1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Tr@ms de slotenmaker

Discussie in 'Xboxworld.nl : Frontpage en forum discussie' gestart door 100%Jean, 15 nov 2002.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Het was een oude discussie, met oude informatie. Niet iedereen ziet dat dat oude informatie is, dat wordt een rommeltje.

2. Ikke

Ikke New Member

Leuk Bevonden:
    0
    en je weet gewoon dat die een homo is ofzo? :confused:

3. pacboyslim

pacboyslim jump for joy

Leuk Bevonden:
    10
    Ja precies Ikke, Wouter vind het kennelijk normaal om mensen voor homo uit te maken.
    Want het was toch maar een oude discussie.....8)

xbox-control vind dat ook normaal....

4. Pejannl

Pejannl Lan Guru

Leuk Bevonden:
    14
    je opmerking hoorde dan ook helemaal niet in die thread thuis. Je schrijft zelf "Ik zag dat hier de naam van <mezusenmezospel> staan dus ik begin effe in deze thread the posten".

Slaat natuurlijk helemaal nergens op en verdient een terecht slotje. En jij verdient een tik voor je bips omdat je een thread kaapt/vernielt/misbruikt. Start dan gewoon een nieuwe thread, en als het over games gaat, gebruik dan ook het "games-discussie" forum!

Eige schuld dikke bult. ;)

5. pacboyslim

pacboyslim jump for joy

Leuk Bevonden:
    10
    JA, HALLLOOOOOOOOOOOOOO?????
    Ik vind het geweldig dat je het voor Wouter opneemt, maar het gaat mij er nu niet om of ik nou terecht in die thread post ja of nee.

Het gaat er om dat ik voor zoiets uitgemaakt word voor homo, waarna er een slotje op komt zodat ik niet meer kan reageren (om me te verweren).
    Dat vind ik flauw en kinderachtig.
    Ik ben iemand die hier op het forum niet kinderachtig loopt te doen, dus je kan het me ook normaal vertellen...

Laatst bewerkt: 18 nov 2002
  6. * HoTShoT *

* HoTShoT * Guest

Damn..
    Wat een soap serie hiero..:)

BOEIEN BOEIEN BOEIEN..NOT

Maak gewoon plezier en hou het gezellig op XBW..
    Niet erop ingaan wanneer je thread onterecht gesloten wordt..
    Open gewoon een nieuwe....:cool:

7. pacboyslim

pacboyslim jump for joy

Leuk Bevonden:
    10
    Dat is juist mijn punt, ik doe normaal op dit forum, dan heb ik geen zin in van die opmerkingen en verwacht ik ook dat er normaal tegen mij gedaan word....

En de Crew moet het goede voorbeeld geven op dit forum.

8. Pejannl

Pejannl Lan Guru

Leuk Bevonden:
    14
    Ja, ook HALLO! :+
    Ach joh, dat is toch gewoon spraakgebruik. Moet je je gewoon niks van aantrekken. Als je je frustie kwijt wil mag je gerust een weekje op mij schelden, hoor. Who gives a fuck... :confused:

9. Pejannl

Pejannl Lan Guru

Leuk Bevonden:
    14
    hahaha!!! Woutertje moet het goede voorbeeld geven? Whoehahahaha!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Ik heb daar zelf ook ooit in geloofd maar dat heb ik al opgegeven.

Als we allemaal het voorbeeld van Wouter volgen dan ben jij vanaf nu dus een teringhomo en eindigen we elke thread met...

*zucht*

:+ 8) :+

10. Xenior

Xenior Serious Xenior

Leuk Bevonden:
    0
    Mee eens.:)

11. Ikke

Ikke New Member

Leuk Bevonden:
    0
    flikker ;) :D }:]

12. Pejannl

Pejannl Lan Guru

Leuk Bevonden:
    14
    Voor jou menéér flikker, he? :+

13. Ikke

Ikke New Member

Leuk Bevonden:
    0
    :D

14. xbox-control

xbox-control i'm a splintercell

Leuk Bevonden:
    0
    wouter zijn woordkeuze had misschien wat anders gekunt...maar om daar nou zo'n probleem van te maken:{

15. Pejannl

Pejannl Lan Guru

Leuk Bevonden:
    14
    Tsja, misschien realiseert de schrijver zich niet dat Woutertje nog maar een snotapie van 16 lentes is. Je moet natuurlijk wel alles in perspectief zetten. Je mag van Wouter verwachten dat ie zijn gedrag aanpast aan de funktie die hij hier 'bekleedt', maar je mag van een 16-jarige niet verwachten dat ie zich als een ouwe zak gaat gedragen en zijn jeugd vergeet/overslaat.

Het gaat hier over Xboxen en games. Spelletjes, dus. Het belangrijkste wat we met ons allen gemeenschappelijk hebben is dat we eigenlijk allemaal kinderen zijn. (Ook ik, hoop ik). Dan kunnen we toch moeilijk van een tiener gaan verwachten dat ie zich naast Xenior als enige volwassen gaat gedragen? Dacht het niet!

Neemt niet weg dat ie zijn mond met zeep moet spoelen... Verder is, zoals je al schrijft, het sop de kool niet waard.

16. xbox-control

xbox-control i'm a splintercell

Leuk Bevonden:
    0

aaah ja is ook zo...wouter zit in de pubbertijd8) :D :)
    dan ben je nog allemaal dingen aan het uitproberen he...."hoever kan ik gaan"8) :+

17. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Ach zover ik weet stond er een smilie achter en het woord 'homo' is nog niks als je ziet wat er als admin/mod wel eens in je mail/PM-box zit. Wordt beetje opgeblazen dit.

18. Pejannl

Pejannl Lan Guru

Leuk Bevonden:
    14
    Nee, geen smijlie.

Ja, wel opgeblazen.

Ach, je bent gewoon een homo. :+

19. AlphaZeL

AlphaZeL Obey your Master...

Leuk Bevonden:
    1
  20. Ikke

Ikke New Member

Leuk Bevonden:
    0
    op zich had ik niet echt problemen met wouter's scheldwoord alleen als ik dan nu zie dat er een zero tolerance beleid is, waarbij je mensen niet uit mag schelden heb ik wel zoiets van das wel erg schijnheilig, en dan mag de crew en met name kobold en wouter wel eerst eens bij zichzelf beginnen, want een betere wereld begint bij jezelf. verder wil ik even melden dat ik opzich wel voorstander ben van een zero tolerance beleid alleen moet dit dan ook zeer streng nageleefd gaan worden, en mag het van mij wel wat concreter ik bedoel wanneer verpest ik een topic en wat noem je echt uitschelden en is uitschelden wel goed als je er een smilie bijzet (iets wat wouter hierboven laat over komen).

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina