1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

total immersion racing voor 15 euro bij bart smit

Discussie in 'Algemeen' gestart door soylent, 7 dec 2002.

  1. Javdalen

    Javdalen Active Member

    Berichten:
    240
    Leuk Bevonden:
    0
    Absoluut gelijk halen dat spel!!!!!!!

    In het begin is de besturing ff wennen. Maar zit echt goede race actie in!!!

    Zoals ik al zei: Hou je van race spellen....dan moet je deze niet laten liggen.
     
    Laatst bewerkt: 9 dec 2002
  2. alibi

    alibi Guest

    zeker een goeie racegame!!!

    bent het roerend met javdalen eens!!!:)

    kan veel afstellen, strakke graphics, hoge framerate, snel laden!!

    kopen!!!(zeker voor zo weinig geld!!)
     
  3. Bertjan123

    Bertjan123 Aaii

    Berichten:
    29
    Leuk Bevonden:
    0
    Tja... wat moet ik er nog aan toe voegen. Ik heb hem dus ook maar even gehaald. Kan hem pas morgen spelen, want heb net mijn controller op de post gedaan. Heb alleen mijn controller-s nog niet binnen :'-(
     
  4. fallout

    fallout Active Member

    Berichten:
    1.521
    Leuk Bevonden:
    3
    k heb em ook gekocht als een kadootje voor mn broertje. want die krijgt een xbox voor kerst van mn ouders. de massive pack zeg maar. dus ik d8 k koop dit er maar ff bij voor em. staat alvast mooi heeft ie al 2 groene doosjes. hopen dat halo in die pack wel een eigen doosje heeft. maar heb em voor de zekerheid dus ook al ff gespeeld.

    moet zeggen dat et best wel ok rijd en die n8 sjit ziet er best cool uit. en een tt in race uitvoering heb je in sega gt niet. + dat er meer af te stellen is. minder parts te koop weliswaar geloof ik. maar ook de career mode zit goed in elkaar met die teams enzo. niet gek voor 15 euro.
    not to mention dat et ook meer en echte tracks heeft ivm sega gt.

    kopen die zooi. voor 15 euro heb je iig je stapel al groter gemaakt en een game die wel ok is, zelfs wel goed. en dan heb ik het nog niet eens over prijs/kwaliteit goed. want dan is ie drie keer beter dan bijvoorbeeld timesplitters 2 die 70 euro kost :)

    netjes beter gaan ze dit meer doen. 15 euro dat mag ik wel.
     
  5. Tr@m$

    Tr@m$ inactieve gebruiker

    Berichten:
    2.205
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik vind het een erg aardige game voor deze prijs. Voor een volwaardige prijs had ik hem nooit van me leven gekocht maar voor slechts 15 eurootjes is het een topper.
    Vooral de 2 player mode is vet, bij mijn weten zijn er neit veel andere games waarbij je met ze 18en (!) offline kan multiplayeren...

    Wel jammer dat je dan weer niet met zijn vieren kan maar daar valt mee te leven, bij mij tenminste wel.

    Ik heb alleen het gevoel dat die auto's heel zwaar sturen? Volgens valt dat wel te veranderen door er wat aan te sleutelen maar het viel me wel op. Er vielen me ook nog een hoop andere nadelen op maar daar zal ik het niet over gaan hebben :9
     
  6. ID&T Rulez

    ID&T Rulez DVD's ruilen? PM me!

    Berichten:
    589
    Leuk Bevonden:
    0
  7. Elitian

    Elitian Active Member

    Berichten:
    819
    Leuk Bevonden:
    0
    Zo ik heb em besteld.
    2x (voor mij en Angelfire)

    Voor €15 p/s... netjes oor!
     
  8. Angelfire

    Angelfire 360'ed

    Berichten:
    558
    Leuk Bevonden:
    0
    :9
     
  9. ID&T Rulez

    ID&T Rulez DVD's ruilen? PM me!

    Berichten:
    589
    Leuk Bevonden:
    0
    ik ga 'm denk ik morgen ff halen :9
     
  10. McLaren

    McLaren Kimi rulez 2003

    Berichten:
    286
    Leuk Bevonden:
    0
    Deam, twordt tijd dat de examens gedaan zijn, dan haal ik zo snel als ik kan TIR en Sega GT 2002 , 2 topgames voor XBOX
    Heb BTW TIR gespeeld op pc en vonnem echt zeer goed
     
  11. Pejannl

    Pejannl Lan Guru

    Berichten:
    2.535
    Leuk Bevonden:
    14
    Bij BartSmit in Amsterdam (Kalverstraat) was ie uitverkocht, zeiden ze. Heb 'm gauw even bij BS in HoogCatharijne (Utrecht) gehaald (ik werk vlak bij Utrecht). Is inderdaad best een aardige game voor die zeer kleine prijs!

    Zanks voor de tip!
     
  12. Tr@m$

    Tr@m$ inactieve gebruiker

    Berichten:
    2.205
    Leuk Bevonden:
    1
    Kopen die hap mensen, multiplayer met zijjn tweeen is echt vet! :9
     
  13. ID&T Rulez

    ID&T Rulez DVD's ruilen? PM me!

    Berichten:
    589
    Leuk Bevonden:
    0
    ik wou 'm gister kopen, maar ze hadden 'm niet meer :mad:
     
  14. dromped

    dromped ZzZzZZzzZzZz

    Berichten:
    626
    Leuk Bevonden:
    3
    Als iemand hem heeft gekocht en hem al weer wil verkopen.

    ik koop hem wel voor 15 € incl. verzendkosten.

    hier is ie niet :'-(
     
  15. Pejannl

    Pejannl Lan Guru

    Berichten:
    2.535
    Leuk Bevonden:
    14
    Re: Re: total immersion racing voor 15 euro bij bart smit

    Kijk maar uit... Het is een ernstig foute game. Als je aan het begin van de game zit kun je maar kiezne uit twee auto's. Een blauwe en een gele. Die blauwe auto heeft een vette Pleestation reclame op de voorkant. Daar kun je als echte Xboxer eigenlijk niet met goed fatsoen in rijden... :+ ;)
     
  16. aja_x_box

    aja_x_box **RaSTaFaRi**

    Berichten:
    103
    Leuk Bevonden:
    0
  17. aja_x_box

    aja_x_box **RaSTaFaRi**

    Berichten:
    103
    Leuk Bevonden:
    0
    weet iemand trouwens of dit spel gewoon in de winkels ligt en op=op of word er wel opnieuw aangeleverd alshet uitverkocht is?
     
  18. ID&T Rulez

    ID&T Rulez DVD's ruilen? PM me!

    Berichten:
    589
    Leuk Bevonden:
    0
    niet naar gevraagd eigenlijk.. ik denk dat ik morgen ff bart smit op bel om te vragen of ze 'm nog krijgen en als ze 'm weer binnen hebben haal ik 'm ff op :D
     
  19. Javdalen

    Javdalen Active Member

    Berichten:
    240
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb het spel inmiddels al een paar dagen thuis liggen, maar had ook ff gevraagd of er nog opnieuw voor dezelfde prijs zou worden geleverd................

    En het antwoord was: JA
    De winkels waar hij uit is verkocht verwachten hem binnen een paar dagen weer opnieuw binnen, nogsteeds voor de ongelofelijke prijs van 15 eurotjes.

    Dus HALEN MENSEN!!!!!!!!!!
     
  20. shd

    shd Active Member

    Berichten:
    873
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb de game al een paar dagen en het is een goede game.
    Je moet denken aan hoe je rijdt, net als in het echt moet je gewoon niet remmen in de bocht maar ervoor en in de bocht gedoseerd gas bijgeven.
    De graphics zijn van goed niveau niks mis mee.
    De A.I is af en toe dom omdat je verschillende klassen door elkaar hebt.
    Die gaan gewoon harder en rijden je van de weg als je niet uit kijkt.
    Erg goed vind ik de engineer die tijdens practice de auto voor je af stelt.
    Hoe meer tijd je daar investeerd hoe beter de auto op jouw rijstijl word afgesteld.
    Heb ik nog niet eerder gezien in een spel en vind ik een leuke optie.
    Zeker omdat ik niet van dat afstel gezeik houd.
    Zeer leuke bijkomstigheid is de prijs van het spel, ik heb hem op het net ook volprijs gezien trouwens.
    De ps2 versie krijgt in de power unlimited een 7.1
    En ik hoef aan jullie niet uit te leggen dat de x-box versie natuurlijk wel effe beter is.
    Goed advies. houd je van racegames (anders niet natuurlijk)
    KOOP DEZE GAME.

    Als extra bonus geef ja aan de industrie af dat goedkopere games gewoon goed verkopen en hopelijk minder gekopieert worden.;)
     

Deel Deze Pagina