Die risk shots vind ik gewoon super moeilijk te timen. In de SP gaan ze nog wel, maar op Live gaat het nog sneller dat metertje en daarnaast gaan ze bij mij altijd uit, ook als ik in het midden zit en maar een heel ietsie pietsie naar links stuur...
Misschien je stats? Sla in SP dus eigenlijk enkel riskshots. Ook als je de return van de serve niet perfect slaat, is ie voor de tegenstander nog moeilijk (bedoel riskshot en dan niet vol uithalen), daarna gewoon powerplay. Links rechts, middendoor het maakt allemaal niet uit. Als je je stick maar erg controleert. Heb dus geen ervaring met live, maar iets meer snelheid lijkt mij een kwestie van wennen. Snap dan ook niet dat weinig mensen dat op live zouden gebruiken. Mijn (idd weinige) ervaring is dat als je mijn recept volgt de game enkele afhankelijk is of jij die riskshots maar blijft maken (en dan oefen je dus weer direkt!). Ik mis er echt nog maar een enkeling (0-40 voor wil de concentratie wel verslappen ).
Mannetje Nol: Serveren: *** Forehand: **** Backhand: ***** Volley: ** Skills: return risk shot, speed up en passing. De laatste skill moet ik nog halen, heeft iemand een idee welke ik het best kan kiezen? Mijn volgende vraag is of de lengte, spierkracht en het gewicht van je mannetje van invloed is op de snelheid of maakt dit geen verschil?
Hoe kleiner hoe sneller. Dik raad ik af, iets dikker bij een krachtspeler kan. De snelheid vh mannetje geldt zowel voor lopen als voor het klaarstaan voor een slag. In de SP zie je dan ook dat Chang en ook Grosjean van hoek naar hoek kunnen blijven lopen. Sampras (ondanks zijn 15 sterren) is stukken makkelijker te kloppen. Heb nu zo'n 10 varianten (allemaal man) naar minimaal 14 sterren en 3 skills opgevoerd, en echt de verschillen zijn groot! Kies ook wel verschillende lichaamsbouwen en ook DNA, maar wat dat doet De 4e skill is volgens mij de leukste. Allemaal zijn ze functioneel op het juiste moment.
1 tip van de nummer 54 van de wereld, als je geen sterren aan volley besteed ben je gewoon kansloos op xbox live.. Verwacht niet dat je daar veel van de baseline gaat winnne, en riskshots, ik sla een risk service ook gewoon in het hoekje terug dus. Iemand met 5 ster service maakt misschien 1 of 2 aces tegen mij. Terwijl ik met mijn slice service geen ace maak ,maar wel in 7 van de 10 gevallen een zwakke bal terugkrijg die ik met een fore/backhand winner gewoon afmaak, staar je dus niet te blind op de service...
Naam: DS Serve: ** Forehand: ***** Backhand: ***** Volley: ** Skills: Precision Power Passing Shot Top Spin Natural Talent: Powerful
ferrari4ever80, dus jij beweert dat je een service van 240 gewoon lekker terug kan slaan? Nou dat moet volgens mij wel een zwakke return zijn waarna je gewoon na 2 of 3 slagen wisselingen een punt kan pakken. Ben het wel met je eens dat een slice service erg tricky kan zijn om goed terug te retourneren.
Ondertussen heb ik een nieuw mannetje gemaakt met: Serve: *** Forehand: ***** Backhand: **** Volley: **
Serve: *** Forehand: **** Backhand: **** Volley: *** Natural Talent: Technician Sponsor : Reebok - Ben nog niet online geweest, heb em net 1 dag..wel ff Roland Garros op mn naam geschreven ..