kheb sinds dinsdag ook eindelijk top spin!!! Echt een gaaf spel!! Ziet er echt heel mooi uit en speelt lekker!
Ik heb redelijk wat problemen om een riskserve goed te retourneren. Ik gebruik meestal slice, maar de tegenstander heeft daar meestal geen problemen mee. En wanneer ik een riskserve doe, kunnen veel tegenstanders echt een goede return slaan. (heb nochtans 5* op serve)
Dat is eigenlijk gewoon een kwestie van timen... probeer eens wat uit tijdens offline matches! Topspin crosscourt return is altijd prettig, maar ook met de slice return kunnen veel tegenstanders moeite hebben... en anders gooi je er af en toe een dropshot tussendoor!
Weet er iemand wanneer het spel zich opslaat? Is dat na elk Tournament, Training enzovoort of moet je naar een plek gaan om te saven. Ik denk het eerste maar dat verschilt nogal is per spel. Bij PGR2 doet ie het na elke race en bij Fifa moet je het zelf doen. Edit: Ik heb ook ergens een topic gezien waar stond wat het beste mannetje is. Weet iemand een link naar dat topic. Ik kan wel zoeken maar dan vind ik 30 pagina's.
Als je van sponsor verwisseld moet je dan de kleding ook inleveren? Ik heb nu dus de Sponsor Adidas en stel ik wil naar Prince raak ik dan de Adidas kleding kwijt?
Ja de kleren van adidas gaan dan weg , maar de "normale" kleren die juh aan het begin koos zijn er dan nog .. Dus je moet de kleren inleveren
Hoe moet je de 2e ster bij Serve halen? Je moet dan op je hardst in 1 van de rondjes serveren. Maar ik haal af en toe 100 tot 200 pnt en 1× 400 pnt. Die blauwe blijkt het makkelijkst te zijn maar die mis ik zelfs. Met welke serve moet je die halen en is er een tip om hem makkelijk te halen?
Het maakt niet echt uit welke servers je gebruikt, als je maar mikt! Mikken doe je al hij de bal omhoog gooit en dan kies je de richting. Als een target halverwege staat moet je bijvoorbeeld naar achter inhouden.
oftopic * ze vertellen je het niet meer * ontopic ik ben nu eerste of-line !! ik heel erg blij , maar eigenlijk is er nou niet veel aan ...
De single player is ook gewoon geen ruk aan Online is dit spel een echte aanrader maar er zijn altijd weer van die kl@te cheaters die het spel helemaal verneuken.
ik ben van plan dit spel aan te schaffen maar hoe zit het nou precies met die cheaters en kan je makkelijk iemand van je eigen niveau vinden op XBL?
Nee, je kan niet snel iemand van eigen niveau vinden. Je kan ook moeilijk een game joinen, dan ben je soms minuten lang aan het refreshen. Het is meestal gewoon een game aanmaken en hopen dat je een leuke tegenstander krijg. En het is niet zo dat iedereen 'cheat' ofzo. Ik denk dat 1 op de 5 een vervelende wedstrijd is. Maar het beste is denk dat je hier op het forum al probeert een paar spelers toe te voegen (van je eigen niveau)...