beste nummer 2 door of een poule van de poulewinnaars maken, dat ze allemaal nog 2 keer moet spelen. Of iets anders natuurlijk
de 1e 2 van de puole gaan door... dat wordt 1 grote puloe en de nmmr 1,2,3, krijgen de prijzen de prijzen....... snappie
mooi zo.. ik heb je al in mijn vrienden lijst ik neem aan dat je me kent of nie \o/ .. marine nl ik noteer je erbij .. gr marine nl
Ik begrijp dus dat je een 'echte' tennisser mag kiezen ? Ok.... ik wil ook meedoen! Dominick (Dominicius)
Lijkt mij ook wel grappig dit... Heb alleen TS2 pas een paar weken en niet echt vaak gespeeld maar dat mag de pret niet drukken XBL: sh0rty XXL
Sorry dat ik een beetje laat reageer, maar ik wil ook nog wel meedoen als het kan. Ik heb het spel al tijden niet meer gespeeld, dus ik heb er best wel zin in. Stuur maar een PM als het nog kan.
hey jongens we hebber er 12 als meer mee willen doen dan kan dat gewoon... maar er iss probleem mijn internet thuis ligt eruit 1a 2 weken ..ik zit nu vanaf mijn werk ff vlug te reageren dus jonguns als mijn internet het doet dan laat ikhet hier meteen horen en dat kan het toernooi wat mij betreft beginne .. ik maak de puoles en dan komt alle goed .. ik hoop dat jullie het begrijpen gr marine nl
ja als goed heb ik deze week.internet.. dus dan kan het beginnen.. jonguhs .ga mar vast oefene want. ik begin mteen met het toernooii !! gr marine nl
Ben deze week niet online, straks om 2 uur ben ik onderweg naar Italiƫ. Vanaf volgende week zondag kunnen jullie weer volop door mij verslagen worden
ja. ik heb na carnaval donderdag vrijdag heb ik met mijn internet . dus ik laat hier horen wanneer het start ...
donderdag of vrijdag laat die wat van zich horen. Een beetje geduld kan je toch wel opbrengen of nie dan?
Ik heb hem net nog gesproken! Geloof dat hij weer over Internet beschikt ! Hep geduld, dan komt het vanzelf wel goed....