1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

toppers van oktober/november

Discussie in 'Algemeen' gestart door pzonic, 25 sep 2003.

  1. Dodgie

    Dodgie Beat me up Scotty

    Berichten:
    1.977
    Leuk Bevonden:
    10
    Kameo ga 'k hale voor m'n zusje, die houdt van games die over sprookjes fantasie enz gaan. Mijzelf lijkt het ook een toppertje, echt zo'n game die gewoon lekker wegspeelt :) Rare :cool:

    Beyond good and evil is idd een toppertje, maar van wat ik heb gehoord, ook erg kort. De game is in 10-12 uur uit te spelen. Kort maar krachtig zullen we maar zeggen ;)
    Maarja, het lijkt me voor zo weinig speeltijd geen €60,- waard. Dan haal ik liever Amped2 of SSX 3:)
     
  2. rare_ltd

    rare_ltd ~

    Berichten:
    295
    Leuk Bevonden:
    0
    oh ik ben fan van korte krachtige games, 10-15 uurtjes genieten vind ik genoeg, beter dan zo'n langdradig spel

    en trouwens Beyond Good & Evil kan je zo bestellen voor 43 euro, dus dat is minder dan 60
     
  3. Benneke

    Benneke De AAP

    Berichten:
    2.221
    Leuk Bevonden:
    11
    Ik kijk nu erg uit naar Broken Sword: The Sleeping Dragon. Die moet ergens deze maand uitkomen, of is al uit.
    Project Gotham Racing 2 is zeker een ook een goed spel, maar ik speel niet zo graag race spellen, daar raak ik te snel op uitgekeken. Mijn broertje zal die waarschijnlijk wel kopen.
     
  4. balleknieper

    balleknieper .

    Berichten:
    546
    Leuk Bevonden:
    4
    Binnenkort komt eindelijk Live eraan dus dan kan ik de wereld onveilig gaan maken met Counterstrike _O_ Ook ga ik RS3 halen, ik heb de demo ervan en oeh wat is dit een masterlijke game! Vooral leuk om commands door je mic te schreeuwen :cool: En dan komt ook nog eens PGR2 uit.. Heb ik zoveel geld?
    _O_ Sinterklaas/Kerstmis _O_
     
  5. Xbox_God

    Xbox_God Active Member

    Berichten:
    143
    Leuk Bevonden:
    0
    1.Rainbow six
    2.XIII
    3.Prince of Persia
    4.Legacy of Kain

    Waarschijnlijk komen er paar van in december uit
     
  6. Defanatic

    Defanatic blauw beest

    Berichten:
    924
    Leuk Bevonden:
    26
    Inderdaad broken sword lijkt me ook vet, maar hij is uitgesteld en het is me een beetje ontgaan wanneer ie wel uitkomt.
     

Deel Deze Pagina