SSX 3 Lord of the rings: Return Of the King Jedi Knight Jedi Academy Tony Hawk Underground Deze wil ik wel gaan kopen, lijken me cool Ik denk dat ik er 3 van kan kopen
true crime en pgr 2, misschien nog fifa 2004 en top spin en misschien crimson skies, maar daarmee wacht ik tot de volgende xbm
mijn games die ik zoiezo koop: 1. Top Spin 2. Project Gotham Racing 2 3. Grabbed by the Ghoulies 4. Amped 2 (als me geld dat toelaat)
Hmmz ik twijvel nog.... ik denk dat ik Rainbow six 3 maar in de preorder koop omdat je er dan vrij goedkoop een headsetje bij krijgt, en dan haal ik in PGR2 er maar bij i guess! True Crime ben ik zelf nog niet al te positief over, een vriend van me haalt hem waarschijnlijk ( actie PU ) dus check ik hem eerst wel bij hem
Je bedoelt met dat abonnement? Dat had mijn vriend ook gedaan met Soul Calibur 2. Dat was een maand geleden en hij heeft hem nog steeds niet dus je moet ff wachten erop
Hmmm, ik vond de eerste 2 toppers van november alweer tegenvallen, Rainbow six 3 en crimson skies 2 heb ik allebei alweer verkocht inmiddels. Zouteloos gewoon.
Top Spin ( heb ik al ) Project Gotham Racing 2, Misschien Crimson Skies, Need for Speed Underground ( ps2 online he ) en waarschijnlijk nog World Rally Championship 3 ( ps2 )
Het is veel te druk de komende maanden qua releases. Ik doe het daarom (zeker als het om Xbox spellen gaat) even rustig aan en wacht de echt grote titels af. In mijn ogen zijn de dit de 4 games die gewoon boven de massa uitsteken: Fable PGR2 Halo 2 Ninja Gaiden Die haal ik zeker op hun releasedate. Verder concentreer ik mij op de andere consoles, waarvan de games mij meer trekken dan al die Amerikaanse georienteerde spellen (Crimson Skies, Rainbow Six 3, Top Spin, Amped 2 etc.)...
uhm sharkysharky vergeet je Kameo niet? Beyond Good & Evil is toch ook een toppertje of zijn de reviews misleidend... 't spel is al uit
Kameo is laatst toch verplaatst naar zomer 2004? Dat beschouw ik dus niet als zijnde een titel binnen de komende maanden. Zowieso ben ik nogal sceptisch geworden als het gaat om titels van hun sinds Starfox Adventures en hun stap naar Microsoft....Rare is niet meer zoals ze was...
Starfox Adventures was toch wel leuk? tenminste ik vond 't wel een geslaagde game, spreekt me meer aan als Banjo bijvoorbeeld... Maar ja, ik wacht eerst de reviews nog af van Kameo (over een half jaar ofzo), koop 'm ook niet zomaar, maar van de games die jij opnoemde koop ik alleen Ninja Gaiden als 't meezit en aangezien ik die xbox een beetje voor Rare heb gekocht kan ik Kameo eigenlijk niet missen