Tour de France 2006

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door mars15, 30 jun 2006.

1. mars15

mars15 Guest

Hier gaan we praten over het mooiste sportevenement in de zomer :thumbs:
    Helaas dit jaar zonder Basso en Ullrich, klote doping. Straks zal je zien zijn ze nog onschuldig ook...

Laatst bewerkt door een moderator: 30 jun 2006
  2. BLACKHAWK EM

BLACKHAWK EM Target Theory

Leuk Bevonden:
    0
    De slechtste tour van de afgelopen 10 jaar, het makkelijkste pacour, geen ploegentijdrit en de topfavorieten (op valverde, popovych, en hincapi en heel misschien vino na) die er niet bij mogen zijn:'-(

3. [2k]

[2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    207
    Vind het maar saai dat wielrennen.
    Wel mooi dat ze die doping gasten eruit knikkeren. Dopinggebruikers moeten ze meteen voor altijd schorsen en ze moeten veel strenger controleren.

4. the only ego

the only ego linux hippie

Leuk Bevonden:
    0
    Of juist niet.. Het pacour is niet het zwaarste, maar omdat alle favorieten geschorst zijn ivm met doping etc zal de strijd des te spannender zijn.

5. carlito

carlito Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik ben benieuwd.. maar degene die hem gaat winnen is niet de echte kampioen! je bent pas kampioen als je tegen alle goede renners gefietst hebt en gewonnen hebt.

echt jammer dat de tour nu al zo verpest is.... alsof ze dit niet eerder bekend konden maken...

6. Blaauw

Blaauw Nobody likes us.....

Leuk Bevonden:
    1
  7. mars15

mars15 Guest

ja opzich wel ook gezellig

mijn team is al compleet voor morgen

8. tha messenger

tha messenger limited

Leuk Bevonden:
    2
    Dit gaat een hele rare tour worden met al die doping. Ik kijk al wel weer uit naar de laatste week, dat gaat echt genieten worden. Ook ga ik dinsdag naar valkenburg toe, hopen dat ik een mooi plekje op de cauberg kan vinden.

9. Bram87

Bram87 Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Haha, vergeet dat maar, daar vind je echt geen plekje. Als je daar een goeie plek wilt hebben dan zou ik nu maar al vast vertrekken als ik jou was;)

Ben ik niet met je eens, ik vind juist dat de gene die de tour nu wint juist wel de echte winnaar is. Iemand die het tenminste zonder doping kan. (tenminste, daar gaan we dan maar vanuit)

Laatst bewerkt: 1 jul 2006
  10. maXiman

maXiman Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind Carlito's mening idd ook een beetje ongegrond. De goede renners met de goede ploegen nemen het dopingrisico niet eens.

11. MORPHEUS

MORPHEUS SNAKE

Leuk Bevonden:
    0
    Hm waarschijnlijk heb je er niet echt veel verstand van. Doping in het wielrennen ligt veel ingewikkelder dan je denkt. Controles zijn al messcherp, bloedtransfusies worden gedaan, mensen worden omgekocht etc etc

Volgens mij stond er in de Volkskrant van gister een stuk over wielrennen in.

12. mars15

mars15 Guest

hushovd :mad: [​IMG]

13. Gryphon

Gryphon FritsmaN

Leuk Bevonden:
    1
    Tja...door zo'n groene kartonnen lompe handschoen. =( :mad:

14. Mtthz

Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    Hoeveel lui doen er nu eigenlijk mee? 12 ofzo, afgaande dat 90% van de wielerwereld geschorst is?

15. mars15

mars15 Guest

Deel Deze Pagina