1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Tournament] FIFA World Cup 2010

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door Viktortje, 1 mei 2010.

1. Jorrit010

Jorrit010 Ech wel!

Leuk Bevonden:
    1
    Slowakije - Nieuw Zeeland 10-4

Echt, het meest waardeloze team waar ik ooit mee gespeeld heb. De verdediging wordt er door de gemiddelde rollatorbejaarde uitgelopen, een middenveld lijkt niet te bestaan en de aanvalers zijn zo traag als dikke stront en schoten de ballen er nog niet in al stonden de palen op de cornervlaggen. Ze kunnen schijnbaar beter rugbyen dan voetballen, en blijkbaar hebben ze dan ook wat rugbyers op een grijze zondagmiddag een spoedcursus voetbalregels gegeven, en ze vervolgens met een rugbybal laten trainen. Echt waardeloos.

Maarja, gefeliciteerd Matts Red Army, je hebt verdiend gewonnen :thumbs:

2. Trajanus

Trajanus Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Slowakije - Nieuw Zeeland = 10-4

Voor Slowakije:

Vittek 5x
    Hamsik 3x
    Sestak 2x

Fallon 2x
    Killen 1x
    Sigmund 1x

Tja, match was al rap beslist, ondanks dat je wel 0-1 voorkwam ;p

3. Trajanus

Trajanus Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Tja, snap je wel hoor. Is idd kut om met een slecht team te moeten spelen, terwijl er hier jongens nog geen enkele wedstrijd hebben gespeeld en een top team hebben, maar ok, daar kan niemand aan doen.
    Viktortje, kijk naar mijn post voor de doelpuntenmakers ;)

4. mk katti

mk katti Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    VS- Slovenie 2-1

VS verdiend gewonnen, kreeg wel een ongelovelijke kutpenalty tegen met een (A) tackle 1-0 toen 2-0 en toen kreeg hij een kutpenalty tegen 2-1

Slovenie is niet fijn om mee te spelen, maar het was/is een leuk toernooi

Bedankt viktortje voor het geregel, volgende keer doe ik weer mee hopelijk met een beter team.

5. Alpine

Alpine Active Member

Leuk Bevonden:
    5
    Wat gaat er met Poule H gebeuren aangezien Spanje en ik niet met robbin kunnen connecten

6. ExoSkeleton

ExoSkeleton Active Member

Leuk Bevonden:
    16
    POULE C

Slovenie (mk katti) 1 - 2 Verenigde Staten (uG ExoSkeleton)

67' Donovan (PEN)
    87' Dempsey
    90' Novakovic (PEN)

Terechte overwinning en had een vele hogere score moeten zijn. Ik kreeg de bal er niet in en die "onterechte" penalty kwam als geroepen. Doordat ik vaak berichten van mk katti over zijn speelstijl had gelezen wist ik dat ik het spel zou moeten gaan maken. Mede doordat ik een kwalitatief beter team heb en hij erg verdedigend speelt en loert op de counter. Dit gebeurde dus ook maar ik verzuimde vaak te scoren. Goed gespeeld mk katti!

Laatst bewerkt: 18 mei 2010
  7. robbin92

robbin92 Atletico y Feyenoord

Leuk Bevonden:
    10
    Ik heb een PM gestuurd naar Viktor waarin ik het heb uitgelegd en ik dus ook uit het toernooi stap, want als ik door zou gaan kan ik in de volgende ronde misschien geen connectie maken en heb je dan weer een probleem.

8. CRonaldo7

CRonaldo7 Feyenoord Rotterdam

Leuk Bevonden:
    2
    Nog 3 dagen :p Maarja jullie kunnen net zo goed stoppen want Griekenland gaat dit toernooitje winnen ;)

9. ExoSkeleton

Leuk Bevonden:
    16
    POULE C

Engeland (raaf89) 1 - 2 Verenigde Staten (uG ExoSkeleton)

21' Defoe
    50' Bradley
    59' Donovan

Ik ging deze wedstrijd in met als doel een punt te pakken omdat dit voldoende zou zijn. Ik ging tegen mijn principe's in erg verdedigend spelen namelijk 5-3-2. Maar er stond tenslotte wat op het spel. Ik heb onverdiend gewonnen en een gelijkspel was meer dan verdiend geweest voor Engeland.

Laatst bewerkt: 19 mei 2010
  10. Viktortje

Viktortje Rest in pieces!

Leuk Bevonden:
    11
    Die tactiek was juist prima, een verlies met 2 doelpunten verschil zou het einde voor de USA betekenen.

11. ExoSkeleton

Leuk Bevonden:
    16
    Zo zie je maar hoe onterecht het kan zijn. Ben zelfs nog 1e geworden in de poule. Ik was uitgegaan van een nipte 2e plaats. Hopen dat ik nu op papier een mindere tegenstander loot nu ik 1e ben hehe.

Oja de pics werken nu

Edit: Hier de topscoorderslijst van Verenigde Staten om het je wat gemakkelijker te maken:

Donovan 3
    Bradley 2
    Dempsey 1

Laatst bewerkt: 19 mei 2010
  12. mk katti

mk katti Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dit was mijn eerste wedstrijd in een toernooi dat ik een vrij aanvallende opstelling had !!!!(4-2-3-1) WTF 8) nu speel ik één keer niet ultra defensive en dan valt het niet op. volgende keer maar weer counteren, ik heb het naampie van antivoetballer toch al

13. ExoSkeleton

Leuk Bevonden:
    16
    Je opstelling hoeft uiteraard niets te zeggen over je speelstijll. Ik zeg ook niet dat je positioneel verdedigend speelde, maar je speelstijl zelf was gewoon verdedigend. Of wil je zeggen dat ik niet degene was die het spel maakte? Jij hing een beetje achteruit en kwam er met counters uit. Daarbij zeg ik ook nergens dat ik het vervelend of storend vond dus het is zeker geen verwijt. Wat ik alleen wil zeggen is dat door je opstelling aan te passen, veranderd je speelstijl niet 1 2 3.

14. StrikwerdaAjax

StrikwerdaAjax Active Member

Leuk Bevonden:
    23
    Gelukkig voor jou hoefen we nog niet tegenelkaar ;)
    want dan kan je je xbox alvast uit doen*)

15. CRonaldo7

CRonaldo7 Feyenoord Rotterdam

Leuk Bevonden:
    2
    Aaah idd zeg jij bent ivoorkust :x ik verlies ALTIJD van Ivoorkust spanje etc. zijn geen probleem maar Ivoorkust.. Ik hoop dat je er de volgende ronde uit gaat haha ;)

16. Alpine

Alpine Active Member

Leuk Bevonden:
    5
    Jullie vergeten het gevaarlijke Honduras nog

17. theraaf

theraaf Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vondt juist dat je verdiend gewonnen had :p dankzij mijn beukende verdediging ben je alleen niet uitgelopen hahah :thumbs: goed gedaan.

18. SammyR

SammyR Active Member

Leuk Bevonden:
    4

Dan neem ik aan als hij niet komt voor Vrijdag dat dan de huidige top 2 door zijn?

19. TobiasBB

TobiasBB "Great banter"

Leuk Bevonden:
    198
    Kan het nog zijn dat er clubs doorgaan omdat er nog wedstrijden niet gespeeld zijn?
    En die ook niet afgespeeld worden?

20. SammyR

SammyR Active Member

Leuk Bevonden:
    4
    Ik kan de hele week volgende week niet ivm vakantie.

Deel Deze Pagina