Kameo ga 'k hale voor m'n zusje, die houdt van games die over sprookjes fantasie enz gaan. Mijzelf lijkt het ook een toppertje, echt zo'n game die gewoon lekker wegspeelt Rare Beyond good and evil is idd een toppertje, maar van wat ik heb gehoord, ook erg kort. De game is in 10-12 uur uit te spelen. Kort maar krachtig zullen we maar zeggen Maarja, het lijkt me voor zo weinig speeltijd geen €60,- waard. Dan haal ik liever Amped2 of SSX 3
oh ik ben fan van korte krachtige games, 10-15 uurtjes genieten vind ik genoeg, beter dan zo'n langdradig spel en trouwens Beyond Good & Evil kan je zo bestellen voor 43 euro, dus dat is minder dan 60
Ik kijk nu erg uit naar Broken Sword: The Sleeping Dragon. Die moet ergens deze maand uitkomen, of is al uit. Project Gotham Racing 2 is zeker een ook een goed spel, maar ik speel niet zo graag race spellen, daar raak ik te snel op uitgekeken. Mijn broertje zal die waarschijnlijk wel kopen.
Binnenkort komt eindelijk Live eraan dus dan kan ik de wereld onveilig gaan maken met Counterstrike Ook ga ik RS3 halen, ik heb de demo ervan en oeh wat is dit een masterlijke game! Vooral leuk om commands door je mic te schreeuwen En dan komt ook nog eens PGR2 uit.. Heb ik zoveel geld? Sinterklaas/Kerstmis
1.Rainbow six 2.XIII 3.Prince of Persia 4.Legacy of Kain Waarschijnlijk komen er paar van in december uit
Inderdaad broken sword lijkt me ook vet, maar hij is uitgesteld en het is me een beetje ontgaan wanneer ie wel uitkomt.