Hij is nu 10 euro bij free recordshop maar ik ben echt een wielerdebiel ik kijk alle wedstrijden doe zelf aan wielrennen win wel eens wedstrijden maar ik vind dit spel gewoon een demo ik had hem in 2 uurtjes uit met de gele trui. En in het echt heeft de tour 21 etappes hier heb je er 6. En de tijdritten tellen ook niet mee voor het klassement. Maar het stomste is nog je start niet in een peloton je moet van groepje naar groepje rijden. Bugs bugs bugs. En bijvoorbeeld in de tour heb je ook geen ettapes waar het alleen maar naar beneden gaat als je het snel wilt uitspelen en de gele trui wil winnen . Dan moet je als je de tour start 2 keer trainen power en nog een dan alleen maar wedstrijden doen voor geld en als de tour is geweest alleen maar trainen tot de volgende tour.
Er moet gewoon een ander wielerspel komen want dit sloopt het wielrennen op een spelcomputer. Want anders denken ze dat alle wielerspellen kut zijn maar het kan heel anders kijk maar de wedstrijdkalender van cyclingmanager
Laatst bewerkt: 26 jul 2005