Dit is volgens mij niet helemaal waar, aangezien ik "al die punten die al meerdere malen genoemd zijn" niet zo snel kan vinden. Behalve dan dat mensen het erg jammer en zonde vinden dat erg geen multi-player in is verwerkt.
Uit de hoeveelheid reacties, en de inhoud hiervan, die je in dit topic plaatst kan ik opmaken dat je de game nogal goed vind, hetgeen hij ook zeker is. Echter, ruimte voor verbetering is er altijd. Het totaal achterwege laten van welke vorm van multi-player dan ook in een moderne Hack 'n Slash RPG is op z'n zachts gezegd dan ook een opmerkelijk besluit. Dit doet natuurlijk niks af aan de kwaliteit, maar wel aan de levensduur en herspeelbaarheid van een game. Let wel, multi-player betekent niet meteen een MMO. Ikzelf, en velen met mij, vinden het geweldig om met een kleine groep vrienden samen te gamen, en het is enigszins jammer dat deze optie ons nu geheel onthouden wordt.
Een hard statement dat dit nou net goed is mag dan ook best onderbouwd worden met solide argumenten. Simpelweg zeggen dat het "dom is, omdat het meer geld kost voor hun en voor mij" is natuurlijk geen solide argument; Voor een ontwikkelaar levert het uiteraard meer geld op op de lange termijn, en veel gamers (waaronder ikzelf) zijn meer dan bereid iets meer te betalen voor een game waar wel een multi-player inzit. Op deze manier wordt de levensduur van een game vele malen verlengd, en is het niet een spel waar je in 10 uurtjes doorheen zit en de fun vanaf is.
Bovendien, dat er misschien over een paar jaar een MMO uitkomt wil nog niet zeggen dat het zomaar "goed" is dat er op dit moment totaal geen multi-player inzit. Vergelijk het met een game waar bijvoorbeeld maar 1 class inzit.
EDIT: Typo's
Laatst bewerkt: 27 nov 2009