Nou Crackdown is een Free-Roam shooting game. Dat gaat Transformers ook worden. Je kan helemaal je eigen gang gaan in Crackdown en ook in Transformers the game. Je hebt een open wereld en als je een missie wil gaan doen, ga je naar het desbetrevende punt waar die missie start. Verder kan ik niet veel over Transformers zeggen, omdat de game nog niet uit is. Ik hoop dat je een beetje snapt wat ik bedoel James Bond 007
Ik begrijp je. Ik heb Crackdown zelf ook gehad. Het is dus echt maar 1 grote wereld waarin je speelt en dus niet iedere keer een missie in een ander gebied zoals Mechassault. Dit heeft mijn mening wel veranderd. Ik had verwacht dat je in een klein gebied een soort deathmatch had tegen één transformer van de tegenstanders. Toch maar bestellen zo denk ik.
Zelf ken ik de Mechassault niet, maar je kiest een Autobot of een Decepticons en je begint je verhaal op een plek die per Transformer verschilt. Als je bijvoorbeeld Blackout kiest van de Decepticon, dan begin je bij een legerbasis in de woestijn en moet je alles binnen een paar seconden kapot maken(stond overigens ook in de PU) Ik hoop dat ik mijn xbox snel terug heb, want ik wil deze game echt heel graag spelen als die uit is.
Niet echt Tekken. Meer als Mechassault, maar het is moeilijk uit te leggen. Maar het feit dat het alleen één grote map is spreekt mij zowieso al aan. Ik twijfel nog een klein beetje. Ik weet niet of de omgeving wel een grote rol speelt. Je lijkt als Transformer tegenover het leger zo onoverwinnelijk, dat het eigenlijk alleen om de gevechten met andere transformers gaat.
En als je die weer terug hebt en je wilt met de originele G1 serie van Optimus Prime, Starscream of Jazz spelen dan moet je hier even kijken. Spoiler http://www.gamespot.com/xbox360/action/transformersmovie/hints.html?tag=tabs;cheats Dit zijn codes om deze skins te krijgen.
Woot, zeker vet!! Goed gevonden DarkFRL. Volgens mij ben je ook wel een tijdje met de achievements van deze game bezig, maar dat vind ik helemaal niet erg. En volgens mij heb je per Transformer verschillende missies, die het verhaal ook vertellen van de Transformers.
Wow dat is snel gek. Toen ik hem vanmiddag bestelde was hij nog in stock. Heb ook meteen betaald dus als het goed word hij morgen gewoon opgestuurd
Weetje hoe wreed dat eruit ziet? Omgeving is wel wat minder...dat is wel weer kut...en donker filmpje maar dat transformeren alleen al
Ik zit te twijfelen of ik deze voor de XBOX360 of voor de PS3 ga halen. Mijn 360 is al 2 keer kapot geweest en is momenteel weer weg voor reparatie en komt misschien volgende week terug. Ik wil ook in Juli een PS3 kopen. Dit lijkt me dan wel een mooie game om erbij te nemen.