Vandaag is de boxed edition uitgekomen in de VS. Maar weet iemand of deze ook in Europa uitkomt, en zo ja, wanneer dat dan ongeveer is? Ik heb een tijdje lopen zoeken, maar ik heb nergens iets kunnen vinden.
http://www.escapistmagazine.com/videos/view/zero-punctuation/1385-Torchlight Ben het helemaal eens met deze review! Na drie weken het spel gespeeld te hebben, was ik het echt beu. Helaas.
Heb jij 'm helemaal uitgespeeld? Pff, ik was het al veel eerder beu. Heb ook geen idee meer waar ik was, omdat alles zo standaard en random is.
Laatst gekocht voor m'n vader voor een paar euro, de beste man is 63 dus dit soort games zijn perfect voor hem. Maar vind het zelf ook toch wel geinig Zou leuk zijn als arcade game imo, mja dat is altijd een beetje wishfull thinking met dit soort games. Denk als je dit kunt co-oppen het echt een giga hit word op XBLA. Ik vind 3 weken spelen voor een paar euro een hele goede uitgave eigenlijk De meeste arcade games spelen we niet meer een paar dagen voordat het saai word of je gewoon klaar bent.
Als je het zo bekijkt, heb je gelijk. Maar ik was nog lang op het einde van het spel beland. Elke dag misschien een uurtje gespeeld. Neemt niet weg dat het een leuk arcade spel is.
Nog enige add-on download tips? M'n ouwe is op vloer 203 op die ene oneindige dungeon en heeft echt debiel goede gear maar hij wil wel's wat nieuws zo te merken. Of gelijk soortige spellen, niet te moeilijk