Tour de France Centianary

Discussie in 'Algemeen' gestart door DutchBastard, 26 jul 2003.

1. hazuuh

hazuuh Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik zou het niet weten maar deze heeft volgens mij niet zo goed verkocht dus denk het niet ik hoop het wel! maar mischien denk xsn sports ofzow wel van wij gaan eens een wieler spel maken! maar ff ander vraagie is ie nog te koop bij free record shop? of is ie eruit gehaald?

2. jponline

jponline Maxi!!!

Leuk Bevonden:
    0
    haha ik kick deze weer ff :p . maar ik heb dit spel dus ook. en het is echt super cool, vooral met de tour nu enzo. maar zitten paar domme dingen in zeg. veel en veel te kort. en nog meer dingen. maar heeft iemand ooit de tour gewonnen :confused: . ik kon hem niet winnen, omdat me ranking in de afdalingsetappe nie goed genoeg was, en ik 100e moest starten. weg klassement dus. en na 3 keer proberen dat hele spel ''uit te spelen'' heb je het wel ff gehad. iemand dus ooit de tour gewonnen??

3. mars15

mars15 Guest

waar kan je deze nog kopen
    ?

4. de j

de j New Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hij is nu 10 euro bij free recordshop maar ik ben echt een wielerdebiel ik kijk alle wedstrijden doe zelf aan wielrennen win wel eens wedstrijden maar ik vind dit spel gewoon een demo ik had hem in 2 uurtjes uit met de gele trui. En in het echt heeft de tour 21 etappes hier heb je er 6. En de tijdritten tellen ook niet mee voor het klassement. Maar het stomste is nog je start niet in een peloton je moet van groepje naar groepje rijden. Bugs bugs bugs. En bijvoorbeeld in de tour heb je ook geen ettapes waar het alleen maar naar beneden gaat als je het snel wilt uitspelen en de gele trui wil winnen . Dan moet je als je de tour start 2 keer trainen power en nog een dan alleen maar wedstrijden doen voor geld en als de tour is geweest alleen maar trainen tot de volgende tour.

Er moet gewoon een ander wielerspel komen want dit sloopt het wielrennen op een spelcomputer. Want anders denken ze dat alle wielerspellen kut zijn maar het kan heel anders kijk maar de wedstrijdkalender van cyclingmanager

Laatst bewerkt: 26 jul 2005
  5. jponline

jponline Maxi!!!

Leuk Bevonden:
    0
    ik vind het ook veel en veel te kort. ik en een vriend van me hebben dit wel gespeeld en dachten dat de volgende punten cool zouden zijn voor een opvolger.

- betere graphix duuhh

-interactievere levels. dus dat er ploegleiders auto's meerijden, en motors enzo.

- meer etappes, lijkt me ook logisch.

-dat je niet van groepje naar groepje moet sprinten. dat is gewoon dom nu. wel leuk hele tijd demareren, maar het is toch veel leuker om te demareren, en het peleton op 10 minuten te zetten :) .

-tijdritten. zowel individueel als ploegen.

-meer gebruik van je teammaten kunnen maken, al was dit nu ook al het geval soms. dan lanceerden je teammaten je zeg maar. was wel vet.

-xbox live. dit kan zooow vet zijn. wel met bots natuurlijk, maar denk ns over na. ploegentijdrit met een aantal andere levende spelers als teammaten 8) . dan gaat het puur om teamwork.
    en natuurlijk gewoon iedereen voor het klassement gaan of de truien.

-ronde van italie,spanje enz erin. zou ook super zijn.

dit lijkt me leuk voor volgende. iemand anders nog suggestisch?? altijd welkom ;) .

6. JT Chinaski

JT Chinaski Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Ik wil dit spel hebben *) maar kan hem nergens vinden heeft iemand hem voor een klein prijsje?

7. Sen

Sen Active Member Hoofdredacteur

Leuk Bevonden:
    378
    jp online, die ideeen gaan er bij mij ook wel in, het concept heeft echt heel veel potentie.

8. soolmaan

soolmaan Lonely Together

Leuk Bevonden:
    2
    het xbox-spel is identiek aan de eerste ps2-tour de frans editie van konami... de centianary game is ten tijde van het 100jarig bestaan uitgekomen (met gele hoes waarop het tour logo staat) deze sequel is alleen op de ps2 verschenen... as far as I remember kwam het eerste deel uit voor de xbox, toen de playstation al het vervolg kreeg! sindsdien is het stil geworden qua wielrengames op de consoles :mad:

9. jponline

jponline Maxi!!!

Leuk Bevonden:
    0
    ik denk dat het ook best moeilijk is om van deze sport een goed spel te maken, aangezien je op de goede manier de spanning erin moet houden tijdens het spelen. in het echt is het grootste gedeelte namelijk niet heel leuk en saai. dat is natuurlijk niks aan als spel. daarom wagen studio's zich er miss niet snel aan. bij voetbal moet je continu geconcentreerd zijn in de wedstrijd. dat houdt de spanning erin.

10. Wessiej

Wessiej A.F.C.A.

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind de Career mode ook zwak toen je in de tour de france kwam begon ik als 120 en eindigde ik als 40e en daarna begon ik als 160e :{.
    Sloeg nergens op.
    Maar MP blijft wel geinig.

11. soolmaan

soolmaan Lonely Together

Leuk Bevonden:
    2
    dattummm... is de essentie van het spel: van achteruit naar voren proberen te komen en op de juiste manier daarbij je energie verdelen om als eerste over de finish te kunnen gaan... as je overigens een wat betere renner bent, dan zul je zien dat je ook meer voorin start... maar het betekent niet dat als je ergens als eerste finisht, dat je de volgende race vooraan begint...

Laatst bewerkt: 28 jul 2005
  12. jponline

jponline Maxi!!!

Leuk Bevonden:
    0
    als je de tour rijd gaat je startranking als volgt. bij de eerste keer dat je de etappe rijdt in de tour zul je iets van 100e starten. als je in die etappe als 75e eindicht, zul je het jaar daarop dat je de tour rijdt rond die plek starten. het gaat niet om je algemene ranking, maar om je etapperanking wat bepaald waar je start. zo was ik een keer niet zo goed in de afdaaletappe, en haalde ik bijna niemand in. dat was in laatste tour te merken, want ik werd elke etappe eerste, maar net in die etappe was mijn etapperanking niet hoog genoeg, waardoor ik te veel achterstand op beloki had.

13. de j

de j New Member

Leuk Bevonden:
    0
    komt konami nog met een nieuw spel op xbox of xbox360

Deel Deze Pagina