oke...ik liep vandaag langs bart smit en ik dacht oja TIR 15 euro dus ik heb em maar gekocht kom thuis ...stop spel erin....DAAAAAAAAAMNNNNNNNNN!!!!! LELIJK!!!!!!!! echt de kwaliteit van die graphics zijn te vergelijken met euh....PSX game ofzo...zwaar triest ik begrijp nu waarom die game 15 euro kost het racen is ook best crappy allemaal ik heb serieus medeleiden met de mensen die meer dan 15 euro voor deze game hebben betaald en wie zegt dat het een goed spel is...GO SEE THE DOCTOR!
graphics overdrijf je egt zwaar gek het is mooier dan DTM de rest van het spel mag je zelf invullen maar GRPAHICs ook weer nie overdrijven
Ik vind de graphics ook wel beter dan de DTM racer op de PS2. En ja het is gewoon even wennen met dit spel maar voor 15 Euro vind ik hem wel goed. En ik vind het best wel triest dat mensen gaan lopen zeuren dat hij slecht is want als je weet dat hij selcht is koop dan niet. ]:-
bullshit...graphics zijn slecht....totaal geen details en zelfs pop-up dat is echt onacceptabel met zulke saaie velden...zelfs F1 games hebben leukere velden en zien er sowies beter uit mooi?
my bad circuits bedoel ik natuurlijk...maarja als je heel de dag op xboxworld aan het posten ben ga je alles ineens velden noemen ... vind jij die screenshot nou niet extreem slecht? vergelijk het met PGR CMR of zelfs SEGA GT
Ik heb al eerder gezegd: Graphisch is het niet echt een spektakel. Maar je hebt wel echt een race gevoel als je aan het rijden bent, en dan boeit het niet hoe de omgeving er precies uit zien.
Sega GT 2002 is ook niet helemaal realistisch hoor. k denk dat GT 3 toch ongeslagen blijft op dat vlak. qua hoe et rijden aanvoelt.
F1 banen zijn beter??????????? de helft van de banen zitten ook in F1 spellen en zien er daar precies hetzelfde uit en ik heb geen last van popup zal wel aan je xbox ligge
opzich laggen die show xboxen van de FRS als de tering dus je kan wel je xbox zo verraggen dat ie gaat haperen. maar popup zal dat wel niet veroorzaken. dat ligt gewoon aan de programmering.
ja maar vergelijk popup met DTM ps2 en TIR dan zie je toch echt wel dat er een beetje overdreven word
ik volg je niet helemaal. maar mag ik je er wel op wijzen dat het bij TIR een P-S-2 port betreft. dus aan de xbox ligt et niet. of bedoel je dat et wel meevalt met de popup?
ja en nee...kijk tuurlijk 15 euro is nix, maar als je ook nog PGR, RSC en SEGA GT hebt zal je hem waarschijnlijk niet vaak spelen
maar die heb ik niet hoe zijn de schademodellen eigelijk? RSC heb ik trouwes wel, maar ben ik een beetje op uitgekeken, en PGR heb ik al verkocht
laat me het zo zeggen...ik kan geen positieve punten vinden in het spel....echt ik betaal liever 60 euro voor een leuk spel dan 15 euro voor een spel dat ik haast niet ga spelen...oke doosje staat wel leuk naast die andere maar thats it als je van schademodellen en tunen etc houdt koop dan Sega GT(je ziet de schade niet maar het heeft wel effect op je rijgedrag)