1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Topspin scores gereset? WTF!!

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door ferrari4ever80, 30 dec 2003.

  1. Biscuitje

    Biscuitje Chili Peppers!

    Berichten:
    1.971
    Leuk Bevonden:
    5
    Dat zou dan ook weer zo'n naaiactie zijn :D Zit je dadelijk op een betere ranking als voorheen, wordt het weer teruggezet :p
     
  2. apoc

    apoc the unstoppable

    Berichten:
    717
    Leuk Bevonden:
    69
    Ik heb ook gebeld.
    Boessie zegt het eigenlijk allemaal al.

    Alleen nog een mededeling ontbreekt:
    Alle Rankings van Iedereen zullen eind januari worden gereset.
     
  3. goakhan

    goakhan Uns4n1ty

    Berichten:
    114
    Leuk Bevonden:
    2
    Dude...jij was het niet volgens mij....de gast waar ik tegen speelde heette Gunit 4 uk ofzo....en ik had vaker tegen hem gespeeld en hij disconnecte regelmatig. Ik had ergens hier op de forum gelezen dat als je op de juiste moment disconnect dan krijgt niemand de punten, vandaar dat ik dit zeg. Dus ik heb niet tegen jouw gespeeld, denk ik.

    PS En het resetten van de score ligt idd aan MS!
     
    Laatst bewerkt: 3 jan 2004
  4. ghost14

    ghost14 Active Member

    Berichten:
    486
    Leuk Bevonden:
    0
    wtf nu ben ik het zat ik stond 650 e ik win van zo` n gozer staat er bij rankings 0 kijk gewoon bij rankings in het menu ben ik opeens gezakt, zet mijn xbox uit en aan speel weer een wedstr win weer zak ik weer .. echt klote is dat
     
  5. Dr_Funkenstein

    Dr_Funkenstein www.wurn.nl

    Berichten:
    49
    Leuk Bevonden:
    0
    get begint te zuigen op Live

    Ik zak al een hele week, stond ik net voor de vierde keer weer terug wat hoger, win ik, sta ik ineens 18000 ste, dat microsoft dit 1x laat gebeuren tot daaraan toe, maar dat ze meer dan een week nodig hebben om dit probleem te constateren en op te lossen vind ik zwaar zuigen. minpunten voor Live dus...
     
  6. frusciflea

    frusciflea Red Hot Chili Pepper

    Berichten:
    28
    Leuk Bevonden:
    0
    ik had eens mijn xbox via pc aangeslote (dus dat ik op live kon via pc, had nog geen router ofzo) en toen had ik firewall uitgezet op pc, want alsie aanstond kon ik nie op live...

    ik was eens relaxt top spin spelen en opeens gaat me broer zijn eigen xp account starten... en daarmee startte ook de firewall, waardoor connectie met live verloren ging... ik helemaal flippen! want ik speelde lekker... toen snel firewall uitgezet... en guess what... ik kreeg de punten! enkel door firewall aan/uit te zette, vond ik ook wel zeeeeeeeeeeer matig

    tis dat het opeens gebeurde, maar of hier wat tegen gedaan kan worden... ik speel gelukkig gewoon eerlijk zoals iedereen hier (althans, ik hoop iedereen ;)) en ik sta nu 2100e :)
     
  7. boomer

    boomer Active Member

    Berichten:
    773
    Leuk Bevonden:
    7
    Als die scores gereset worden, word ik echt gek. Ik sta weer bijna in de top 300 en dan dit...
     
  8. Go Ahead Eagles

    Go Ahead Eagles Go Ahead Deventer!!!

    Berichten:
    1.775
    Leuk Bevonden:
    34
    Ik sta nu op plaats 518 of zo maar ga zeker proberen nog veel hoger te komen...._O_
     
  9. apoc

    apoc the unstoppable

    Berichten:
    717
    Leuk Bevonden:
    69
    mijn rankings zijn ook gereset want ik speelde ondanks de vele waarschuwingen gewoon door omdat eind januari toch alles al gereset zou worden en nr1 kan ik niet worden in een paar weken tijd.
    Dat kan overigens wel als de rankings gereset worden.
    rankings waren:
    official male: 5
    single stats: 4
    official female: 3

    nu:
    official male: 1100 ofzo
    single stats: ergens rond de 6000
    official female: nog niet gespeeld

    Nadat mn ranking geset was heb ik nog een paar potjes gespeeld (6) en allemaal gewonnen maar ook bij mij waren er 2 als nederlaag gerekend.
    Frustrerend en ik ben benieuwd wanneer deze shit nu eens voorbij is.
     
  10. Han de Man

    Han de Man Provocant

    Berichten:
    158
    Leuk Bevonden:
    1
    ja ik heb precies hetzelfde m'n scores bij official male zijn al 3 keer gereset ik wordt er egt flauw van ben op weg naar de top zit ik net onder de 500 wordt ik weer op 0 gezet en vervolgens geeft ie partijen aan die ik niet eens gespeeld heb dat ik die verloren heb. Wat een flauwekul zeg. Ik begin er aan te denken dat het helemaal geen zin meer heeft om official te spelen...
     
  11. ChandleR

    ChandleR jag älskar Göteborg

    Berichten:
    729
    Leuk Bevonden:
    2
    ook scores reset... Baal echt flink... maar wordt t na die week gewoon teruggezet??
     
  12. apoc

    apoc the unstoppable

    Berichten:
    717
    Leuk Bevonden:
    69
    alles wordt gereset eind januari en dan is dat gedoe van die foute win verlies partijen ook als het goed is voorbij
     
  13. Han de Man

    Han de Man Provocant

    Berichten:
    158
    Leuk Bevonden:
    1
    ook de doubles stats?
     
  14. Dr_Funkenstein

    Dr_Funkenstein www.wurn.nl

    Berichten:
    49
    Leuk Bevonden:
    0
    ...

    Wat versta jij onder alles?
     
  15. apoc

    apoc the unstoppable

    Berichten:
    717
    Leuk Bevonden:
    69
    onder alles versta ik (heb xboxlive service gebeld) het volgende:

    official male
    official female
    single stats
    double stats

    alles dus :D
     
  16. ghost14

    ghost14 Active Member

    Berichten:
    486
    Leuk Bevonden:
    0
    wel sneu voor de mensen die in de top10 staan
     
  17. CosmicFire

    CosmicFire Fable

    Berichten:
    57
    Leuk Bevonden:
    1
    Is er ook nog een reden gegeven waarom de scores gereset worden? Heb er zelf niets van gemerkt....
     
  18. ferrari4ever80

    ferrari4ever80 Ferrari Fer @Topspin

    Berichten:
    63
    Leuk Bevonden:
    0
    nee ik vind het wel terecht, nu hebben ongeveer 40000 mensen topspin tegen de 20000 die ze in het begin hadden.
    Ze willen dus iedereen een kans geven weer opnieuw te beginnen.

    Als ik dat spel nu zou kopen en ik zie dat dr nr 1 een rating heeft van 1200 dan weet je sowiezo dat het je niet gaat lukken.
    Dan is de motivatie er voor een groot deel af.

    En na 2 maanden in de top 50 te hebben gestaan vind ik het wel een uitdaging om met 2x zoveel mensen opnieuw die prestatie neer te zetten.

    was gegroet:

    Ferrari Fer

    Ranked 27 @ topspin Tennis
     
    Laatst bewerkt: 4 jan 2004
  19. Go Ahead Eagles

    Go Ahead Eagles Go Ahead Deventer!!!

    Berichten:
    1.775
    Leuk Bevonden:
    34
    Dus dan kan je beetje kloten nu en dan eind januari lekker opnieuw beginnen...
     
  20. CosmicFire

    CosmicFire Fable

    Berichten:
    57
    Leuk Bevonden:
    1
    GVD :mad: alle rankings zijn fucked. Stond 38e ff met een female gespeeld, kijk daarna bij mijn male stats staat er alleen nog 38: CosmicFire Playing as: (leeg)

    Dus ik snel een potje spelen, new ranking 3845 en daaronder stond verder niemand......heel vreemd....heeft iemand misschien een telefoonnummer.... :mad:
     

Deel Deze Pagina