Ik ga zeker voor: Rainbow six 3 Gta double pack Fifa 2004 Amped 2 Wordt zeker duur, maar boeie!!!!!!! !
Crimson skies heb ik op Pc en hij is niet zo goed als je direct de controles onder controle wilt krijgen want hij is moeilijk ik nog steeds vast bij de eerste missie... de game heeft helemaal geen auto-aim en dat is zo moeilijk om goed te mikken...:{
met stip op1 : top spin daarnaast ook nog rainbow six 3 en counter strike denk ik en mischien nog een paar titels, moet nog ff kijken
komen gewoon teveel goeie games uit die twee maanden maar das ook logisch met de winter voor de deur. Mijn wishlist voor die maanden: 1) Top Spin 2) Fifa 2004 True Crime
Ik ga nog voor Topspin, Crimson skies, Grabbed by the Ghoulies en Project Gotham Racing 2 . En misschien nog Amped 2 en Dead or Alive Online
met stip op 1. Top Spin 2. Fifa 2004 3. Project Gotham Racing 2 4. NFS Underground 5. Counterstrike/RS3
Er komt een aardige zooi goede games uit. Ik ga voor : -Topspin -Jedi academy -LotR:return o t king -PGR2 -Grabbed by the ghoulies En dan volgend jaar: -Fable -Sudeki -Kameo -Halo2
lijstje wa ik zou willen : SSX 3 Fifa 2004 Max Payne 2 ( 31/10) True crimes Tony Hawk ( vond deel 4 minder) Medal of Honor : japanse missie's Amped 2 PGR 2 Nba inside drive komende week nog gaan halen Freedom fighters SW Kotor NHL 2004 Madden 2004 Soul calibur 2 Bounty hunter ?? zou dit goei games zijn ? byo