ik heb sinds kort dit muisje gekocht: 2000 dpi laser muis met instelbare dpi. erg fijne muis reageerd echt super. de gewichtjes zorgen er voor dat je de muis zo zwaar of ligt kan maken als je zelf wil. ik heb op dit moment de zwaarste instelling in gebruik. ik heb er de volgende muis mat bij besteld (krijg ik als het goed is vandaag binnen). een aluminium muismat met een soort teflonlaag die zorgt voor een goed glijdend oppervlak. de onderkant is voorzien van een soort rubber matje dat je ook wel eens terug vind in de keukenla . hier door hoort ie niet meer van zijn plek te komen. verder is de muis mat van een flink formaat. 370 x 240 mm. tevens zit er een tasje bij waar de muismat in past zodat je ;m mee kan nemen naar je vele LAN-party's: b: ik kon alleen niet echt vinden of deze mat goed geschikt is voor de lasermuis..
Ik heb een Sweex SL-6177USB muis. Prima game muis, hoge resolutie, blauw led/neon scrollwiel, symmetrisch en ziet er vet uit. Zal wel ( ooit ) eens een fototje maken staat niet op de google. Heb hem ooit gekocht bij de MM Eindhoven. EDIT:// EDIT2:// Typo het was geen sweex maar een speed-link ( ik haal ze altijd door elkaar die merken ).
http://www.geizhals.at/img/pix/176691.jpg Bedoelde je die? Staat op google hoor . De MX1000 is voor mij de muis.
Ik zag hem niet. Ik zocht op Sweex sl-6177 maar ik vond niks. Wta heb jij dan gezocht? Maar dat is inderdaad de muis. EDIT:// als ik gewoon SL-6177 zoek vind ik hem wel. Btw haal die img maar weg anders zien we hem dubbel.
wat ik aan de mx1000 jammer vind is dat je duim heel goed op de muis ligt. maar de pink valt er zo makkelijk vanaf.. dat heb je bij de G5 eigenlijk niet.
heb mx518 van logitech Toen ik pc bestelde had ik zo'n goedkoop mogelijke (optische) muis besteld. Dit omdat ik er niet veel geld aan uit wilde geven + dat het net zo fijn speelde als een duure muis van €50. Kreeg ik deze gratis omdat er iets mis ging met mijn bestelling \o/
ik zweer bij mijn logitech MX500 (blue edition, rode waren al uitverkocht toen) eerste wat ik deed is dat gewicht eruitzwieren. Hoe lichter hoe sneller en als muismat heb ik een Coolermaster aluminium plank met zwarte coating maar ik gebruik gewoon mijne bureau = supersmooth (een donkerbruin keukentablet van 2m met daar 4 poten onder, brandveilig voor de rokers en krasvrij)
Hij reageert snel, ligt lekker in de hand, en ziet er niet al te slecht uit. Voor mij een perfecte muis
Like HanTheMan, ik vind deze muis de ook the bom om exact dezelfde redenen. Heel nauwkeurig en precies maar absoluut niet kieskeurig kwa ondergrond. gaat ong 1,5 week mee als hij helemaal is opgeladen.
ik heb de G1 Gamers Mouse van Logitech gekocht om dat ik toch al een nieuwe muis nodig had en ik ook naar een LAN party ging. deze koste niet veel en licht lekker (lees héél lekker) in de hand. happert nooit bij het kiezen en met een muismat glijd die er heel lekker over heen.
sorry dat ik het zeg, maar Trust is K*T!! ik heb 2 muizen ervan gehad en die waren allebei binen een paar uur kapot toen was ik het zat en heb nu 1 van logitech, geen id hoe hij heet maar hij is draadloos en licht en ligt lekker in de hand *) edit:zie ent dat het de Logitech LX7 cordless is.. maarja in ieder geval een super ding
heerlijke muis.. kost niks, ligt goed in de hand, geen onzinnige knoppen ook ben ik linkshandig en dus heb ik niet zoveel keus. en ziet er naar mijn mening veel beter uit dan die logitech dingen maar ok dat is persoonlijk.
ooh nee zo had ik 1 gewonnen met de casemodcompo op een lan. Oogt misschien wel mooi maar heel juist is die ook niet. Was precies of het voetje ontbrak onder de linkerknop. Dus als ik klikte schoot die die hoek in (stoel of tafel met een kortere poot effect) Die gewisseld (prijs was van een pc-winkel), en met die andere muis net hetzelfde aan de hand. Terwijl mijn oppervlak volledig recht was! (op verschillende pads getest ook) Ahja wat ook heel handig is is (meteen na aankoop) van die corepad skatez of zo eronder steken. Dat is nu eens een zalige uitvinding. Ik heb hier altijd een stripje in huis. Glijden dat die muizen dan doen! Maar wel opletten dat die skatez niet nat worden (bureau afgeveegd ofzo) vooraleer die al ietsje gesleten hebben, anders is er geen houden meer aan.
is dat een reactie op mijn muis? Zo ja, dan had jij echt gewoon een foute versie als hij zo raar wiebelde Ik heb er twee en heb nergens last van.. binnenkort nog maar eens een halen denk ik.
Dat ding is al 100× uit me poten geleden zo van de tafel af toen ik aan het opruimen was, en hij werkt nog steeds. Trust zal miss geen goed merk zijn, maar de muis werkt prima en heb er genoeg plezier mee. En je muis die draadloos is zal wel langzaam reageren, athans dat heb ik. Je muis gaat pas na 1 uur bewegen. Ik werd er steeds stront ziek van, maarja ieder een eigen mening
ja ik had 2 muizen getest en beiden hadden dat. Zal een slechte reeks geweest zijn ofzo. Ik heb die van mij toen verpatst aan een gastje van 12j ofzo voor 10€ en ben toen met mijn clan een pint gaan pakken... 't is gewoon dat ik die ervaring heb met die microsoftmuisjes, na een tijd zeg je zelf "'t is genoeg!" en ben ik gewoon overgeschakeld naar mijn vertrouwde logitech setjes. (ik heb hier een ergonomisch toetsenbord van microsoft, en die is echt wel zalig. jammer dat de veertjes onder de spatiebalk uitzijn en ik nergens zo'n veertjes vind. Was een toetsenbord van 125€ )
Op deze vraag is maar een antwoord: De logitech G7 muis Ik heb lange tijd de Logitech GX700 gehad, deze beviel erg goed echter de batterij was vrij snel leeg. Ook sleet de behuizing vrij snel. Ik heb toen gezocht naar een opvolger (liefst laser, met extra precisie). De mx1000 vind ik niet lekker in de hand liggen, de G7 daarentegen heeft eenzelfde behuizing als de GX700, echter met meer slijtvastheid, een zeer precieze instelbare laser en twee verschillende batterijen. Ideaal dus (en hij kan ook nog verticaal scrollen )
ik heb het niet zo op die wireless dingen. Die wegen patat veel met die batterijen. Die G7 heeft zo van die gsmbatterijen of wat zie ik op die foto? ik had een MX... met zo'n laadstation. 4xAA weegt door. en van dat verticaal scrollen, hoevaak heb je zoiets nu nodig? (tenzij je fotobewerker of zo bent) kan je toch ff onderaan op je scherm klikken... Ik heb hier ook die multimediamuis van logitech via bluetooth. Is handig dingske maar vooral op een mediacenter pc en niet in de gewone windows. Dan gebruik je die knoppen of die software amper.