1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Transformers op Xbox?

Discussie in 'Algemeen' gestart door insanegamer, 16 mei 2004.

  1. Japzor

    Japzor ... Biertje ?

    Berichten:
    281
    Leuk Bevonden:
    1
    Als we nou allemaal massaal PS2 versies van transformers gaan kopen, komt die misschien wel op de X-box! Wie doet er mee ?
     
  2. insanegamer

    insanegamer ..::PlayMore::..

    Berichten:
    31
    Leuk Bevonden:
    0
    ...yeah right
     
  3. Benneke

    Benneke De AAP

    Berichten:
    2.221
    Leuk Bevonden:
    11
    Er is ook masaal Final Fantasy gekocht, maar die zie ik ook nog niet op de xbox komen.
     
  4. TheOne2000

    TheOne2000 Oldschool Xboxer

    Berichten:
    1.301
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb gemaild met Atari, en het antwoord was "that hasn't been decided yet"

    reviews van die game waren echt goed, ik hoop dat hij komt.
     
  5. da -Z-

    da -Z- mijn knijn = fijn

    Berichten:
    790
    Leuk Bevonden:
    27
    Zou wel vet zijn, die reviews overal zijn laaiend enthousiast. Transformers rulen, alleen jammer dat je niet met Grimlock kan spelen :'-(, hij was op zekers de coolste (next to soundwave)
     
  6. nusti

    nusti Wannabe Diefast

    Berichten:
    507
    Leuk Bevonden:
    7
    zit soundwave ook weer in armada? ik dacht alleen in g1.......ik hoop wel dat deze game naar de Xbox komt, zo niet is het een reden voor mij om een keer een ps2 aan te schaffen. Transformers zijn nog steeds cool, en dan ben ik toch bijna 29......en nee ik ben niet kinds aan het worden.:)
     
  7. sickness

    sickness i kill like a plague

    Berichten:
    968
    Leuk Bevonden:
    0
    transformers schijnt niet zo cool te zijn heb ik gehoord. weinig opties, maar wel goed aan het origineel gehouden
     
  8. da -Z-

    da -Z- mijn knijn = fijn

    Berichten:
    790
    Leuk Bevonden:
    27
    Ik geloof dat degenen die hier helemaal uit hun plaat gaan van de transformers game allemaal boven de 26 zijn... :)
     
  9. GAGGAG

    GAGGAG The Outsider

    Berichten:
    295
    Leuk Bevonden:
    0
    He he he, ben zelf 20, maar ben wel fan van Transformers, dan heb ik het over Generation 1, armade is namelijk echt |:-. Er was een jaar geleden een game uitgekomen, gebaseerd op de eerste seizoen van tf, alleen was het een heel slecht spel geworden, japan exclusief en uiteraard op de ps2.

    Zou wel leuk zijn, als tf op xbox komt, misschien met live erbij, deathmatch online :9
     

Deel Deze Pagina