ben net begonnen met de minor pro's en ik snap het niet helemaal. Iemand heeft precies dezelfde forehand en backhand stats als ik maar lijkt wel veel harder te kunnen rammen....vaaaaag..(en irritant).
Wat Thriceaddict zegt klopt maar ook is het zo dat hoe langer je een button ingedrukt houdt (vóór het slaan zelf natuurlijk), hoe harder er geslagen wordt. Ook je lengte en spiermassa is hierop van invloed. Meer spiermassa is harder slaan maar trager bewegen bijvoorbeeld.
Heeft iemand anders ook last van die bug dat de sterren van je eigen speler elke keer door elkaar worden gehaald. Ik word er gek van. Ik heb normal 0 bij de serve, 5 forehand, 5 backhand, 4 volley, maar elke keer als ik er op klik staan ze weer anders. Fokkin' irritant man!
damn, straks ga je nog zeggen dat die DNA die je kan kiezen in het begin uitmaakt... Als dat zo is ga ik maar even overnieuw beginnen denk ik, hoe kan je het verschil (resultaat) zien van het kiezen van een DNA?
DNA maakt volgens mij geen verschil maar dus wel de andere body settings. Is een kwestie van uitproberen wat je het prettigste vindt.
hé..Ik heb nu eindelijk Live en doe dus best veel TopSpin. Echt een vette game..Jammer alleen is dat er niet heel veel mensen zijn..Vraagje dus..Spelen jullie nog vaak online..En zullen we anders een keertje gamen..
Ik heb dit spel nu ook, echter sla ik continu in het net, echt frustrerend! Met de linkerhendel (L) sla je alleen van die zachte boogballetjes, maar soms wil ik gewoon hard smaschen, met R sla ik alleen continu in het net, waarom?????
Je moet dat metertje dat op & neer gaat in het Midden van dat balkje richten ( Dat paarse Streepje ).
Ik geef altijd een heel snel en licht tikje op de Rechter-trigger. Dan komt ie (bij mij) altijd in het midden, het is namelijk wel heel moeilijk om speciaal op dat ding te lopen mikken.
Het is handig om bij 'Skills' een keer Risk Shot te kiezen, als je metertje bovenaan (ik weet de naam niet) dan ook nog es vol is, (Trekker schoten gaan vaker in als die meter vol is) dan kan het niet mis gaan
ik heb een vraagje als je career speelt wanneer krijg je die laatste stat voor je mannetje?(ik heb nu al precision,power,passingshot)
Vraag is vast al voorbij gekomen. # heeft geen zin om 126 pagina´s rond te bladeren Enne Pete Sampras die heeft bijv 15 sterren ipv de gebruikelijke 14 kun je aan JOUW speler ook een 15e ster toevoegen? Zojah wanneer dan?