1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

transformers!! De ECHTE!

Discussie in 'Algemeen' gestart door toiletboy, 13 feb 2003.

  1. Classified

    Classified addict

    Berichten:
    26
    Leuk Bevonden:
    0
    hhmmm minder heb op gammo(v8) gezien dat ze het over transformers hadden en ook over de ps22 maar heb niet gehoord dat ie ook op de xbox uitkomt.....

    nu maar hopen van wel

    het spel zou zich meer op een wat ouder publiek richten volgens gammo verder hebben ze weinig gezegd.

    de beelden zagen er trouwens super uit
     
  2. Jaxcellent

    Jaxcellent Jyaku

    Berichten:
    290
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vond gammo weer een beetje lame hoor,
     
  3. brogum

    brogum dotgamer

    Berichten:
    402
    Leuk Bevonden:
    0
    Haha voor de liefhebbers nog een paar pics van de eerste serie:



    [​IMG]
    [​IMG]

    MORE THEN MEETS THE EYE!
     
  4. Benneke

    Benneke De AAP

    Berichten:
    2.221
    Leuk Bevonden:
    11
    Zijn dat allemaal cassetes van soundwave?
     
  5. Peter OtH

    Peter OtH XBW.nl VIP Redacteur

    Berichten:
    3.521
    Leuk Bevonden:
    217
    Nee..

    de vier rechtse (egh rumble damn.. weet de rest niet meer) zijn van soundwave (laserbeak ontbreekt volgens mij op dit plaatje)

    de vier linker zijn van Blaster Hoewel ik die rood/zwarte niet herken uit een serie..)
     
  6. Maas

    Maas besjoh!

    Berichten:
    401
    Leuk Bevonden:
    1
    ooow vet, ik keek vroeger ook altijd transformers. meesterlijk, ook die stemmen waren cool: die stem van optimus prime en die baas van de descepticons.

    ze moeten de originele stemmen gebruiken!!:cool:
     
  7. Classified

    Classified addict

    Berichten:
    26
    Leuk Bevonden:
    0
    laserbeak zat toch standaard bij soundwave.......volgens mij was dat de enige die ik er bij had zitten..........heb al die Zooi helaas weg gedaan
     
  8. toiletboy

    toiletboy Giggity, giggity!

    Berichten:
    190
    Leuk Bevonden:
    0
    Met termen als 'zooi' zit je hier toch echt bij een verkeerd publiek!!! ;-)
     
  9. Benneke

    Benneke De AAP

    Berichten:
    2.221
    Leuk Bevonden:
    11
    Dat hoeft niet perse. Ik gebruik het woord zooi ook wel eens, maar dan om iets aan te duiden waar ik iets meer van heb. Bijv. mijn xboxzooi, of mijn treinenzooi. Dat is absoluut niet negatief bedoelt. Het betekend zoiets als boeltje.
     
  10. toiletboy

    toiletboy Giggity, giggity!

    Berichten:
    190
    Leuk Bevonden:
    0
    Zo he! Ik had niet verwacht dat iemand er serieus op in zou gaan! :p
     
  11. Benneke

    Benneke De AAP

    Berichten:
    2.221
    Leuk Bevonden:
    11
    Ach ja... zo ben ik:cool:
     
  12. Robhimself

    Robhimself Like a surgean

    Berichten:
    1.075
    Leuk Bevonden:
    2
    Ik had nix te doen....... :{

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]
     
  13. da -Z-

    da -Z- mijn knijn = fijn

    Berichten:
    790
    Leuk Bevonden:
    27
    :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D .

    Dikke shit! Humor.
     
  14. Robhimself

    Robhimself Like a surgean

    Berichten:
    1.075
    Leuk Bevonden:
    2
  15. Richi3

    Richi3 The Jiggy

    Berichten:
    216
    Leuk Bevonden:
    0
    ...ff offtopic...je had toch ook een uh Omega Prime? dat was Optimus met nog iemand met wie was dat? Of is dat in die nieuwe??? :-S
     
  16. Robhimself

    Robhimself Like a surgean

    Berichten:
    1.075
    Leuk Bevonden:
    2
    Watte, watte, watte!? Lul je moerstaal!! ;)

    Power Master Optimus
    Ultra Magnus
    Rodimus Prime
    Of bedoeld meneer Omega Surpreme........maar daar heeft optimus nix mee te maken :)
     
    Laatst bewerkt: 22 apr 2003
  17. Classified

    Classified addict

    Berichten:
    26
    Leuk Bevonden:
    0
    ja als we nu dan toch bezig zijn er was toch ook een komplete stad die in een robot kon veranderen een autobot als ik het goed heb...........en de decepticons hadden zo`n grote dino ofzo....

    heb ik trouwens maar paar keer gezien in de serie jaren terug, dus kan ook gewoon last hebben van verwarring :confused:
     
  18. ChandleR

    ChandleR jag älskar Göteborg

    Berichten:
    729
    Leuk Bevonden:
    2
    gezien die screens kunnen we genre Beat m Up wel uitsluiten geloof ik! Our dreams come true! Volgens mij is t een action adventure!
     
  19. Darkwing

    Darkwing Active Member

    Berichten:
    6.510
    Leuk Bevonden:
    25
    Mensen.... ik wil jullie erop wijzen dat wij ons hier in het Xbox Games Forum bevinden. Het doel van dit forum is te praten over Xbox Games, en niet over tekenfilmseries of action figures. Ik ben persoonlijk ook dol op de transformers (the first generation, that is), maar dit is nadrukkelijk niet de plek om daar over te babbelen. Daarvoor hebben we ASEL, waar over zulke zaken uitstekend kan worden gediscussieerd. Hier alvast een voorproefje. Wat mij betreft maken jullie daar een eigen Transformer fan-thread aan. Leef je uit, zou ik zeggen :cool:

    Deze topic gaat over Transformers: The Game. Ik zou jullie dan ook willen verzoeken de discussie hier tot het spel zelf te beperken.
     
  20. toiletboy

    toiletboy Giggity, giggity!

    Berichten:
    190
    Leuk Bevonden:
    0
    die nieuwe screens zien er echt supergoed uit! Het lijkt een beetje RPG achtig avontuur te worden. Ik zie ervaring punten in het scherm weergegeven dus je robot kan levels stijgen.
    Ook zie je een optimus als vrachtwagen en als robot wat betekent dat je in ieder geval gebruik kan maken van het tranformeren.
    Ik vind alleen de achtergronden er een beetje saai uitzien...
     

Deel Deze Pagina