Grand Prix 4 is toch ook wel chill? Naja, ik heb voorlopig ff nix nodig voor de Xbox. Ik wil alleen Unreal Championship, Panzer Dragoon, Sega GT2002 en de rest van de Sega games
als het goed is zal Hunter: the reckoning over 2 weken uit komen............ ik kan niet wachten om met mijn vrienden co-op mode te spelen!
Volgens www.ToTheGame.com komt ie uit op 5 juli.. Het kan natuurlijk zijn dattie eerder uitkomt, maar tothegame klopt zo ongeveer altijd wel!!! Het is maar effe afwachten hé!!
Volgens mij zien jullie een hele koele titel over het hoofd: MotoGP, Staat in de planning voor 30 mei (http://www.dimensionplus.nl/). Lijkt me een erg gaaf spel. Zowiezo op grafisch gebied.
precies! op het teamxbox game impression forum zijn ze er laaiend over, je kan zelfs online via xbconnect/gamespy spelen, schijnt echt een vet spel te zijn met een hoop unlockable secrets en create-a bike/player opties, en toen ik net ging zoeken wanneer die uitkwam stond hij bij replay.nl gepland voor 31 mei, maar tzal niet op een dag aankomen ofzo...
MotoGP lijkt mij ook wel een interessante titel, alleen wel erg jammer dat niet alle baner erin zitten Zoals in dit topic te lezen is, zitten er maar 10 banen in en kun je nog 1 extra baan unlocken.
aan de andere kant... ik weet niet of je le mans op de dreamcast hebt gespeeld, maar daar zitten ook 'maar' zo'n 10-12 banen in, het voordeel hiervan is dat je je echt kunt focussen op die banen en dat je echt vette skillz op kan bouwen, net als met ferrari f355 challenge, daar zaten geloof ik maar 4 banen in en die bleef gewoon boeien... je kan dus beter 10 goeie banen hebben met een hoop karakter ipv allemaal bagger tracks die op elkaar lijken...