1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

top spin

Discussie in 'Algemeen' gestart door boessie3, 31 mrt 2003.

  1. saskia_kane

    saskia_kane Game Girl

    Berichten:
    105
    Leuk Bevonden:
    0
    kheb sinds dinsdag ook eindelijk top spin!!! Echt een gaaf spel!!

    Ziet er echt heel mooi uit en speelt lekker!
     
  2. Heideroos

    Heideroos Drossie

    Berichten:
    667
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb redelijk wat problemen om een riskserve goed te retourneren.
    Ik gebruik meestal slice, maar de tegenstander heeft daar meestal geen problemen mee.

    En wanneer ik een riskserve doe, kunnen veel tegenstanders echt een goede return slaan. (heb nochtans 5* op serve)
     
  3. ruud87

    ruud87 Active Member

    Berichten:
    59
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb er ook wel last van, is zeker een bug
     
  4. ChandleR

    ChandleR jag älskar Göteborg

    Berichten:
    729
    Leuk Bevonden:
    2
    Dat is eigenlijk gewoon een kwestie van timen... probeer eens wat uit tijdens offline matches! Topspin crosscourt return is altijd prettig, maar ook met de slice return kunnen veel tegenstanders moeite hebben... en anders gooi je er af en toe een dropshot tussendoor!
     
  5. boessie3

    boessie3 Milo NL

    Berichten:
    672
    Leuk Bevonden:
    0

    Ik weet dat er veel bugs in het spel zitten maar dit is nou juist geen bug:)
     
  6. Robbertje

    Robbertje X360

    Berichten:
    426
    Leuk Bevonden:
    0
    Weet er iemand wanneer het spel zich opslaat? Is dat na elk Tournament, Training enzovoort of moet je naar een plek gaan om te saven. Ik denk het eerste maar dat verschilt nogal is per spel. Bij PGR2 doet ie het na elke race en bij Fifa moet je het zelf doen.

    Edit: Ik heb ook ergens een topic gezien waar stond wat het beste mannetje is. Weet iemand een link naar dat topic. Ik kan wel zoeken maar dan vind ik 30 pagina's.
     
    Laatst bewerkt: 20 feb 2004
  7. Securer

    Securer Active Member

    Berichten:
    289
    Leuk Bevonden:
    2
  8. Robbertje

    Robbertje X360

    Berichten:
    426
    Leuk Bevonden:
    0
    Die bedoelde ik inderdaad. Maar weet er nog iemand hoe het spel opslaat?
     
  9. Jeruzame

    Jeruzame www.JeroenWesten.nl

    Berichten:
    482
    Leuk Bevonden:
    4
    Elke keer als het spel "load", wordt alle veranderingen/de progressie ook opgeslagen...
     
  10. Robbertje

    Robbertje X360

    Berichten:
    426
    Leuk Bevonden:
    0
    Als je van sponsor verwisseld moet je dan de kleding ook inleveren? Ik heb nu dus de Sponsor Adidas en stel ik wil naar Prince raak ik dan de Adidas kleding kwijt?
     
  11. Anju

    Anju Active Member

    Berichten:
    746
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja de kleren van adidas gaan dan weg , maar de "normale" kleren die juh aan het begin koos zijn er dan nog .. Dus je moet de kleren inleveren :'-(
     
  12. Robbertje

    Robbertje X360

    Berichten:
    426
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoe moet je de 2e ster bij Serve halen? Je moet dan op je hardst in 1 van de rondjes serveren. Maar ik haal af en toe 100 tot 200 pnt en 1× 400 pnt. Die blauwe blijkt het makkelijkst te zijn maar die mis ik zelfs. Met welke serve moet je die halen en is er een tip om hem makkelijk te halen?
     
  13. <:.oRoBBeRTo.:>

    <:.oRoBBeRTo.:> .

    Berichten:
    430
    Leuk Bevonden:
    1
    Het maakt niet echt uit welke servers je gebruikt, als je maar mikt! Mikken doe je al hij de bal omhoog gooit en dan kies je de richting. Als een target halverwege staat moet je bijvoorbeeld naar achter inhouden.
     
  14. ruud87

    ruud87 Active Member

    Berichten:
    59
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat is het dan?
     
  15. Anju

    Anju Active Member

    Berichten:
    746
    Leuk Bevonden:
    0
    oftopic
    * ze vertellen je het niet meer *

    ontopic

    ik ben nu eerste of-line !! ik heel erg blij , maar eigenlijk is er nou niet veel aan ...
     
  16. MasterChief_007

    MasterChief_007 Hellas Power ^_^

    Berichten:
    1.825
    Leuk Bevonden:
    6
    Dat is ook niet moeilijk... dat doet eerst iedereen voordat je online gaat.
     
  17. boessie3

    boessie3 Milo NL

    Berichten:
    672
    Leuk Bevonden:
    0
    De single player is ook gewoon geen ruk aan:)
    Online is dit spel een echte aanrader maar er zijn altijd weer van die kl@te cheaters die het spel helemaal verneuken.
     
  18. Biscuitje

    Biscuitje Chili Peppers!

    Berichten:
    1.971
    Leuk Bevonden:
    5
    Wat is er nog over van je goede ranking van voor de reset? 8)
     
  19. schijterwt

    schijterwt *-*

    Berichten:
    1.189
    Leuk Bevonden:
    617
    ik ben van plan dit spel aan te schaffen maar hoe zit het nou precies met die cheaters en kan je makkelijk iemand van je eigen niveau vinden op XBL?
     
  20. pacboyslim

    pacboyslim jump for joy

    Berichten:
    1.961
    Leuk Bevonden:
    10
    Nee, je kan niet snel iemand van eigen niveau vinden. Je kan ook moeilijk een game joinen, dan ben je soms minuten lang aan het refreshen. Het is meestal gewoon een game aanmaken en hopen dat je een leuke tegenstander krijg. En het is niet zo dat iedereen 'cheat' ofzo. Ik denk dat 1 op de 5 een vervelende wedstrijd is. Maar het beste is denk dat je hier op het forum al probeert een paar spelers toe te voegen (van je eigen niveau)...
     

Deel Deze Pagina