Als je van Gin-Wulm training wilt moet je het boek The Armorer's Challenge bezitten of gelezen hebben. Bron: http://oblivion.ufrealms.net/trainers.php Edit: Ik heb nu het boek gelezen en dus eindelijk Gin-Wulm gevonden ik heb het boek ook in me bezit, maar ik kan nog steeds niet bij hem armorer trainen. iemand enig idee?
Je kunt de master trainers alleen om training vragen als je in het spel gehoord hebt dat er zich op die plek een master trainer bevind. Dus je moet ook nog weten in welke tavern/inn je iemand kan vinden die je die informatie verschaft. Alleen ik weet niet waar. Ik weet alleen nog dat ik voor de master blade training in Chorrol info gekregen heb in zo'n inn/tavern.
Gin-Wulm training quest heb ik volgens mij van Rasheda (de smit) in Chorrol gekregen. Dan gewoon de quest activeren en zoals hierboven gemeld het boek lezen. Kreeg de quest zelfs al voor ik zelf Expert was (wel 74 overigens, dus het scheelde niet veel meer).
Nee tuurlijk niet, je kan natuurlijk ook gewoon je skill levelen door hem te gebruiken. Zelf gebruik ik wel trainers, maar enkel voor misc minor skills die wel eens handig zijn maar waar ik geen tijd in wil steken om ze (zo) omhoog te brengen. Bv; armorer, mercantile, persuasion, etc.