ja sega gt wil ik echt graag maar ik heb momenteel het geld er nie voor, en als ik et heb ga ik waarschijnlijk wel iets anders halen
ik vind gt3 nog altijd het beste racespel dat ik gespeeld heb.. de racespellen op de Xbox zijn me tot nu toe een beetje (lees: erg) tegengevallen! Ik hoop dat RE en DTMRD vet worden.. maar dan nog, er moet ook nog een spel komen als gt3 en die dan gewoon minstens zo goed is!
Ik denk wel dat RAcing Evoluzione net zo goed of beter is,lijkt me in ieder geval leuker om te spelen TIR is wel een goed spel voor 15 euro,zekers aan te raden
Ik denk dat een poll handiger zou zijn, dit is moeilijk te zien als je van plan bent het spel te kopen . Niet dat ik dat ben, ik vind 340€ in de week meer dan genoeg . Greetz, Rick=]
ik nam TIR ook niet als vergelijkingsmateriaal met GT3.. ik zou niet durven ik heb nou sinds een dag Sega GT 2002 en ik dacht dat dit net zoiets als GT3 zou zijn, maar dat valt wel beetje tegen.. ik had 't wel een beetje kunnen weten aangezien ik nooit zo'n fan ben geweest van sega's racespellen :{ en voor de rest heb ik PGR gehad en die vond ik ook niet echt boeiend.. Opzich hoeft dit natuurlijk helemaal niets te zeggen aangezien ik nog maar 2 race-spellen heb gehad, maar het is me nog niet eerder voorgekomen dat ik 2x achter elkaar een racespel kocht die me tegenvalt. (en voor de duidelijkheid, ik heb het dus over autorace-spellen, dus ik reken mijn Moto GP niet mee)