En jij ook niet... En ik ook niet, trouwens.
en en en en....
Maar ja, dan houd je zo weinig mensen over...
Een tolerantiebeleid is natuurlijk sterk afhankelijk van enerzijds de wijze waarop mensen op een forum met elkaar omgaan en anderzijds de grootte van de menigte. De laatste tijd zie je meer en meer uitspattingen die inderdaad niet door de beugel kunnen en die je niet meer individueel kunt managen omdat de groep daarvoor al te groot is geworden. Op zo'n moment is het logisch dat je een strakke regel over de hele community legt.
Ik vind het overigens heel prima dat je (jullie) dat dan even netjes met een korte bondige sticky post boven elk forum afkondigt. (Zegt Pejannl die altijd moppert omdat de forumcrew niet goed communiceert, remember?) Wat dat betreft een flinke verbetering dus.
En om deze post dan maar af te sluiten: Ook ik ben het eens met een strak beleid. Zolang je de regels duidelijk uitlegt mag je iedereen eraan herinneren dat ie zich daaraan te conformeren heeft. Als dat niet goedschiks kan dan moet dat maar kwaadschiks.
Mensen die het daarmee niet eens zijn mogen gerust hun heil elders zoeken. Moet je maar eens op de 'officiele' TS2 forums gaan kijken. De ene flamepartij is nog niet afgelopen of de volgende begint al. Wat een zooitje! :r
Laatst bewerkt: 19 nov 2002