Vaag :confused:
     
  17. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    Dan ben je de nr een in de halve finales tegen gekomen.
    Als je daa voorbij bent is de finale meestal idd kinderspel :)

    Ik had het ook met Blake, die mij in het begin telkens in de halve finale de das om deed. Totdat ik hem eindelijk een keer versloeg en toen was de finale een makkie ...
     
  18. Javdalen

    Javdalen Active Member

    Berichten:
    240
    Leuk Bevonden:
    0
    Hallo Topspin mensen.

    Ik heb een vraagje.

    Ik ging vandaag naar een virend met een Xbox toe. En ik heb Topspin. Dus Topspin mee.......savegame op memory card gekopieerd.......en op weg naar die vriend.....

    Daar aangekomen.....memorycard in controler..........wil savegame naar hardeschijf copieeren.....

    Kan niet!!!!!!!!

    Kan alleen maar "delete" kiezen....:confused:

    Vaag he?

    Doe ik iets verkeerd? (lijkt me niet want bij alle ander games die ik heb gaat t wel goed)

    Wel jammer als het echt niet kan, want dan kan je dus niet je eigen gemaakte mannetje (of vrouwtje :p ) naar iemand anders meenemen!!!!!
     
  19. 50bZERO

    50bZERO Active Member

    Berichten:
    8
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik weet uit eigen ervaring dat het wel degelijk kan. Je moet wel de aparte save game kopieren (dus een keertje naar rechts drukken waarschijnlijk) en niet de gehele 'Game' als het ware.
     
  20. Javdalen

    Javdalen Active Member

    Berichten:
    240
    Leuk Bevonden:
    0
    Eigen ervaring met Topspin?

    Want met andere games lukt het wel.
     

Deel Deze Pagina