Tr@ms de slotenmaker

Discussie in 'Xboxworld.nl : Frontpage en forum discussie' gestart door 100%Jean, 15 nov 2002.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. err0r

err0r Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik wordt gedwongen om ja te zeggen door ikke

weet totaal niet waar het over gaat

2. CyberPunk

CyberPunk XBW Elite member

Leuk Bevonden:
    0
    Als het sarcastisch is moet het kunnen.. Maar het is geen scheldwoord waarvan ik zeg dat je hem moet gaan gebruiken..

Kan Ikke wel gelijk geven hierin..
    "ja" <--Moest ik zeggen.. :cool:

3. AlphaZeL

AlphaZeL Obey your Master...

Leuk Bevonden:
    1
    Zero Tolerance is wel even hard doorbijten maar komt ook wel ten goede, als iedereen meewerkt des te snelles wordt het beleid aangepast..dit is even om de forumspammers eruit te pikken.

4. Ikke

Ikke New Member

Leuk Bevonden:
    0
    maar ligt de eerste verantwoording niet bij de crew daarvoor om een goed voorbeeld te stellen en nu laat je het over komen alsof jullie een soort black list hebben liggen en als die de fout ingaan dat ze dan gelijk de klos zijn en andere mensen niet. neem bijv. dit topic dan wordt er weer gezegd VOLGENDE keer een waarschuwing dat schiet toch niet op das toch niet consequent.

5. Rinus

Rinus XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4
    Helaas zijn er veel "scheldwoorden" die zo verankert zijn in de nederlandse taal, dat we soms vergeten dat ze mensen nog steeds kunnen kwetsen.

De woordkeuze had anders gemoeten/gekund,het "zero tolerance" beleid is vanavond begonnen, dus om de spreekwoordelijke ouwe koe uit de sloot te halen heeft geen zin elkaar verwijten maken ook niet.

Iedereen zal vanaf heden moeten uitkijken wat ze zeggen, en ik denk dat het beleid daarin zeer duidelijk is!

PS. "ja" hoor ikke:)

6. Xenior

Xenior Serious Xenior

Leuk Bevonden:
    0
    :+
    Op een of andere manier krijg ik het gevoel dat hier niet echt een complimentje werd uitgedeeld...

7. Ikke

Ikke New Member

Leuk Bevonden:
    0
    zeg ook even dat je het met me eens bent :)

8. xbox-control

xbox-control i'm a splintercell

Leuk Bevonden:
    0
    waarom heb ik toch zo'n :'als ik niet in deze thread had gepost was dit beleid niet ingevoerd 'schuldgevoel8) :eek: :+

ben het zeker met het beleid eens!:)

9. Xenior

Xenior Serious Xenior

Leuk Bevonden:
    0
    Eh...okeej...ja. Ik ben ook mee eens.:9

10. Pejannl

Pejannl Lan Guru

Leuk Bevonden:
    14
    Uh, snorrie. Had een smijlie bij gemoeten want het was enkel bedoeld als een kwinkslag in een veel te zwaar op de maag liggend verhaal.

Hier komt ie alsnog: ;)

11. Xenior

Xenior Serious Xenior

Leuk Bevonden:
    0
    Bwahahahaa!!! Tjek mijn smilie, ik vond wel humor en het sarcasme droop er al vanaf....ook zonder smilie.:9

12. Pejannl

Pejannl Lan Guru

Leuk Bevonden:
    14
    Nou, dan mag je me iets vertellen. Iemand vertelt vol trots dat ie even naar de FRS gaat om de winkelier min of meer te tillen. Neem maar van mij aan dat ik dan vol walging in de pen schiet:

http://archief.xboxworld.nl/forum/showthread.php?s=&threadid=11014&pagenumber=3

Verdien ik nou een zero-tolerance waarschuwing?

13. Xenior

Xenior Serious Xenior

Leuk Bevonden:
    0
    Neej, jij verdiend knuffels!:+

14. Pejannl

Pejannl Lan Guru

Leuk Bevonden:
    14
    Uh oh... :eek:

Als een flikker knuffels van je krijgt dan ben jij dus een... euh... ik durf het bijna niet te zeggen... een... euh... homo ??? :confused: :+ :D

<ducking for cover> :cool:

15. Ikke

Ikke New Member

Leuk Bevonden:
    0
    zero tolerance waarschuwing niet schelden :), maar ik ben blij dat iedereen het met me eens is, dat gebeurt niet vaak :+

16. pacboyslim

pacboyslim jump for joy

Leuk Bevonden:
    10
    Jammer dat Wouter zijn uitspraak blijft relativeren:

Zomaar iemand uitschelden slaat nergens op, of het nou voor "homo" is of iets anders....

En ik weet ook wel dat het niet zo ernstig is, maar door hier over door te zeiken word er in ieder geval over nagedacht...

En ik ben zekers een voorstander van Zero Tolerance.
    Maar dan moet de crew wel het goede voorbeeld geven!

17. Xenior

Xenior Serious Xenior

Leuk Bevonden:
    0
    Kan iemand deze man bannen svp!:mad:
    :+ !!!:9

18. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Als we dat Zero-Tolerance beleid al eerder hadden ingevoerd had Ikke allang niet meer rondgelopen op dit forum.

Over deze thread : Was gedaan voor invoering Zero Tolerance beleid. Tevens was dit thread toch al useless dus is alleen het dreigen met een waarschuwing al iets teveel voor mij.

19. * HoTShoT *

* HoTShoT * Guest

Ikke *bannen*

20. Pejannl

Pejannl Lan Guru

Leuk Bevonden:
    14
    En jij ook niet... En ik ook niet, trouwens. :'-(

en en en en....

Maar ja, dan houd je zo weinig mensen over...

Een tolerantiebeleid is natuurlijk sterk afhankelijk van enerzijds de wijze waarop mensen op een forum met elkaar omgaan en anderzijds de grootte van de menigte. De laatste tijd zie je meer en meer uitspattingen die inderdaad niet door de beugel kunnen en die je niet meer individueel kunt managen omdat de groep daarvoor al te groot is geworden. Op zo'n moment is het logisch dat je een strakke regel over de hele community legt.

Ik vind het overigens heel prima dat je (jullie) dat dan even netjes met een korte bondige sticky post boven elk forum afkondigt. (Zegt Pejannl die altijd moppert omdat de forumcrew niet goed communiceert, remember?) Wat dat betreft een flinke verbetering dus.

En om deze post dan maar af te sluiten: Ook ik ben het eens met een strak beleid. Zolang je de regels duidelijk uitlegt mag je iedereen eraan herinneren dat ie zich daaraan te conformeren heeft. Als dat niet goedschiks kan dan moet dat maar kwaadschiks.

Mensen die het daarmee niet eens zijn mogen gerust hun heil elders zoeken. Moet je maar eens op de 'officiele' TS2 forums gaan kijken. De ene flamepartij is nog niet afgelopen of de volgende begint al. Wat een zooitje! :r

Laatst bewerkt: 19 nov 2002
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina