1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

total immersion racing voor 15 euro bij bart smit

Discussie in 'Algemeen' gestart door soylent, 7 dec 2002.

  1. Panzer

    Panzer Seven deadly sins...

    Berichten:
    742
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik had het niet beter kunnen zeggen..........................
     
  2. Jos

    Jos 1337

    Berichten:
    115
    Leuk Bevonden:
    0
    Aangezien ik maandag jarig ben hoop ik hem dit weekend te krijgen :D. Als dat niet het geval is dan ga ik hem kopen met het geld dat ik heb gekregen... en van de rest, uhmm.... daarvan koop ik nog wat aandeeltjes erbij:p
     
  3. fallout

    fallout Active Member

    Berichten:
    1.521
    Leuk Bevonden:
    3
    jow jos. heb je je spellen al terug van die naaier uit je sig?
     
  4. Pejannl

    Pejannl Lan Guru

    Berichten:
    2.535
    Leuk Bevonden:
    14
    Ik heb 'm nu ook een paar dagen en vind de game eveneens meer dan de prijs waard.

    Maar je moet bij BartSmit in de winkel wel opletten. Ze halen alle games uit het hoesje (je krijgt dus niets gesealed) en als je niet oppast krijg je een flink beschadigde disc mee. :mad:

    Het meisje bij de BS waar ik kocht schrok zichtbaar toen ik vroeg of ik de disc even mocht zien. Even later begreep ik ook waarom want die schijf zat helemaal vol met krassen en vlekken. ]:-

    Toch maar even een andere disc gevraagd... ;)
     
  5. WouteR

    WouteR Senior Member

    Berichten:
    16.457
    Leuk Bevonden:
    8
    Ik kreeg hem wel volledig geseald? Dunno, misschien dat ze hem net binnen hadden.
     
  6. Angelfire

    Angelfire 360'ed

    Berichten:
    558
    Leuk Bevonden:
    0
    Die van mij was ook volledig gesealed en met mooi kerstpapier er rond :)
     
  7. fallout

    fallout Active Member

    Berichten:
    1.521
    Leuk Bevonden:
    3
    gesealde spellen zijn zo geil.
     
  8. aja_x_box

    aja_x_box **RaSTaFaRi**

    Berichten:
    103
    Leuk Bevonden:
    0
    HEY mensen die van race spellen houden moeten dit echt wel halen voor 15 euro snap echt niet waarom hij zoooooo goedkoop is ik ken wel slechtere spellen 2 minpuntjes die erg opvallen
    1=geen schade en botsingen klinken niet echt realisctisch
    2=niet echt snelheidsgevoel (misschien omdat ik nog in die langzaamste audi TT rijd)
     
  9. shd

    shd Active Member

    Berichten:
    873
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik begrijp het ook niet maar geniet er des te meer van.
    Als je later de snelle audi neemt dan zit het wel goed met dat snelheidsgevoel.

    Ook het level in Japan waar je door een stadscircuit raced met ondergaande zon is erg mooi.
    De lichteffecten van de zon op je bolide zijn mooi uitgewerkt.
    Ik hoop dat E-Plaza/Bart-smit vaker voor Sinterklaas gaan spelen want dat mag ik wel.
    :D :D :D :D
     
  10. tomhasj

    tomhasj baklap!

    Berichten:
    91
    Leuk Bevonden:
    0
    vett! ik ga dit spel ook wel ffiez kopen8)
     
  11. sjef van dienst

    sjef van dienst nuvolari

    Berichten:
    131
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb 'm dus ook maar gehaald gisteren, en ik moet zeggen : het is niet waar ik bang voor was, zeker geen bagger-game.
    Grafies deed het me wel aan m'n psx denken, maar ik heb ook pas 1 track geraced.

    Wat het mooiste is van deze game : de prijs!;)
    HET KAN DUS WEL!
    (jawel hoor mensen , ik blijf over die prijzen zeiken)

    Billie als je dit leest :

    Een prijsdaling naar 30 pleuro per spel zorgt waarschijnlijk (als ik alleen al deze thread lees) voor een verdrievoudiging van de verkoopcijfers.
    3 x 30 pleuro = 90 pleuro

    90 pleuro t.o.v. 69.95 pleuro = een omzetstijging vannn... eueueuh ... 28.663331 %

    En aangezien je natuurlijk toch altijd wat krap bij kas zit lijkt me dat geen slecht idee..,Billie?


    8) 8) 8)
     
  12. Elitian

    Elitian Active Member

    Berichten:
    819
    Leuk Bevonden:
    0
    Hmm ik heb TIR ook binnengekregen vorige week ennuh .. jah voor €15 istie wel kewl.

    Ik vind em identiek aan Sportscar GT op de pc.
    Zelfde auto's en dezelfde stijl. Dus dat vind ik persoonlijk wel een pluspuntje (aangezien ik SGT fan was .. jaren geleden).

    En voor €15 .. haha dan koop ik elk spel wel.
     
  13. ID&T Rulez

    ID&T Rulez DVD's ruilen? PM me!

    Berichten:
    589
    Leuk Bevonden:
    0
    ik was SCGT-hooked, dus ik ben blij dat te horen.. ik ga dit spel zeker halen.. bel ze meteen ff op om te vragen of ie al binnen is.. :9
     
  14. aja_x_box

    aja_x_box **RaSTaFaRi**

    Berichten:
    103
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb hem ook gekocht voor 15 euro is die 15 euro ZEKER waard dus hou je wel van auto spellen koop deze zeker. Eigenlijk moet je hem zowieso kopen staat mooi voor je xbox collectie met spelle
     
  15. Mouse

    Mouse a.k.a Moeswa

    Berichten:
    1.301
    Leuk Bevonden:
    3
    Ik heb hem vandaag gekocht en meteen een paar uur gespeeld. Voor het geld is ie het zeker waard. Koop hem maar staatleuk voor de collectie en dit is verreweg de goedkoopste XBOX game. De vakantie komt eraan dus kan je lekker een nieuw spel voor weinig geld spelen.
     
  16. VTec

    VTec Active Member

    Berichten:
    436
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik zal morgen eens in Assen en Groningen kijken of ie daar ook 15 Euro kost. Ik was vandaag in Duitsland en zag hem daar liggen voor 69 en liep al met de gedachten om hem te kopen, maar bedacht plots dat dit het 15 Euro spel zou kunnen zijn waar ik iets van gelezen had ;)
     
  17. VTec

    VTec Active Member

    Berichten:
    436
    Leuk Bevonden:
    0
    Zondag het spel op gehaald en het is id geen topper, maar voor 15 Euro zeker geen miskoop :)
     
  18. Melbuuln

    Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    13.532
    Leuk Bevonden:
    4
    Ik ben na 10 minuten gestopt met het spelen
    van deze game.
    Ik krijg helemaal geen snelheids gevoel bij deze game.

    Daarom gaat de game Vrijdag terug naar Bartsmit.
     
  19. shd

    shd Active Member

    Berichten:
    873
    Leuk Bevonden:
    0
    Dan moet je op een hoge lokatie gaan staan met goed gesmeerde rolschaatsen onder je voeten en de game aan je voorhoofd geplakt.
    En als je naar beneden suist roep je hard kijk mamma ik heb snelheidsgevoel.

    Of je probeerd wat langer door te spelen tot je bij de snellere auto's komt.

    Echt ik begrijp je klacht niet, voor je 15 euro hoor je een tevreden mens te zijn dat je voor dat bedrag een kwalitatief goed spel kunt kopen.

    Tip koop Barbie als Rapunsel op de GBA.:D
     
  20. WouteR

    WouteR Senior Member

    Berichten:
    16.457
    Leuk Bevonden:
    8
    Ik begrijp zijn klacht wel. Hoe goedkoop ook, het is niet echt leuk om te spelen :)
     

Deel Deze Pagina