Hij is al een paar dagen te downloaden maar ik heb hem hier nog niet langs zien komen, vandaar dat ik jullie er even op wil attenderen http://progressive2.stream.aol.com/...nOfTheKing/videos/LOTR_ROTK_Extend_700_dl.mov Daar staat ie, wie gaat hem allemaal kopen? Ik zit echt te popelen (net zozeer als voor Halo 2 ). Volgens mij worden de komende maanden trouwens wel oké m.b.t. releases. Deze release, Halo 2, Half-Life 2 etc... alleen bitter weinig xbox-only games maarja... Hij komt trouwens ook weer in een giftset uitvoering, met miniatuurtje van Minas Tirith erbij Misschien dat ik die wel koop
Ik ken hem al 2 weken ofsow. Je moet vaker naar www.thefellowship.nl gaan. Daar staat tientallen foto's van ROTK en ook de Inhoud is daar al bekend.
uhm de gewone versie was opzich al heel erg langdradig. Dus de extended komen er zeker nog 5 eindes bij ofzo, dus nog langdradiger...
waaaaah, goeie trailer! Lijkt nu veel meer op de boeken vind ik. Ga ik zeker halen!! komt er ook een extended boxed version? Dus alle 3 extended in 1 box? Zag er echt cool uit. Hopelijk komen meer van dat soort details uit de boeken in de film naar boven drijven.