[ Trance ] Thread

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door DarkSoldier, 11 jan 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. DarkSoldier

DarkSoldier Sniper

Leuk Bevonden:
    3
    Deze was er nog nie maar wel hardcore thread etc..dus ik dacht maak deze even aan. Hier alles over alle soorten van trance, en namen van nummers, artiesten etc uitwisselen...

Begin ik meteen met een vraagje: de naam progressive trance kom ik vaak tegen. Ik weet alleen nie precies wat t is...is het zoiets als " uplifting trance ", een term die ik ook vaak tegen kom? Dit is rustige droomachtige trance...

2. Willem

Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

Leuk Bevonden:
    686
    Je luistert toch niet naar Trends?
    Tzjezus, van dat irritante gedreun met hier en daar hoge toontjes kom me echt de strot uit

3. Angelus

Angelus Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb nu een cd genaamd trance floor volume 2. Ik vind dit wel een vette cd vooral de nummers van: punk buster - what? en ziggy X - sea of V.I.B.E.S. zijn vet

4. Willem

Leuk Bevonden:
    686
    /Mod mijn blaat is verwijderd omdat ik nutteloos reageerde - 2k

Laatst bewerkt door een moderator: 11 jan 2005
  5. Willem

Leuk Bevonden:
    686
    /Mod mijn blaat is verwijderd omdat ik nutteloos reageerde - 2k

Laatst bewerkt door een moderator: 11 jan 2005
  6. _TP_

_TP_ blaaaaat

Leuk Bevonden:
    0
    Ehm.. wrom doe je zo triest? Als je er niet van houd kan je er toch ook gewoon dit topic negeren?

7. Unrealist

Unrealist A Real Unreal Fan

Leuk Bevonden:
    0
    ik hou ook wel van trance. Alleen lang niet alle trance is mooi, er zitten ook soms hele saaie stukken in waarin je alleen maar hetzelfde hoort.

8. Wooffa

Wooffa Deus Ex Machina

Leuk Bevonden:
    3
    Jezus...reageer ff serieus en het liefst in 1 post. Ik kan snappen dat je TRANCE niks vindt [ik vind lang niet alle trance leuk], maar laat het ff normaal blijken s.v.p.

Marja, het kleine beetje trance dat ik nog goed vind is wat van bijvoorbeeld Rank 1. Ik heb nog een cd van allerlei [onbekende?] artiesten. De cd heet Matrix en is in 2003 uitgekomen. Ik kan die muziek ook wel waarderen. :)

9. Freeloader

Freeloader Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik was eerst ook in 2 trance, maar ik ben van wat hardere muziek gaan houden. zoals hardtyle, hardtrance en techno.
    ik vind die progressive trance dus niks. btw: progressive betekent in het engels 'vooruitstrevend', ik weet niet of je daar iets aan hebt.

10. Ross

Ross The Father

Leuk Bevonden:
    0
    ik vin sommige trance wel aardig, wel geinig op een feest ofzo maar ik heb liever rock

11. ScorpiuS

ScorpiuS Cede maiori

Leuk Bevonden:
    0
    trance is top! luister vanalles, van tiesto tot the moon (als dat nog trance is). Mijn voorkeur gaat opzich uit naar rock en metal maar wat trance op z'n tijd is echt niet verkeerd.

12. Jingga

Jingga Hand in Hand

Leuk Bevonden:
    139
    ik luister rock en hardcore, vroeger wel trance, maar dat vind ik nu een beetje te eentonig en saaai.. hardcore is dan toch vaak een stuk afwisselender.

13. ScorpiuS

ScorpiuS Cede maiori

Leuk Bevonden:
    0
    kfin hardcore uhm, beetje hoofdpijn muziek... tis de hele tijd van die extreme tonen, alsof er geen middentonen meer bestaan (dikke bassen, hoge piepjes). Trance is toch wat gematigder hoewel sommige nummer te lang eentonig blijven en te weinig afwisseling hebben.

14. DarkSoldier

DarkSoldier Sniper

Leuk Bevonden:
    3
    weet iemand een antwoord op mn vraag van boven?

zal em ff overnieuw stellen:

weet iemand wat progressive trance inhoudt?? of het genre chill precies is?? en wat euro dance is?

15. ITNL3

ITNL3 Jedi Knight

Leuk Bevonden:
    5
    Ik luister gewoon altijd xfm. Goede trance, vooral in het weekend, dan draaien ze de mix.

16. Un Über männer

Un Über männer Registered User

Leuk Bevonden:
    0
    Trance, ik luister naar nummers van Master Blaster, Molella, crowdshaker, mark oh , dj shog, gigi robbers, dj gollum ,yanny, lance inc., Klubbingman, future mind, flashrider, marc korn, gambas, mixmasters, raccoon, belushi etc.

17. Suka

Suka not a B*tch

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind trance zeker wel ok, ik houd gewoon van melodieën. Dus alle genres op dat gebied: hardstyle, dance, techno spreken mij aan. Ieder heeft zo zijn eigen smaak en dit is die van mij :). Zelf maak ik af en toe wat mixejes van bekende nummers of live sets.

18. Jorrit

Jorrit Server admin XBW.nl ICT

Leuk Bevonden:
    9
    Ik ben zeker een Tranceliefhebber. Ik luister doorgaans naar het Trance kanaal van http://www.di.fm, lekker makkelijk, is meestal mijn smaak wel.

Je hoort er ook veel onbekende nummers, die toch erg goed blijken te zijn, bijvoorbeeld (kunnen ook bekenden tussen zitten, geen idee):
    A.I.D.A - Corvana
    Beam & Yanou - On Y Va (Sash! Mix)
    Bobina - Beta Tecting
    DJ Astrid vs. Tommy Pulse - Twinkle
    DJ RTP - Catan in Space
    G&M Project - Feeling the Sunrise (Up Mix)
    Hi-Gate - Hurricane
    Jan Wayne - Because the Night (klassiekertje, blijft ijzersterk imo)
    Jean Michelle Jarre vs Sash! - Oxygen Part 10 (Sash Remix)
    Jimmy Goldschmitz vs Peter Luts - Horizon
    Karma - Everyone
    Kay Cee - Love Stimulation (Trance Club Mix)
    megalomania - tear it up
    Nostrum - Brilliant
    Schiller - Ruhe
    spoiled & zigo - more & more
    Sunscreem vs Push - Please Save Me (Vocal Mix)
    Tonca Boys - Meet Us At Tonca (choir boys remix)
    Two Disciples - To The Church (Extended Mix)
    Unmark - The Silent You (The Mystery Remix)

Tank - Return of Power
    Hypertrophy - Beautiful Day
    CJ Stone - Don't Look Back (energy club mix)
    DJ Dean - Play it Hard (voodoo and serano remix)
    DJ Zigi - Fatamorgana (original mix)
    Giuseppe Di Lucci - Song 4 America (DJ Giuseppe Extended) (niet dat ik extreem pro amerikaans ben, maar dit nummer is ook wel erg goed)
    Mozes and Edd - Captivated (club mix)
    Murphy Brown - Energizer 2002 (kosmonova remix)
    Mauro Picotto - Komodo Save a Soul

Ik ben benieuwd of jullie de nummers kennen en wat jullie ervan vinden

19. Technotic

Technotic Digitaalgras.nl

Leuk Bevonden:
    0
    op z`n tijd vind ik sasha, digweed, zabbelia en Deep Dish wel lekker

20. Technoob

Technoob You're depressing

Leuk Bevonden:
    4
    Weet iemand uberhaupt nog wat het allemaal is. Tegenwoordig plakt men maar overal woordjes voor of achter om zo CD's te kunnen verkopen zonder dat dat woord iets met de muziekstijl te maken heeft dat op de CD staat.

Maar Progressive is volgens mij wat stevigere trance met wat meer trommeltjes etc., Chill gaat de lounge kant op en euro dance zijn volgens mij groepen als 2 Unlimited/Venga Boys / Jan Wayne en al dat andere snot.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina