1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

transformers!! De ECHTE!

Discussie in 'Algemeen' gestart door toiletboy, 13 feb 2003.

  1. inod3

    inod3 Murai is een aap :-)

    Berichten:
    197
    Leuk Bevonden:
    0
    Koel :9

    Nu maar wachten op zee game..
     
  2. Tha Great One

    Tha Great One Satu

    Berichten:
    888
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik heb nog ergens een soundwave en allemaal politieauto;s brandweer en ambulances die samen 1 robot worden.
    vroeger had ik zo n mannetje die een gun kon worden.
     
  3. APieSAi

    APieSAi Active Member

    Berichten:
    99
    Leuk Bevonden:
    0
    uhm, van transformers the movie is gewoon een r2 UK dvd te krijgen hoor, de betere webwinkel heeft hem vast wel. ik heb hem al ruim een jaar en kijk hem nog steeds regelmatig (ja, ook al ben ik 23, het is jeugdsentiment, optimus die dood gaat, snik)
     
  4. Locke

    Locke Organic intellectual

    Berichten:
    184
    Leuk Bevonden:
    0
    Is die dood gegaan? Ajajaj! Ik ween met terugwerkende kracht.

    - Locke
     
  5. Jaxcellent

    Jaxcellent Jyaku

    Berichten:
    290
    Leuk Bevonden:
    0
    Transformers I like 'm!
    [​IMG]
     
  6. flotterpower

    flotterpower GS-tunnel& XBConnect

    Berichten:
    30
    Leuk Bevonden:
    0
    woei, das ook een best flinke verzameling
    maar ik heb er meer}:]
     
  7. APieSAi

    APieSAi Active Member

    Berichten:
    99
    Leuk Bevonden:
    0
    jep, prime gaat dood, dan krijgt uiteindelijk hot rod de matrix, en die wordt rodimus prime. daarom denk ik dat het spel zijdelings aan de film moet lopen, want zo lang optimus de matrix heeft, is hot rod gewoon hotrod, en geen rodimus prime.

    ps, optimus komt later nog een keer terug, tot leven gewekt door de quintissons (weet niet of ik het goed schrijf), in the return of optimus prime, maar dan gaat hij een aflevering later WEER dood, nog zieliger, snik
     
  8. Peter OtH

    Peter OtH XBW.nl VIP Redacteur

    Berichten:
    3.521
    Leuk Bevonden:
    217
    Wees gerust.. Prime komt ook daarvan terug.. In een latere serie komt ie zelfs groter en sterker terug dan ooit.. Hij krijgt uiteindelijk ook weer de matrix.. :)
    Ik heb die versie zelfs nog ergens liggen als speelgoed.. hij kan dan samen voegen met die trailer van hem tot een super robot.. hij heeft dan ook een motor blok die in een robot kan veranderen
     
  9. Jaxcellent

    Jaxcellent Jyaku

    Berichten:
    290
    Leuk Bevonden:
    0
    rechts achter op mijn foto, dat is m toch?
     
  10. Peter OtH

    Peter OtH XBW.nl VIP Redacteur

    Berichten:
    3.521
    Leuk Bevonden:
    217
    Yep dat is m' idd.. Vraag me overigens af in hoeverre latere generaties transformers in het spel komen..
     
  11. ChandleR

    ChandleR jag älskar Göteborg

    Berichten:
    729
    Leuk Bevonden:
    2
    voor de hires versie klik hier! ik kan je aanraden om het 's ochtends te bekijken/downloaden, want 's avonds is t er veel te druk.... kom je er nie door! Viel Spass!!:D
     
  12. APieSAi

    APieSAi Active Member

    Berichten:
    99
    Leuk Bevonden:
    0
    ja oke, prime komt alter nog wel terug ja, ik weet het, maar toen dat hele motormaster en targetmaster gebeuren begon vond ik het toch minder worden. het was niet echt transformers meer.

    het enige dat ik leuk vind is het eerste deel op aarde, dan de film, dan het deel met galvatron, rodimus enz. alles dat daarna komt is een slap aftreksel van wat transforems eigenlijk is (in mijn ogen dan)
     
  13. toiletboy

    toiletboy Giggity, giggity!

    Berichten:
    190
    Leuk Bevonden:
    0
    De serie gaat alleen over G1, dat betekent dat het alleen over de eerste generatie gaat... Dat zijn geloof ik de eerste 2 seizoenen.
     
  14. Robhimself

    Robhimself Like a surgean

    Berichten:
    1.075
    Leuk Bevonden:
    2
    Yo TF addict...aan de hand van deze thread heeft Robhimself dit lieve dingetje aangeschaft!!! :D :D

    NOOIT GEOPEND, GLOEDJE-NIEUW IN DOOSCH!

    Nu heb ik dus 2x Optimus.. 1 om mee te klooien en 1 op op te kwijlen :) :)
     
  15. Jaxcellent

    Jaxcellent Jyaku

    Berichten:
    290
    Leuk Bevonden:
    0
    mkay khad het ff verkeerd gelezen nouja 59 is toch netjes, super mooie transformer!
     
    Laatst bewerkt: 1 apr 2003
  16. toiletboy

    toiletboy Giggity, giggity!

    Berichten:
    190
    Leuk Bevonden:
    0
    Verzendkosten 5 euro en optimus in doos, 59 euro. Maar nog steeds niet zoveel geld volgens mij!
    Wel heel erg cool dat je dat hebt gekocht!
     
  17. Locke

    Locke Organic intellectual

    Berichten:
    184
    Leuk Bevonden:
    0
    Om te zorgen dat deze thread niet al te veel off topic wordt:

    Kan iemand me meer over het spel zelf vertellen? Singleplayer en multiplayer? Perspectief?

    - Locke
     
  18. Classified

    Classified addict

    Berichten:
    26
    Leuk Bevonden:
    0
    Aaight klinkt zeker goed een game over de transformers ken zelf volgens mij alleen de 1e 2 generaties en beastwars.........heb ook nog figures gehad lang lang geleden .

    En hoop nog steeds dat ze de serie een keer hehalen van begin af aan.........

    Die game lijkt me dus zeker wel vetjes......en als ie op de xbox komt zal ie er voor mij ook zeker komen
     
  19. Classified

    Classified addict

    Berichten:
    26
    Leuk Bevonden:
    0
    vette trailer btw
     
  20. Saaur

    Saaur Active Member

    Berichten:
    1.429
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb em ook....lang geleden geopend, stokoud in kast...wedden dat ik er meer plezier van heb gehad ;)

    Deze game ga ik zo-wie-zo kopen, ik hoop alleen dat t een echt goede game wordt en niet zo'n stomme fan game...(ja, zelfs dan zou ik em kopen |:- ) Maar wat ik ervan heb gezien....*LIEF*
     

Deel Deze Pagina