1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PC] Torchlight - Diablo 2.5

Discussie in 'Games' gestart door Tco, 19 okt 2009.

1. Nitram

Nitram BiA!

Leuk Bevonden:
    0
    Weet iemand meer over het retirement system? Kan er niks over vinden, hoe het precies moet.

2. Tco

Tco The Chosen One

Leuk Bevonden:
    1
  3. Zifnap

Zifnap Koehl en gecollecteerd

Leuk Bevonden:
    3.440
    Shit, deze ook maar eff downloaden want hij schijnt erg op D1 en D2 te lijken (met de muziek composer van D1... love it!). Ik hoop dat ie slecht is, want ik hou zo geen geld en vrije tijd over! ;)

4. Tco

Tco The Chosen One

Leuk Bevonden:
    1
    Your !@#$%^. :cool:

Al is hard een prima difficulty setting ben ik toch opnieuw begonnen met mijn level 14 destroyer op very hard.

1e unique op level 2 op very hard. Tis niet veel maar ach. :)

En wheeeee.

5. Gakkie

Gakkie Black Queen

Leuk Bevonden:
    689
    Ik heb em ook gekocht, maar ik kan er op de eeen of andere manier niet inkomen... Zal ook wel een beetje aan borderlands liggen, die vind ik momenteel toch leuker...

6. Flinter

Flinter Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Zit nu in een level waar die goblins steeds van die explosieve bommetjes schieten of gooien ofzo. Nog geen enkel level waar mn hp ook maar laag komt maar hier is het dood of net kantje boord :confused:

7. Gakkie

Gakkie Black Queen

Leuk Bevonden:
    689
    Hmmm, heb deze wel aangeschaft, maar spelen komt er niet echt van. Eerst nog 2e playthrough van Borderlands en dan Divinity2 en Dragon Age Origins. EN dan staat MAss Effect 2 al weer voor de deur!

8. math1js

math1js Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dit lijkt mij echt een spel perfect voor mij in de kerst vakantie, heerlijke sfeer als ik die filmpjes zo bekijk.

9. Tco

Tco The Chosen One

Leuk Bevonden:
    1

---------------

TorchED Assets and documentation!

http://www.filefront.com/14874421/TorchED-Tutorials-Assets-1.0.zip

Best veel documentation; create a room, create a quest, import/expert van levels, wapendesigns en weet ik wat.

Officieel 1e plaatje in de TorchED introductory guide;

Laatst bewerkt: 7 nov 2009
  10. Tco

Tco The Chosen One

Leuk Bevonden:
    1
  11. X-Junk

X-Junk GT: Reflex Xeros

Leuk Bevonden:
    197
    Ziet wel tof uit :)
    Meteen even de demo testen.

Zie net dat het er geen multiplayer aanwezig is :mad:

Laatst bewerkt: 17 nov 2009
  12. Tco

Tco The Chosen One

Leuk Bevonden:
    1
    Wat dus een pluspunt is in dit geval als je even wat meer van de game weet.

13. Nielsje_8

Nielsje_8 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben een gamer die vooral veel (bijna alleen maar) single player speelt. Ik zal dan ook wel zeker iets over het hoofd zien, maar ik ga het toch gewoon vragen: Hoe precies is het achterwege blijven van een feature die bijna in elk spel tegenwoordig is ingebouwd een pluspunt?

14. Tco

Tco The Chosen One

Leuk Bevonden:
    1
    Al die punten zijn al meerdere malen genoemd.

Multiplayer hierin stoppen zou dom zijn en meer geld kosten (voor het bedrijf en voor jou).

15. Willem

Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

Leuk Bevonden:
    686
    Ik snap niet wat er dom aan is, om multiplayer in dit spel te stoppen. Dit kan je makkelijk met zijn tweeën spelen, zeker op Xbox Live Arcade is dat leuk (er zijn plannen / dromen om 'm naar XBLA te brengen).
    Of het gold kost voor ons en voor de ontwikkelaar (uitgever?) laat ik hier buiten, maar het zou echt wel wat toevoegen aan dit spel hoor. Net zoveel als multiplayer aan een Diablo toevoegt.
    Heb het spel nu al flink wat uurtjes gespeeld. :) Per hit steel ik meer dan 300HP van een vijand. Easy cake zo. :D

16. Nielsje_8

Nielsje_8 Active Member

Leuk Bevonden:
    0

Dit is volgens mij niet helemaal waar, aangezien ik "al die punten die al meerdere malen genoemd zijn" niet zo snel kan vinden. Behalve dan dat mensen het erg jammer en zonde vinden dat erg geen multi-player in is verwerkt.

Uit de hoeveelheid reacties, en de inhoud hiervan, die je in dit topic plaatst kan ik opmaken dat je de game nogal goed vind, hetgeen hij ook zeker is. Echter, ruimte voor verbetering is er altijd. Het totaal achterwege laten van welke vorm van multi-player dan ook in een moderne Hack 'n Slash RPG is op z'n zachts gezegd dan ook een opmerkelijk besluit. Dit doet natuurlijk niks af aan de kwaliteit, maar wel aan de levensduur en herspeelbaarheid van een game. Let wel, multi-player betekent niet meteen een MMO. Ikzelf, en velen met mij, vinden het geweldig om met een kleine groep vrienden samen te gamen, en het is enigszins jammer dat deze optie ons nu geheel onthouden wordt.

Een hard statement dat dit nou net goed is mag dan ook best onderbouwd worden met solide argumenten. Simpelweg zeggen dat het "dom is, omdat het meer geld kost voor hun en voor mij" is natuurlijk geen solide argument; Voor een ontwikkelaar levert het uiteraard meer geld op op de lange termijn, en veel gamers (waaronder ikzelf) zijn meer dan bereid iets meer te betalen voor een game waar wel een multi-player inzit. Op deze manier wordt de levensduur van een game vele malen verlengd, en is het niet een spel waar je in 10 uurtjes doorheen zit en de fun vanaf is.
    Bovendien, dat er misschien over een paar jaar een MMO uitkomt wil nog niet zeggen dat het zomaar "goed" is dat er op dit moment totaal geen multi-player inzit. Vergelijk het met een game waar bijvoorbeeld maar 1 class inzit.

EDIT: Typo's

Laatst bewerkt: 27 nov 2009
  17. Tco

Tco The Chosen One

Leuk Bevonden:
    1
    Dat jij dat niet kunt zien betekent niet dat het ook zo is. :)

Multiplayer kost tijd, geld en manschappen, plus nog meer tijd om alles te balances PvP/PvE wise. De geweldige editor die erbij zit heb je nu omdat het een volledige SP gerichte titel is.
    Deze game is niet bedoeld als SP/MP game maar als een SP game om geld te verdienen voor de productie van de MMO. Een nog langere productie etc voor deze titel kan niet.

De optie wordt van MP wordt je niet onthouden, hij wordt gewoon niet gegeven. En met goede redenen (lees de dev reacties maar op het officiële forum). Ik heb nog nooit zo'n dedicated team gezien die zo'n finetuned product leveren.

Als je MP wilt moet je gewoon niet deze titel kiezen/kopen/spelen.

18. Nielsje_8

Nielsje_8 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dat antwoord is een stuk duidelijker

19. tricker

tricker Semper Fi

Leuk Bevonden:
    0
    Heb de game maar gedownload voor 8 euro op steam, vond de demo erg gaaf en nu de aanbieding + major update en achievements voor 8!?! euro kon ik het gewoon niet weerstaan! Ga morgen aan de slag! Vanavond instal

20. Gakkie

Gakkie Black Queen

Leuk Bevonden:
    689
    Ik heb de game al bij de release gekocht -maar nog nauwelijks gespeeld-, maar via GamersGate. Krijg ik dan ook die updates... nee zeker ?

Deel Deze Pagina