hand erop, muis bewegen is de basis. daarna mag je knopjes klikken. stap 3 is dat gekke wieltje gebruiken en als je echt 1337 bent mag je het wieltje zelf indrukken.
Ik heb ook zo'n ding, de speciale Clanbase-variant. Als je deze hebt wil je geen andere muismat meer. Oh en deze muis ligt er op:
Idd Dan heb je de Apple Mighty Mouse nog niet gezien Hier zit gewoon een linker en rechterklik op hoor
deze heb ik Heerlijk muisje. Goed vast te houden e.d. Gebruik hem i.c.m. een standaard muismatje met antsliplaag. prima
Hé, die heb ik ook . Icemat is echt lekker, alleen als er wat vuil op zit maakt het geluid dat klinkt als het gekras over een schoolbord.
Ik heb de MX518 gekocht toen hij net in de winkels lag, en was destijds 60 €. MX1000 heb ik ook ooit is in mijn handen gehad in de MediaMarkt (zo'n maand of 2, 3 terug) En was toen 70/80 € Maar ik ken de actuele prijzen niet, dus vandaar
Nee, gebeurt soms als er iets opvalt, en dan blijf je maar boenen maar dat duurt meestal 10 minuten. Horror . @Mtthz: Icemats zijn dus zeg maar muismatten van glas, waardoor je muis veel sneller reageert. Veel beter dan niks/stroeve muismat.
hoe duur is zo'n icemat precies? Want ik zit nu nog op een ijzer bureau met me muis, en wilde eerst eigenlijk een steelpad kopen, maar is een icemat nou beter?
ik heb deze muis: http://www.logitech.com/index.cfm/products/details/NL/NL,CRID=2135,CONTENTID=10918 ff op de link klikken hij is van logitech, hij lich lekker in de hand en is erg energie besparend! hij heeft namenlijk 2 AA batterijtjes nodig en doet daar ongeveer 8maanden mee!!! dat staat ook op de doos maar het is echt zo! als je muis niet lekker over de muismat rolt moet je 'n muismat met zo'n polsondersteuning kopen en ;n placemat er bij je knipt uit die placemat precies dat rondje v/d muismat, je plakt die placemat er met de gladdekant op. en smeert 'm 'n in met 'n heel klein beetje cilecone spray. nu glijd je muis echt als ;n tierelier! (dit is ongeveer 't zelfde als 'n icemat maar dit is veel goedkoper!(hiervoor ben je ongeveer 5euro kwijt en voor 'n icemat €37,95!!!)
37,95 voor een Icemat? Jij hebt je dan aardig laten afzetten als je hem daar zou kopen. Ik heb er 28 euri voor neergelegd. Nadeel is wel dat de icemat niet alle optische muizen officieel ondersteund. Zo had ik bij een muis dat hij heel af en toe ineens naar een hoek schoot, terwijl ik niks deed. De meeste muizen doen het echter gewoon goed op de icemat.
Die problemen zijn er ook met een steelpad.. Maar, een icemat is in mijn mening ook beter als een steelpad, maar daar betaal je dan ook meer voor. Zoveel verschil maakt het niet uit, maar als het dezelfde prijs zou zijn zou ik idd de icemat nemen..