1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Trainer Handleiding

Discussie in 'Algemeen' gestart door Tsux, 6 apr 2006.

  1. C H i L

    C H i L Active Member

    Berichten:
    2.437
    Leuk Bevonden:
    0
    Nee, het is zo dat je per level maar 5 keer training mag kopen.
     
  2. mvdlit

    mvdlit Have always fun!

    Berichten:
    498
    Leuk Bevonden:
    0
    Als je van Gin-Wulm training wilt moet je het boek The Armorer's Challenge bezitten of gelezen hebben.
    Bron: http://oblivion.ufrealms.net/trainers.php

    Edit: Ik heb nu het boek gelezen en dus eindelijk Gin-Wulm gevonden ik heb het boek ook in me bezit, maar ik kan nog steeds niet bij hem armorer trainen. :confused: iemand enig idee?
     
    Laatst bewerkt: 30 apr 2006
  3. vision 360

    vision 360 Unregistered User

    Berichten:
    237
    Leuk Bevonden:
    0
    Je kunt de master trainers alleen om training vragen als je in het spel gehoord hebt dat er zich op die plek een master trainer bevind. Dus je moet ook nog weten in welke tavern/inn je iemand kan vinden die je die informatie verschaft. Alleen ik weet niet waar. Ik weet alleen nog dat ik voor de master blade training in Chorrol info gekregen heb in zo'n inn/tavern.
     
  4. Vittra

    Vittra Active Member

    Berichten:
    105
    Leuk Bevonden:
    0
    Gin-Wulm training quest heb ik volgens mij van Rasheda (de smit) in Chorrol gekregen. Dan gewoon de quest activeren en zoals hierboven gemeld het boek lezen. Kreeg de quest zelfs al voor ik zelf Expert was (wel 74 overigens, dus het scheelde niet veel meer).
     
  5. Avioto

    Avioto Active Member

    Berichten:
    28
    Leuk Bevonden:
    0
    Je hebt deze trainingen toch niet per se nodig om sterker te worden? Ze zijn namelijk nogal duur 8)
     
  6. DiaL

    DiaL XBW Senior

    Berichten:
    2.606
    Leuk Bevonden:
    21
    Nee tuurlijk niet, je kan natuurlijk ook gewoon je skill levelen door hem te gebruiken. Zelf gebruik ik wel trainers, maar enkel voor misc minor skills die wel eens handig zijn maar waar ik geen tijd in wil steken om ze (zo) omhoog te brengen. Bv; armorer, mercantile, persuasion, etc.
     

Deel Deze Pagina