Ja handig voor jou maar niet voor degene die het toernooi organiseerd die moet zoeken om de uitslagen dus gwoon eff pm sturen _0/
Spanje - Zwitserland 7-3 Doelpuntenmakers Spanje: - Torres - David Silva - Torres - Villa - Xavi - Torres - Capdevilla Doelpuntenmakers Zwitserland: - Derdiyok - Magnin - Senderos
Ik heb onderling besloten met de mensen uit Poule B dat Zuid-Korea geschrapt is gisteren. Sorry Meowth, ik zet je wel bovenaan de reservelijst mocht er nog zoiets voorvallen
Brazilie - Potugal 5-1 Doelpunt Portugal: 80" Ronaldo Doelpunten Brzilie: Luis Fabiano 2x Alexandre Pato 2x Ronaldinho Ralluff was stukken beter en ik moest spelen op een manke monitor (liet hem uit mijn handen glippen toen ik de kabel erin deed) Gellukig krijg ik morgen of overmorgen de nieuwe
Poule E Nederland--De Kletskop Denemarken--JoJo Japan--Lincoln10 Kameroen--Gradekocks Jongens sorry, had het druk de afgelopen tijd, ik kan vanaf vanavond wel weer spelen. Voeg me allemaal maar toe (Nofear1905), ik heb De Kletskop al dacht ik.
Spanje - Honduras 11-2 Erg jammer hoe Alpine de laatste 10 minuten van de wedstrijd speelde.. ik maakte toen nét de 5-2, en daarna trapte hij alles corner, gaf me penalty kado, vrije trap kado.. het is dat de keeper er nog veel ballen uithield, anders was de score veel hoger uitgelopen. Erg jammer. Doelpuntenmakers Spanje: - Villa - Capdevilla - Torres - Villa - David Silva - Ramos - Villa - Villa - Capdevilla - Ramos - Eigen Doelpunt Honduras Doelpunten Honduras: - Suazo - Suazo *Edit Kreeg net een message van Alpine, dat hij erg last van lag. Dat zou kunnen, maar ik heb hier nog nooit last van gehad, en ik heb mn tegenstanders er ook nooit over gehoord.. Dus dat ligt dan meer aan Alpine als aan mij denk ik.
Ik heb 90% van me wedstrijden die ik speel lagg vroeger bijna nooit gehad en bij de vorige edities FIFA 10 en 09 had ik alleen lagg als er een system update was. Op een gegeven moment heb je er geen zin in en word je er gewoon moe van. Ik vond zelf dat ik in deze situatie van geluk mocht spreken dat ik de bal uberhaupt naar voren kreeg en naar mijn spelers want richting geven dat ging gewoon echt niet. En na de 4-2 waardoor je een penalty kreeg en mijn speler uit het niets je neerhaalde in de strafschop gebied wou ik eigenlijk al met de wedstrijd stoppen omdat ik er gewoon geen zin meer had.
volgens mij is er iets fout gegaan bij editen laatste score als ik het nu bekijk heeft hunduras gewonne inplaats van spanje ? of ben ik nu scheel
en toch gewonnen met lag, chapeau! Wel jammer dat je hier last van had, maar had liever gehad dat je dan alsnog had geprobeerd te wedstrijd op een normale manier uit te tikken.. moet namelijk toegeven dat je nog best aardig speelde met honduras..
Mijn gold is momenteel op, maar heb wel al nieuw besteld. Ik kan dus ff niet spelen maar dat moet maximum tegen maandag al opgelost zijn
Australie - Servie 4-4 Cahill 2x Holman Emerton ---------- Pantelic 2x Jovanovic Zigic Spannende wedstrijd waar we beide vol op de aanval speelden Terechte eindstand denk ik zo aangezien Servie 1-0 en 2-1 voorstond maar ik 4-2 voorstond. Pantelic maakte er toen 2 waardoor de punten werden gedeeld.
Goed gespeeld, er waren nog wat rare momenten zoals dat ik met me vrije trap via de keeper op de paal schoot, en dat jij op doel schoot maar een speler van mij de bal van richting veranderde en zo op de paal/lat ging. Ik denk dat ik wel tevreden ben met deze uitslag, ik ging wel op het eind 3-2-5 spelen zoals je zag
Paraguay - Nieuw Zeeland 4-0 Heb wel medelijden met Jorrit want NZ is gewoon een bout team. Hij was er 2x door maar had gewoon te weinig snelheid om tot het doel te komen. Ik ben in iig door naar de volgende ronde!
Medelijden hoeft niet hoor Maar je hebt wel gelijk, Nieuw Zeeland is geen partij voor landen met meer dan 3 sterren. Weinig snelheid, schieten is een ramp.
Jullie spelen gewoon 2 wedstrijden in plaats van 3, en kunnen dus met 6 punten, 4 punten, 3 punten 2 punten of zelfs 1 punt door. niks wiskundigs aan:b: