Trailer ROTK Extended Edition!

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door RiFF, 6 nov 2004.

1. RiFF

RiFF Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hij is al een paar dagen te downloaden maar ik heb hem hier nog niet langs zien komen, vandaar dat ik jullie er even op wil attenderen :)

http://progressive2.stream.aol.com/...nOfTheKing/videos/LOTR_ROTK_Extend_700_dl.mov

Daar staat ie, wie gaat hem allemaal kopen? Ik zit echt te popelen (net zozeer als voor Halo 2 :9). Volgens mij worden de komende maanden trouwens wel oké m.b.t. releases. Deze release, Halo 2, Half-Life 2 etc... alleen bitter weinig xbox-only games maarja...

Hij komt trouwens ook weer in een giftset uitvoering, met miniatuurtje van Minas Tirith erbij :) Misschien dat ik die wel koop :D

2. rikkel

rikkel Umm Kulthum

Leuk Bevonden:
    1
    Ik ken hem al 2 weken ofsow. Je moet vaker naar www.thefellowship.nl gaan. Daar staat tientallen foto's van ROTK en ook de Inhoud is daar al bekend.

3. ITNL3

ITNL3 Jedi Knight

Leuk Bevonden:
    5
    uhm de gewone versie was opzich al heel erg langdradig. Dus de extended komen er zeker nog 5 eindes bij ofzo, dus nog langdradiger...

4. Cyber-Ninja

Cyber-Ninja Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Ik heb van deel 1 en 2 ook de gift box. Dus deze komt er natuurlijk ook bij.

5. Fleppie

Fleppie Surinamese

Leuk Bevonden:
    0
    waaaaah, goeie trailer! Lijkt nu veel meer op de boeken vind ik. Ga ik zeker halen!! komt er ook een extended boxed version? Dus alle 3 extended in 1 box? Zag er echt cool uit. Hopelijk komen meer van dat soort details uit de boeken in de film naar boven drijven.

Deel Deze Pagina