1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

total immersion racing voor 15 euro bij bart smit

Discussie in 'Algemeen' gestart door soylent, 7 dec 2002.

  1. masterape

    masterape Guest

    Ik wacht liever op racing evoluzione of ik koop eerder SEGA GT 2002
     
  2. Jos

    Jos 1337

    Berichten:
    115
    Leuk Bevonden:
    0
    Damn, ik heb net 15 euro aan Azurik uitgegeven, had beter deze kunnen kopen!
     
  3. ChaoZ-dRoNe

    ChaoZ-dRoNe Keeping shut

    Berichten:
    393
    Leuk Bevonden:
    0
    ach man, die 15 euro :p

    Maandag ff inkopen doen dan maar :D
     
  4. Jos

    Jos 1337

    Berichten:
    115
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb net 11 Dreamcast games aangeschaft (moet nog binnen krijgen) dus ik zit krap bij kas :p
     
  5. ID&T Rulez

    ID&T Rulez DVD's ruilen? PM me!

    Berichten:
    589
    Leuk Bevonden:
    0
    ik vind de graphics best mooi, doet me denken aan sportscar gt :9 misschien dat de graphics voor deze tijd niet meer zo mooi zijn, maar ik vind sportscar gt nog steeds vet op de pc.. al komt dit wel, omdat ik hier veel extra dingen voor heb gedownload enzo (Zandvoort anyone?)

    maarre, wat ik eigenlijk wou vragen.. is dat 'geen-snelheidsgevoel' alleen als je de cameraview buiten je auto hebt, of ook als je in-car rijdt?
     
  6. Alexandrio

    Alexandrio Active Member

    Berichten:
    227
    Leuk Bevonden:
    2
    IK heb voor die 15 euro meer raceplezier - vooral inboard - dan dat stomme F1 spel dat ik ooit heb gehad (en vier keer zo duur was). Die sportscars tonen vrij goed, en je kunt nog aardig racen ook, de groepjes blijven aardig bij elkaar. Maar verwacht geen topgame voor 15 euro.
     
  7. tyrone

    tyrone BattleChaserOriginal

    Berichten:
    104
    Leuk Bevonden:
    0
    Deze game lijkt me dus echt zo'n :r game
    Kan nog beter tetris voor me gameboy kopen
     
  8. BFalcon

    BFalcon Cupra power

    Berichten:
    1.041
    Leuk Bevonden:
    4
    Dit is dus echt typisch nederlands gedrag. :)
    Ook al is het spel bagger, ze kopen het toch wel omdat het goedkoop is.... Wel grappig :+

    Ik ga het spel in ieder geval NIET kopen, heb namelijk al veel te veel van die groene dvd hoesjes in mijn kastje staan. :p (En ja, ook Sega gt2002, waar ik dus heel wat meer plezier aan zal hebben, maar goed die is dus ook duurder...)
     
  9. Panzer

    Panzer Seven deadly sins...

    Berichten:
    742
    Leuk Bevonden:
    0
    "Kan nog beter tetris voor me gameboy kopen"

    Als je een tijdje een gameboy hebt blijkt dat Tetris het enige = wat je nog speelt(heb ik dan), dus het = echt geen :r spel!!!


    "Dit is dus echt typisch nederlands gedrag.
    Ook al is het spel bagger, ze kopen het toch wel omdat het goedkoop is.... Wel grappig"

    Het spel = dus echt geen bagger, je hebt het geeneens, dus kan je er niet over oordelen!!!

    Ik heb het niet gekocht omdat het zo goedkoop was (het hielp wel mee OK) maar gewoon omdat soylent er wel positief over was, en ik dacht wat kan me gebeuren voor 15 euro, en achteraf blijkt het geen miskoop!!!
     
  10. Eazy Dee

    Eazy Dee Tyler Durden

    Berichten:
    6
    Leuk Bevonden:
    0
    Wha, dies goedkoop..

    Mwa, mijn broer houd van race spellen, gewoon effe zeggen dat die vet cool is en dan kopen we 'm wel samen.. :D
     
  11. WouteR

    WouteR Senior Member

    Berichten:
    16.457
    Leuk Bevonden:
    8
    Qua prijs/kwaliteit verhouding is dit eigenlijk het beste Xbox spel dat er is :) TIR is meer dan 4x zo goedkoop dan een normaal spel maar is niet 4x zo slecht als een 60/70 euro spel
     
  12. Yoost

    Yoost brains not included

    Berichten:
    388
    Leuk Bevonden:
    0
    En Munch Oddysee? Die is toch ook maar 30 Euro, lijkt me wel een keer zo goed dan.
    Mja, ik koop hem nog wel 8)
     
  13. BFalcon

    BFalcon Cupra power

    Berichten:
    1.041
    Leuk Bevonden:
    4
    Ok sorry hoor, wel leuk hoe jij je spelletje verdedigd.... maar ik weet bijna zeker dat als ik het spel ga vergelijken met sega gt dat het spel toc hwel wat keertjes minder is.
     
  14. WouteR

    WouteR Senior Member

    Berichten:
    16.457
    Leuk Bevonden:
    8
    Je moet het niet vergelijken, je moet meer kijken naar de prijs die je er voor betaald. 15 euro is netjes voor dit spel.
     
  15. BFalcon

    BFalcon Cupra power

    Berichten:
    1.041
    Leuk Bevonden:
    4
    ok, 15 euro is misschien wel netjes... Maar ik ga het niet kopen, ik heb al veel te veel race games. Alleen de echte toppers (dus AAA) komen er bij mij nog in..
     
  16. Panzer

    Panzer Seven deadly sins...

    Berichten:
    742
    Leuk Bevonden:
    0
    Nouja verdedigd = wel weer een groot woord ik wou alleen maar aangeven dat je niet van een spel kan zeggen het = klote of juist niet voordat je het uitgebreid gespeeld hebt, ff 5 minuten racen en dan zeggen het zuigt = natuurlijk niet reeel, maar het gaat er gewoon om dat je voor 15 euro (iedereen inc. ikzelf lult er wel makkelijk over maar het = toch nog 33 piek natuurlijk he) een redelijk spel hebt met aanvaardbare graphics, dat = het enige!!

    Greetz
     
  17. gegron

    gegron Guest

    ik vin t echt kut dat z m hier in apeldoorn niet hebben leek me wel een lache spel shit zooi
     
  18. BFalcon

    BFalcon Cupra power

    Berichten:
    1.041
    Leuk Bevonden:
    4
    Ik moet inderdaad wel toegeven dat de graphics op de screenshots die ik gezien heb wel de moeite waard waren...

    Hehe, het spel word nu zo veel verkocht dadelijk stoot het splinter cell nog van nummer 1 in de charts. :)
     
  19. gegron

    gegron Guest

    ik heb m nog nie gespeeld maar denk dat ie wel leuk vind en ik heb er weer een spel bij en de zijkant is wel mooi dus is men plank ook weer mooier een aanrader om te kopen
     
  20. Sen

    Sen Active Member Hoofdredacteur

    Berichten:
    4.521
    Leuk Bevonden:
    378
    Ik heb hem ook maar gekocht. Dat is stap 1, nu nog spelen!!!
     

Deel Deze Pagina