Is het spel ook leuk als je geen live hebt? ik zat gister een demo te spelen van dat spel en die vond ik heel leuk. dat komt denk ik ook omdat ik zelf tennis.
Hangt ervan af, het is wel leuk om nieuwe mannetjes te creeeren maar dan moet je wel tegen iemand kunnen spelen. Oftewel: ga je vaak met maten spelen of niet?
ja, dat wel, maar gaat de career (of hoe dat daar dan ook heet) snel vervelen, of kan je er lang mee spelen?
Verwacht er niet teveel van, wordt snel saai alhoewel het ook bijvoorbeeld leuk is echte spelers na te maken enzo.
ik heb ook de demo van topspin en ik heb nu een vraag.Als ik aan het spelen ben en goed speel dan kleurt zich onder de spelers naam zo een balkeje waar iets van "itz" ofzo instaat.Wat is dat??
nou ja, ik ga hem toch kopen, mischien heb ik over 2 maanden live. (ik woon in een nieuwebouwwijk waar glasvezel-kabels liggen, en daardoor is het niet mogelijk om een ADSL verbinding te krijgen, en via de kabel kan ook niet, dat heeft te maken met het alarm)
hoe doe je eigenlijk 1v1 Offline?? tegen je bilmaatjes... ik zie alleen live en system link... wel nep als dat niet kan
ik heb hem! In het begin vond ik hem heel makkelijk, maar hij begint steeds moeilijker te worden. ik vind het een super spel! ik wou dat ik zo goed als die gasten daar kon tennissen.
kan iemand me nou zeggen wat dat gekleurde balkje is??er staat iets in van "itz"of zo.hoe beter ik speel hoe voller het blakje wordt.ik heb namelijk alleen de demo er dan zit geen handleiding ofzo bei
Als je goed speelt stijgt je ITZ meter & die bepaalt hoe goed je risk shots zijn. Met een volle ITZ meter kan je makkelijker risk shots doen.
oh ok bedankt.ik dacht al als de meter vol is dat je met een knoppen combinatie een andre risk shot of zoiets kon maken
is dit echt een spel voor tennis freaks of kan het ook voor mensen die er niet echt verslaafd aan zijn maar het wel leuk vinden om een sport spel te doen.