Topic Beste Muis

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door Cieba, 16 dec 2005.

1. Danger

Danger XBW Groentje

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind de G7 echt de muis van 't moment. Cordless maakt niet veel uit als de batterijen goed opgeladen zijn vind ik (mijn ervaring). Op de MX1000 zitten ook wat van die "nutteloze" knoppen. Maar 't mooie is dat ze totaal niet in de weg zitten er dat je er ook nog andere functies op kan configureren. Dus het is maar zo nutteloos als jij het wil...

2. 9Huntelaar9

9Huntelaar9 PSN: Ch1merA1989

Leuk Bevonden:
    0

deze muis heb ik van Microsoft kwam gratis bij deze computer.
    hij werkt heel lekker (mischien niet de perfecte gamemuis) en volle batterijen doe je wel tussen de 3 & 6 maanden (computer elke dag 4a5 uur)

Laatst bewerkt: 6 jun 2006
  3. Robby Bobson

Robby Bobson Die rapper.

Leuk Bevonden:
    0
    Ik zag je naam, en ik MOEST even reageren :cool: Ik ben je fan :+

4. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    niet DE beste muis maar wel een fijne muis:

denk even het blauwe LED lichtje weg, en het is precies mijn muis :)

BenQ dus ;)

Laatst bewerkt: 6 jun 2006
  5. _TP_

_TP_ blaaaaat

Leuk Bevonden:
    0
    Inderdaad ook een lekker muisje.. heb er daar ook 1 van hier in huis liggen alleen dan in het zwart :thumbs:

6. The Bolster

The Bolster --

Leuk Bevonden:
    0
    Weet iemand een beetje goede muis 20,30 euro voor paint, internet, word?

7. Edris

Edris Gamechick

Leuk Bevonden:
    0
    een standaard muisje met bal of laser en gewoon 2 knoppen en een bladerwieltje volstaat voor die dingen... heb je al voor 5€ en als die kapot gaat achter een jaar ofzo haal je gewoon een nieuwe. ;)

8. The Bolster

The Bolster --

Leuk Bevonden:
    0
    Heb ik nu ook maar het probleem is dat deze zeer onnauwkeurig zijn en ik dus niet fatsoenlijk kan tekenn en kleine dingen selecteren

9. Edris

Edris Gamechick

Leuk Bevonden:
    0
    fatsoenlijk tekenen in paint... dat gaat met een zeer precieze muis ook niet geweldig gaan lukken. ;) just my 2 cents.

10. The Bolster

The Bolster --

Leuk Bevonden:
    0
    Iemand ervaringen met deze set? Besloten dat ik beter voor kwaliteit kon gaan dan voor voor goedkope rommel
    En werkt de lasermuis ook goed op hout met een dun laagje plastic erop?

Laatst bewerkt: 16 jun 2006
  11. Edris

Edris Gamechick

Leuk Bevonden:
    0
    ja hoor zolang het maar een donker oppervlak is. Hangt wel af of het een rode of een blauwe laser is. Maar die rode leest alles. die blauwe heeft wat moeite met blinkende oppervlaktes

12. MAX3400

MAX3400 Virtualization...

Leuk Bevonden:
    0
    Valt wel mee qua oppervlak; heb hier zowel blauwe als rode lasers en die werken zonder problemen op dat soort bureaus van de IKEA van dat lichte hout alswel op wit fineer (van die kant- en klaar planken van de Praxis).

13. Edris

Edris Gamechick

Leuk Bevonden:
    0
    heb hier een met blauwe laser (logitech mediamouse via bluetooth) en die weigert om op mijn coolermaster black aluminium mousepad te reageren.

en anders legt ge er gewoon een blad wit printpapier onder... werkt altijd

14. ErroX

ErroX Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Ik heb zelf een soortgelijke muis. Die zijn zo ontzettend fijn. Die cheapass Microsofts(vooral witte) of die zwarte logitechs zijn zo kut. Dan vraag je gewoon om RSI of andere klachten. Microsoft muizen (de wat duurdere) zijn over het algemeen wat forser en liggen veel prettiger in de hand. Toetsenborden zijn overigens ook erg prettig. Hoewel ik die sneltoetsen (voor media etc) nooit gebruik.

Deel Deze Pagina