Ik zag laatst transformers toevaliig op tv, maar volgens my is dit een andere serie dan de transformers serie die vroeger uitgezonden werd. Ik was nooit echt zo'n fan transformers maar de aflevering die ik dus deze week zag was wel ongelooflijk slecht. Ik vond Macron 1 wel cool vroeger. En Mask ook maar denk dat ik dat op mijn leeftijd nu niet emer zo leuk zou vinden.
Ja! Die artwork is echt vet! Als je die transformers nog in mooie staat hebt, zijn die dingen echt dik geld waard! En het is echt lang geleden dat er info over dit spel verscheen, je zou zeggen dat er binnenkort wel weer wat info naar buiten wordt gelaten....
Ik ga nu nog een poging doen die screens te linken... Hoop dat het lukt... hehe Nu de rest!! Megatron was trouwens echt een bad motherfucker!! Meer smaken heb ik niet...
Transformers zijn zeker cool.. tof ook dat de transformers in het spel old school zijn en niet van die huidige duffe serie.. blah.. Megatron was altijd mundo cool/evil en slim.. en nu is een dumb-ass surrounded by dumb-asses.. blah...
ja, het is een behoorlijk zure show geworden ja. Megatron straalde echt altijd dat 'evil' gebeuren uit. En starscream dan. Die stem alleen zou je als klein kind nachtmerries van krijgen! En dan die nieuwe serie.... Geen woorden meer aan vuil maken...
idd.. Megatron was the evil genius .. en starscream the psycho.. allebei slim.. allebei gevaarlijk.. gelukkig dat het spel dus in ieder geval hun heb en niet dat nieuwe spul.. echt jammer van zo'n goede serie
Die oude serie roelt echt de pan uit. Alles wordt herhaalt tegenwoordig behalve deze serie. Toch jammer is dat he
Ik hoop ook altijd dat ze die oude serie gaan herhalen, maar dat zullen ze wel nooit meer gaan doen. het is waarschijnlijk gewoon te gedateerd voor de nieuwe generatie.. De enige reden dat foxkids ofzo dat zou uitzenden zou voor de verstokte fans zijn, en of die nou voor de t.v. gaan zitten om het te kijken? Ik betwijfel het.. Ik zou het trouwens wel doen
Soundwave is inderdaad TE Dope!!! Man, ik hoop dat deze game gereleased gaat worden...als Soundwave er in zit ga ik 'm ook zeker kopen!!
m2 alleen al voor Soundwave. Ik hoop dan wel dat alle Transformers de zelfde stemmetjes hebben als toen in de serie
woot!!! ik heb hier nog voor honderden guldens aan transformers! die game moet ik hebben hehe ik heb transformers the movie zelfs nog in DivX
ik heb die shit nog verzameld de coolste was die blauwe wat in een radio kon veranderen en de casette werd een vogel hij had ook een echte robot stem hoe heet die ook al weer ja dat waren nog eens tijden laat dat spel maar komen en als ze dan toch bezig zijn laat ze ook ff een spel maken van he-man master of the universe