mark my words: Ik word nummero uno met de nieuwe rankings. Had al 250 wedstrijden niet meer verloren.
OHhhh wat een opscheppertje die APOCALYPSE Speel ik dubbel met hem moet de andere serveren moet ik terugslaan en wat er dan gebeurt......hij gaat met ze domme Hondekop naar mijn kant op en de bal raakt zijn lichaam. Punt voor de ander. Sorry Apocalypse maar jij hoor echt niet thuis in de top 1000 Believe ME.
balen man hele vakantie lekker gespeeld, sta nu met dubbelen met me broertje al bijna in top 100 is t weer allemaal voor niks geweest. Ach ja nu kunnen we tenminste mad honing voorbij, die had er al 381 gespeeld
Haha wat een geluk , ik had een paar gabbers van mijn laten spelen , maar die kunnen er niks van , dus me stats waren fucked up . Maar nu kan ik (weer) over nieuw beginnen . En ik laat hun niet meer spelen natuurlijk .
niet zo veel inderdaad, ik vind het jammer dat je niet kan dubbelen met een willekeurige speler van internet
Echt kut, we stonden met dubbels 375e (dubbel altijd samen met m'n vriendin ), iets waar we toch wel trots op waren. Gisteren weer gewonnen, na afloop stond er ranking 0. Nu staan we 3500e Echt in en in triest dit. Echt al die tijd voor niks gespeeld. Nu heb ik echt 0% motivatie om dit spel te spelen. Maar ja, over een poosje komt Mario Tennis voor de Cube...
Nee, dit heeft niets met de eventuele reset te maken (is er trouwens ergens een officiele bevestiging van die reset?). Het hele scoreboard van Topspin is verneukt. Nou ja, bij mij in ieder geval.
FF weer een update van de service van microsoft: Vandaag even een telefoontje gepleegd en ze zeiden, we weten het niet wanneer de scores worden gereset. Dit is tog niet normaal meer??? Reken maar op helemaal niets meer.
ook maar weer gebeld Mij vertelden ze vandaag aan de telefoon dat de problemen zeker worden opgelost maar dat ze niet weten wanneer. Ze zijn hard aan het werk om het op te lossen. Laten we daar dan nog maar even vanuit gaan. Het zou jammer zijn van zo'n goed spel. groeten Frank
Mja, de scorelijsten worden dan uiteindelijk wel eens bijgewerkt, maar de cheats/glitches niet. Krijg je straks nog alleen maar spelers die op een oneerlijke manier bovenaan de ranglijsten komen te staan. Naja, voorlopig houden we topspin maar even voor de offline dubbeltjes, want dat is altijd dikke pret
ze zijn toch al weer normaal? ieg ik merk niks heb mijn statics weer opgekrikt sta nu 307 e op official.
Ja idd een paar dagen terug schijnt het weer normaal te zijn. Ik heb nu al een tig potjes gespeeld en nog geen reset gehad Nu maar hopen dan dat de scores worden gereset binnekort. Trouwens dit is toch geen moeilijke taak om die scores te resetten???Ze doen net of ze er jaren mee bezig zijn
Ik heb een ander probleem bij Topspin: Wanneer ik via Live met mijn eigen speler wil spelen, blijft het spel altijd hangen op het connectionsherm. Wanneer ik een standaardspeler pak, kan ik normaal spelen. Iemand een oplossing?
Ik hoorde iemand anders met hetzelfde probleem. T'is verstandig denk ik om het Top Spin forum op xbox.com in de gaten te houden, daar is meestal de oplossing het eerst. O ja, ik sta nu 5de in de Official Ranking