1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Transformers: Revenge of the Fallen

Discussie in 'Algemeen' gestart door KEN_123, 25 apr 2009.

  1. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    26e hier. 23e US.
     
  2. powerslave666

    powerslave666 Bakker Gijs

    Berichten:
    3.739
    Leuk Bevonden:
    270
    Is niet een review van gametrailers of Ign.
    Is een review van een goede game reviewer op youtube..
    De game krijgt een 7 en is eigenlijk alleen leuk om te huren of je moet een hele grote transformers fan zijn.
     
  3. tricker

    tricker Semper Fi

    Berichten:
    3.343
    Leuk Bevonden:
    0
    En dat is hij zeker....hij noemt echt goeie punten op en geeft ook een algemene en toch ook een eigen mening. Moet maar eens naar meer reviews van hem gaan kijken...game leek mij ook wel leuk maar wat hij zei op einde klopt wel. Wacht nog steeds op een betere game. En welke game bedoelde hij dan voor de ps2?
     
  4. Chillco

    Chillco Active Member

    Berichten:
    1.197
    Leuk Bevonden:
    6
    Goede review, gelukkig is deze beter dan Transformers 1, maar ik wacht wel tot deel 2 ook in de budgetbakken komt te liggen.

    Transformers Armada (volgens mij was dat ook de titel van de game en was gebasseerd op een van die recentere series van Transformers met die minicons in het verhaal).
     
  5. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    stil hier, heeft iemand het spel al?
     
  6. AnklyosoR

    AnklyosoR Active Member

    Berichten:
    99
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb hem hier liggen, en vind hem zeker vermakelijk. Spel krijgt nog goede review op gamespot, 7,5/10.
    Grafisch is hij niet echt zo mooi, maar hij speelt wel soepel. De missies zijn wel redelijk lineair maar als je fan bent van Transformers en robots cool vind is het echt wel leuk spel! Je hebt dus 2 campagnes die van de Autobots en van Decepticons. Ze lijken veel op mekaar, verschil is dat de campagne van de Decepticons het omgekeerde is van die van de Autobots.

    Online werkt ook goed, amper lagg gehad. Wel zien dat de teams eerlijk verdeeld zijn, want als je in de minderheid zit verlies je meestal :p
    Je hebt DM, TDM, CTF, One Shall Stand en Control Points capturen.
     
  7. tricker

    tricker Semper Fi

    Berichten:
    3.343
    Leuk Bevonden:
    0
    Noh heb de film gezien en die is gewoon briljant. Ik kreeg wel zin in deze game maar ben bang het na een tijdje saai word, of heb je um dan al uitgespeelt! EN kun je in de lucht transformeren??
     
  8. AnklyosoR

    AnklyosoR Active Member

    Berichten:
    99
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik speel het spel nu al een volledige week en ben het nog steeds niet beu. De achievements zijn niet moeilijk en tevens leuk te behalen.
    De campagne heb ik ongeveer in 10 ~ 12uur behaald. Heb er eigenlijk niet op gelet.

    In de lucht transformeren niet, als je je op de grond bevindt kan je transformeren in een auto ofwel verander je in een heli of jet. Je kan dan ook verschillende attacks uitvoeren.
     
    Laatst bewerkt: 3 jul 2009
  9. powerslave666

    powerslave666 Bakker Gijs

    Berichten:
    3.739
    Leuk Bevonden:
    270
    [GT]52434[/GT]
     

Deel Deze Pagina