heb dit spel gister bij een vriend gespeeld tering wat speelt het lekker leuke opbouw ook met dat airport enzo
Voor de nieuwe mensen op Xbox Live MET Top Spin, heb ik een leuke site! www.eurotopspintour.com. Twee Nederlanders hebben een tour opgezet, die net zoals de ATP-tour, toernooien speelt. Ook zijn er challengers voor de mindere spelers, waar uiteraard minder punten zijn te verdienen.
Ik ben aan het twijfelen tsn slice & top spin voor laatste skill... Eerste keer had ik top spin genomen(met eerder ventje) maar als ik nu es met grosjean speel is die slice toch wel heel erg handig.
Ik zou zeker voor Top Spin gaan. Je kunt daardoor zo veel meer effect geven aan een bal dat het bijna niet mee te belopen valt voor een tegenstander...
Top Spin it is! Ik vind het laatste tijd wel enorm irritant over live spelen. Iedereen heeft wel een speciale, laffe techniek waar je niet zoveel tegen kan doen. Ofwel een heel trage opzet=>nr net komen & volleyen Ofwel een soort volleybal die heel snel valt & waar ej bijna nooit bijkan(geen drop shot) ...
krijg hem morgen of overmorgen met de post echt zin al alleen de naam geven aan je mannetje is klote toch ? omdat op rankings en in wedstrijden het anders is de namen ?
De namen van je tegenstandes zijn bv. Lleyton.Hewitt, maar jij kan geen punt . zetten dus kan je het niet zo als hun doen, maar dat is niet echt een pobleem.
Ik heb hem vandaag ontvangen, eerste indruk: super game. Zo even op het gemak dit hele topic doorlezen.
dit is het machtige kerels nou kunnen we ervaren hoe moeilijk het is om een hoge plaats af te dwingen op de wereldranglijst
Klopt het dat bij de eerste paar keer spelen het spel welleens vast kan lopen? Ik had em geleend van een maat van mij en toen bleef de bal gewoon op de grond liggen en kon je niets meer doen, dat had ie ook al bij hem gedaan toen hij em net had en ook al bij een andere gast die ik ken...
Game halen of niet, is maar €30,- ben sindskort namelijk weer aan het mario tennissen en o wat is dat toch dope, echt verslavend.
Als je van tennisspellen houdt moet je hem zeker halen, het zou trouwens wel helpen als je live hebt want zonder live is de speelduur van dit spel ook weer niet zo lang..
Is de game nou zo makkelijk of wat? Ik heb nu al 4 toernooien gewonnen en pas 1 game (tennisterm)(1 service (van de ander) dus) verloren na de eerste wedstrijd...
Je hebt zeker alleen de minor pro toernooien gewonnen. Is er trouwens al meer bekend over deel 2? Welke spelers erin voorkomen enzo...