1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Traag downloaden op Xbox Live

Discussie in 'Games' gestart door II KlaplonG II, 12 feb 2012.

  1. II KlaplonG II

    II KlaplonG II Member

    Berichten:
    2
    Leuk Bevonden:
    0
    Goedenacht allemaal,

    Ik merk vaak, net zoals op dit moment, dat mijn downloadsnelheid word geknepen door Xbox Live.

    Ik zit met 4 mensen in de party chat en we besloten om met z'n alleen een demo te downloaden van Gotham City Imposters.
    Ik was al 5 minuten aan het downloaden en toen was de download pas op 8% o.i.d.. Iemand anders in de party begon toen met downloaden en na een paar minuten was hij al verder als mij met downloaden. Hij heeft een 25 Mbit abbonnement en ik 60 Mbit. Hun zitten inmiddels allemaal al 10 minuten te spelen en mijn download staat nu nog op 51%.

    Mijn vraag is; wat is hier in vredesnaam gaande? Mijn poorten staan open, netjes geforward. Zojuist nog een speedtest gedaan, haalt netjes 57 Mbit.

    Heeft iemand hier wellicht een oplossing voor?
     
    Laatst bewerkt: 12 feb 2012
  2. xboxlol

    xboxlol Active Member

    Berichten:
    1.651
    Leuk Bevonden:
    40
    De Xbox Live marketplace servers zijn wat ik weet uit ervaring niet de snelste servers kwa bandbreedte. Ligt waarschijnlijk niet aan jou kant.

    Dat het bij anderen sneller gaat ligt waarschijnlijk eraan dat hun via een andere marketplace server downloaden. Daar heb je verder geen invloed op en wordt beslist door de loadbalancer aan Microsoft's kant.

    Kijk wel even of je locale setting op Netherlands staat ingesteld. Aangezien hij kan bepalen met die instelling naar wat voor server jij gestuurd wordt. ;)
     
  3. II KlaplonG II

    II KlaplonG II Member

    Berichten:
    2
    Leuk Bevonden:
    0
    Die laatste zin is een goede. Hij staat op UK bij mij geloof ik. Zal het morgen even aanpassen. Thanks! Much appreciated! ;)
     
  4. gamerfreak

    gamerfreak Sander GJ

    Berichten:
    40
    Leuk Bevonden:
    0
    Voer in je router bij QoS in dat er altijd minimaal 30Mbit van je internetverbinding naar je xbox gaat. Bij mij ging het downloaden ook altijd heel sloom in vergelijking met andere mensen, terwijl ik een veel snellere internet verbinding had. Toen heb ik ingesteld dat er 30Mbit naar de xbox moet en vanaf toen zijn de downloads bij mij evensnel of sneller voltooit dan bij de andere mensen in mijn party.
     
    Laatst bewerkt: 12 feb 2012
  5. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.328
    Je Firewall kan je verbinding ook afknijpen naar de XBOX toe. Dit heb ik zelf thuis maar vaak genoeg gehad, gek genoeg.
     

Deel Deze Pagina